Η ΑΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΛΕΝΕ HABIBA

Θα σας μιλησω

για την προσφατη εμπειρια της μητερας μου για μα μη λεμε συνεχεια για τους αλλους....

Εχθες επρεπε να μπει στο λογαριασμο της η πολυδιαφημιζομενη "επιταγη ακριβειας"

που την περιμενε πως και πως γιατι οπως ελεγε ηθελε να συμπληρωσει χρηματα 

για να φτιαξει τα δοντια της που μαζευει ευρω-ευρω 2 χρονια τωρα....

Οταν τη ρωτησα γιατι δεν ειπε σε μας τα παιδια της τιποτα

μου απαντησε οτι δεν ηθελε να μας επιβαρυνει....

Υποψιν οτι η συνταξη της ειναι 453 ευρω...........!!!

Οπως αντιλαμβανεστε αν δεν ειμασταν εμεις τα παιδια της

η δεν ειχε παιδια η τα παιδια της δεν ενδιαφερονταν 

θα ηταν αστεγη και θα λιμοκτονουσε αν δεν ειχε πεθανει ηδη...

Γιατι οπως καταλαβαινει ο καθενας.....

κανεις δεν μπορει να επιβιωσει με 453 ευρω....

Τελικα τα χρηματα που περιμενε δεν μπηκαν

γιατι προφανως οι προυποθεσεις ηταν

ειτε να εισαι αστεγος ειτε να σε εχει μαζεψει το ασθενοφορο λιποθυμο απο την πεινα

η το κυριοτερο να σε λενε ABDUL η HABIBA....

Δεν πειραζει ρε μανα και μη στεναχωριεσαι Χριστουγεννιατικα

ναναι καλα τα χερια των παιδιων σου και θα σε φροντισουν αυτοι

οπως τους φροντιζες εσυ τοσο χρονια.

Μα σου υποσχομαι οτι ολοι αυτοι που στεναχωρησαν

εσενα κι ενα σωρο αλλους γεροντες τετοιες γιορτινες μερες

θα ερθει η μερα που θα το πληρωσουν ακριβα....

Στο λεω εγω ο γιος σου....







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr



Σχόλια

  1. Μαζί σου μεγάλε κι εγώ στην "πληρωμή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γώ στην πληρωμή !!! Έχω και γώ τα δυο τα γεροντάκια μου και τρελαίνομαι που φοβούνται μη μας ξοδεύουν για το φαΐ … Η μάνα μου παρεπιπτόντως πήγε στο ΙΚΑ και έφτιαξε τα δόντια και όταν μας τα έδειξε τη μάλωσα που δεν πήγαμε στο γιατρό μας … και κεινη μου είπε … να πήγαμε μαζί με την Ελπίδα … και γώ στην πληρωμή με χίλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε βαζε ενα ονομα η ενα ψευδωνυμο...ειναι κριμα να μη δημοσιευεται το σχολιο σου

      Διαγραφή
  3. Sinomosiologe
    🤣🤪

    ΝΑΙ ΜΩΡΈ ΚΡΙΜΑΣ
    ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
    ΔΗΜΟΣΙΕΎΕΤΑΙ
    ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ.
    ΆΛΛΑ ΚΙΑΛΛΑ
    ΠΟΥ ΣΟΥ ΈΧΟΥΝ
    "ΌΝΟΜΑ"
    ΔΕΝ...!
    ΣΤΟ ΈΧΩ ΠΕΙ
    ΠΟΛΛΈΣ ΦΟΡΈΣ
    ΌΤΙ
    ΈΧΕΙΣ ΘΈΜΑ
    ΜΕ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ.
    ΧΑΛΆΡΩΣΕ
    ΒΆΛΕ ΜΕΡΙΚΆ
    ΕΊΝΑΙ ΚΡΙΜΑΣ.
    ΕΊΝΑΙ ΜΠΡΟΥΣΒΛΗΤΙΚΟ
    ΤΌΣΟΙ ΑΝΑΓΝΏΣΤΕΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
    ΒΛΈΠΟΥΝ
    ΤΗΝ... ΕΛΕΎΘΕΡΗ!!!
    ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ
    ΣΩΣΤΆ!?





    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λογος που δημοσιευω το σχολιο σου ειναι για να σου εξηγησω σ ε σενα και σ ολους τους αλλους που θα το διαβασουν οτι δεν δημοσιευονται σχολια ανωνυμα,υβριστικα,με emoji κι αν δε βγαζουν νοημα και δεν εχουν να προσφερουν περαιτερω ενημερωση στυλ "χαζαρογκμαλοκουραμπιεδες......αααααααατττττττττττ οχουυυυυυυ κτλπ".Αυτο δειχνει οτι δε σεβονται το χωρο αυτο και δε θα επιτρεψω να γινει παιδικη χαρα κατι που αγαπω .Οποιου δεν του αρεσει αυτη η αποψη μπορει ελευθερα να μας χαιρετησει....

      Διαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΑΥΤΗ ΗΩΡΑ .
    ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΝΟΕΙΣΘΕ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις