ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΩ


 Με ρωτατε πολλοι με μηνυματα η με μειλς που βρισκω τα βιντεος που αναρτω και ποια ειναι η πηγη τους.

Τα βιντεος λοιπον που βαζω σε δικα μου αρθρα φυσικα και δεν ειναι δικα μου και ειναι αυτονοητο οτι ουτε εγω τα εχω τραβηξει...

Κυκλοφορουν στο τελεγραμ,στο τουιτερ η στο φαισμπουκ(κυριως στο τελεγκραμ) και φυσικα δεν ειναι ουτε αυτων που τ ανεβαζουν.

Δικο μου ειναι μονο το σχολιο η το αρθρο

Την αρχικη πηγη κανεις δεν μπορει να την ξερει...

Οποτε μη με ρωτατε πραγματα που ειναι αδυνατον να μπορω ν απαντησω....οπως και κανεις αλλωστε...




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Σ ευχαριστω πολυ για την καλη δουλεια που κανεις μεσα απο τις αναρτησεις και τα σχόλια σου μ εχεις μαθει να σκεφτομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις