Ο Γ.Καρυστινός Στρατιωτικός Καρδιολόγος σε μια αναλυση της Ξαφνικίτιδας απο τα μπόλια
Ο Γ.Καρυστινός Στρατιωτικός Καρδιολόγος σε μια εξαιρετική ανάλυση της Ξαφνικίτιδας απο τα Δολοφονικά Σκευάσματα..
Υπάρχει αυξηση σε ολες τις αιτίες Θανάτου μετα τους εμβολιασμούς..
Οσον αφορά ολους αυτούς που πέφτουν ξαφνικά κανένας δεν κανει μορφασμό πόνου κανένας δεν προλαβαίνει να πει δεν νοιώθω καλα.Αυτο που συμβαίνει ειναι ηλεκτρικό φαινόμενο της καρδιάς ..Παύση
Δεν γνωρίζω αν τό όνομα Καρυστινός σχετίζεται με την καταγωγή του, αλλά μου είναι αδιάφορο, επειδή ο λεβέντης Ιατρός τολμά να τιμήσει τον Ιπποκράτη (σήμερα θεωρείται τόλμημα) κι είμαι σίγουρος ότι γνωρίζει και τον εξ ίσου αξιόλογον Ιατρόν της Αρχαιότητος, Διοκλήν από την Κάρυστον, του οποίου μόνο οι τίτλοι των έργων του (20 τον αριθμόν) σώθηκαν και κάποια θραύσματα/αποσπάσματα διάσπαρτα σε αναφορές αλλων ιστορικών συγγραφέων της Ιατρικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαταθέτω ένα δείγμα/θραύσμα, το όποίο βρήκα τυχαία σε κάποιο ξενόγλωσσο βιβλίο και το οποίο αξίζει να δούμε, αφιερώνοντάς το επίσης και στον Ιατρό Γ καρυστινό.
Δεν χρειάζεται το σχολιάσω το περιεχόμενο, γιατί αυτό θα ταν ιεροσυλία.
Απλά όχι μόνο διαχρονικό συνεπώς και επίκαιρο, αλλά κι ένα μήνυμα για το τι μας στέρησαν και τι επείγει.... για την ΓΛΩΣΣΑΝ μας την "νεκρή" που τόλμησαν κάποια κουφάρια να αποκαλέσουν. Και δεν είναι μόνο τα "Ν" και τα "Σ" που ακροτήριασαν οι τρισκατάρατοι, ούτε και οι τόνοι οι άτονοι, αλλά και τα πνεύματα, οι κλίσεις κι άλλα....κι αυτό ως αντίδωρο από τους ευεργετημένους που χωρίς την Ελληνικήν, θα ήσαν ανύπαρκτοι.
Ομολογώ ότι τρόμαξα να το μεταφέρω λέξιν προς λέξιν (διαφορετιά δεν γινόταν γιατί δεν το επιτρέπουν) και ευτυχώς που βρήκα και το αρχαίο γραμματικό αλφάβητο τονισμού.
Είναι η κληρονομιά μας, η οποία βρίσκεται σε χέρια κλεπταπαδόχων:
πρόδηλον οὒν ὃτι καί ἰατρός ἦ μεν ἰατρός ἐστι ταὑτῃ προνοεῖται τῆς τοῦ σώματος ὑγιείας, ᾗ δὲ δί ἄλλο τι τοῦτο πράττει, κατ' εκείνο καί τήν προσηγορίαν ἔξει. τινές μέν γαρ ἕνεκα χρηματισμοῦ τὴν ἰατρικῂν τέχνην ἐργάζονται, τινὲς δὲ διὰ τήν ἐκ τῶν νόμων αὐτοῖς διδομένην ἀλειτουργησίαν, ἔνιοι δὲ διὰ φιλανθρωπίαν, ὥσπερ ἄλλοι διὰ τὴν ἐπὶ ταύτῃ δόξαν ἢ τιμήν, ὀνομασθήσονται τοιγαροῦν ᾗ μὲν ὑγιείας εἰσι δημιουργοὶ κοινῇ πάντες ἰατροί, καθόσον δὲ τὰς πράξεις ἐπὶ διαφόροις ποιοῦνται σκοποῖς, ὁ μέν τις φιλάνθρωπος, ὁ δὲ φιλότιμος, ὁ δὲ φιλόδοξος, ὁ δὲ χρηματιστής. Οὔκουν τοῖς ἰατροῖς τὸ τέλος ἐστὶν ὡς ἰατροῖς ἔνδοξον ἢ πόριμον, ὡς Μηνόδοτος ἐμπειρικὸς ἔγραψεν, ἀλλὰ Μηνοδότῳ μὲν τοῦτο, Διοκλεῖ δ' οὐ τοῦτο, καθάπερ οὐδὲ Ἱπποκράτει καὶ Ἐμπεδοκλεῖ οὐδ' ἄλλοις τῶν παλαιῶν οὐκ ὀλίγοις ὅσοι διἁ φιλανθρωπίαν ἐθεράπευον τοὺς ἀνθρώπους.
Κι εδώ το Βιβλίο:
DIOCLES OF CARYSTUS
A Collection ef the Fragments with Translation
and Commentary
VOLUME ONE
TEXT AND TRANSLATION
BY
PHILIP J. VAN DER EIJK
Κοσμάς