ΡΕΚΟΡ σε ΔΩΡΟΔΟΚΙΕΣ ιατρών


Συγκλονιστικό...

Πόσα έχουν να βγουν στην φόρα;;;;;

 Στο παρακάτω βίντεο ρεπόρτερ-πολίτης φέρεται να ρωτάει εκπρόσωπο της Pfizer για τα εμβόλια και να γίνεται χαμός!!!

Συγκεκριμένα, όπως ακούγεται στο βίντεο: «Κυρία μου, έχω μία ερώτηση. Η Pfizer έχει το μεγαλύτερο ποσό προστίμων για εγκλήματα στην ιστορία. Πώς λοιπόν είναι αντι- επιστημονικό, εάν δεν τους εμπιστευόμαστε; Έχουν το ρεκόρ σε δωροδοκίες ιατρών και θολώνουν τα αποτελέσματα των δοκιμών, στο σύνολο 2,3 δις δολάρια σε πρόστιμα.

 Πώς λοιπόν είναι “αντι-επιστημονικό” εάν κάνουμε αυτές τις απλές ερωτήσεις;». «Εκτιμώ το σχόλιό σας, θα ήθελα να τελειώσω την παρουσίασή μου, και μπορείτε να κρατήσετε την ερώτησή σας», αρκέστηκε να απαντήσει η εκπρόσωπος!!! Και τότε έγινε ο χαμός στο ίσιωμα!!!

 Δείτε: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

el.gr

Σχόλια

  1. Έχω μια απορία.
    Άραγε στην Ελλάδα υπήρξε εμβολιασμενος γιατρός που να μην έχει λάβει δωράκι από αυτές τις εγκληματικές εταιρείες;
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυπωνεις , τυπωνεις , τυπωνεις..
    Τζαμπα ειναι ( χωρις αντικρυσμα )
    Μετα τσεπωνεις , τσεπωνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ20 Οκτωβρίου, 2022 22:49

    ΕΓΩ ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
    ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ
    ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΩΝ
    ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΕ
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ
    ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ.
    ΙΣΩΣ. ,ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ.
    ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ
    ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ.
    ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΙΑ
    ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ....
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις