Οι Μαζικές Ελλείψεις των ΗΠΑ Σχεδιάζονται και Δημιουργούνται από τη Βρετανική Αυτοκρατορία 2.0

 

Το Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια έχει προκαλέσει

τεράστιες ελλείψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Λόγω της προκατάληψης και του μίσους τους προς τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, αυτοί οι ιμπεριαλιστές σοσιαλιστές προκάλεσαν αυτό το πρόβλημα.

Περιόρισαν τον αριθμό των οχημάτων που θα μπορούσαν να παραλάβουν ή να παραδώσουν αγαθά από ή προς τα λιμάνια ή τους σιδηροδρόμους της Καλιφόρνια. Όλα τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά που κατασκευάστηκαν μετά το 2007 υποχρεούνται να καταχωρηθούν στο μητρώο για να μπορούν να εργάζονται σε λιμένες. Αυτό σημαίνει ότι μόνο τα μισά από τα φορτηγά στις Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να λειτουργούν επειδή τα μισά από αυτά έχουν κινητήρες παλαιότερους από το 2007. Οι εταιρείες φορτηγών προσέλαβαν ντόπιους με νεότερα φορτηγά για να οδηγούν σε λιμάνια και σιδηροδρόμους και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τα παλαιότερα φορτηγά τους για να μεταφέρουν το φορτίο. Η Επιτροπή Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια (California Air Resources Board) έθεσε εμπόδια σε αυτό, έτσι τα φορτηγά που κατασκευάστηκαν μετά το 2007 έπρεπε να πάνε στα σύνορα και να κάνουν μετατροπές σε παλαιότερες μηχανές. Όπως βλέπετε, η δημοκρατική αυτοκρατορική σοσιαλιστική Καλιφόρνια που ελέγχεται από τη βρετανική αυτοκρατορία 2.0 βλάπτει τις ΗΠΑ μέσω του Σχεδίου Δράσης Καθαρού Αέρα (Clean Air Action Plan) – κλιματική αλλαγή ή αλλιώς μείωση του πληθυσμού μέσω σιωπηλής ευγονικής.

Η Καλιφόρνια το 2020έμεινε με κάτι πάρα πάνω από 5.500 φορτηγά, καθώς τα κριτήρια μετατοπίστηκαν σε κινητήρες φορτηγών κατασκευής 2014 και αργότερα. Το αμείλικτο Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια στη συνέχεια δήλωσε ότι τα παλαιότερα φορτηγά επιτρέπονται μόνο εάν έχουν αποκομιδιστές σωματιδίων και μειώσουν τις εκπομπές κατά 85%. Το κόστος της εκ των υστέρων τοποθέτησης κυμαίνεται μεταξύ των $10.000 και $35.000, και ουσιαστικά πρόκειται για έναν τύπο καταλυτικού μετατροπέα. Χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται από μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων. Η χωρητικότητα των πλοίων neo-Panamax του 2015 είναι 14.424 TEU (TEU: μονάδα μέτρησης που ισοδυναμεί με 20 πόδια/6 μέτρα), χωρισμένα σε τμήματα 20 ποδιών (1 TEU) και 40 ποδιών (2 TEU). Έτσι, ένα μόνο πλοίο θα μπορούσε να μεταφέρει περίπου 7.200 εμπορευματοκιβώτια, που είναι περισσότερα από το σύνολο της χωρητικότητας των φορτηγών. Το Ever Ace έχει μήκος 1300 πόδια και χωρητικότητα 23.992 TEU, στην οποία περιλαμβάνονται 12.000 θαλάσσια εμπορευματοκιβώτια των 40 ποδιών.

Η πράσινη κλιματική απάτη έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα για άλλη μια φορά, όπως και προοριζόταν να κάνει. Λιμάνια υπάρχουν στο Λος Άντζελες, το Σαν Ντιέγκο, το Λονγκ Μπιτς και το Όκλαντ. Σκεφτείτε το, και να έχετε κατά νου ότι αυτά τα ίδια τσιράκια της Βρετανικής Αυτοκρατορίας 2.0 έχουν ήδη δυσκολέψει τη χρήση των λιμένων της Ουάσιγκτον ή του Όρεγκον. Τα πλοία δεν μπορούν να διέλθουν έτσι απλά από τη διώρυγα του Παναμά και να εισέλθουν στο Τέξας και στον Κόλπο. Εάν χρησιμοποιήσουν τη διαδρομή πλοία από την Ασία, ο χρόνος διέλευσης και τα διόδια θα πρέπει να αυξηθούν. Η αύξηση του χρόνου διέλευσης θα είναι περίπου δεκαεννέα επιπλέον ημέρες. Για ένα τυπικό μικρό σκάφος, τα ελάχιστα διόδια μέσω της διώρυγας του Παναμά είναι 800 δολάρια. Τα διόδια για πλοίο τύπου neo-panamax θα ήταν $2.160.000 (2 εκατομμύρια+), χωρίς να περιλαμβάνονται στο σύνολο αυτό η βοήθεια ρυμουλκών, οι χειριστές γραμμών, τα καλώδια μηχανών, η επιθεώρηση διώρυγας, η προσαύξηση ασφάλειας, τα τέλη ελέγχου πετρελαϊκής ρύπανσης, η τραπεζική προμήθεια και ο υποκαπνισμός. Υπολογίστε επιπροσθέτως και το καύσιμο που απαιτείται για να διατηρηθεί ένα τέτοιο σκάφος σε λειτουργία για άλλες δεκαεννέα ημέρες. Λόγω της περιφέρειας τους, σκάφη όπως ο Ever Ace δεν μπορούν καν να περάσουν από τη διώρυγα του Παναμά, καταλήγοντας έτσι αναγκαστικά να κάνουν τον περίπλου της Νότιας Αμερικής. Ο περίπλους της Νότιας Αμερικής προσθέτει 8.000 μίλια και πέντε μήνες χρόνο ταξιδιού.

Με αυτόν τον τρόπο οι αυτοκρατορικοί σοσιαλιστές κρατούν τους πάντες ομήρους, και όλα γίνονται επίτηδες για το πρόγραμμα ευγονικής της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και τη Μεγάλη Επαναφορά. Εάν εγκαταλειφθούν οι σκληρές τακτικές, οι καθυστερήσεις στο κοντέινερ ενδέχεται να εκκαθαριστούν σε μόλις εξήντα ημέρες.

Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ποιος ελέγχει την παγκόσμια ναυτιλία: η Ελισάβετ Β’ και ο Κάρολος του Γουίνδσορ, οι οποίοι διοικούν και οι δύο το ισχυρό μασονικό καταφύγιο γνωστό και κρυμμένο ως Η Σεβάσμια Εταιρεία των Ναυαγίων (The Worshipful Company of Shipwrights). Ο Κυβερνήτης τοποθέτησε δώδεκα (αυτοκρατορικούς σοσιαλιστές) στο συμβούλιο της Επιτροπής Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια. Ο κυβερνήτης διορίζει την πρόεδρο, επί του παρόντος η Liane Randolph. Τα υπόλοιπα μέλη συνδέονται με κινήματα περιβαλλοντικής δικαιοσύνης. Παραθέτω λίστα με τα μέλη του συμβουλίου. Μπορείτε να διερευνήσετε μόνοι σας τις προσωπικές τους πορείες και συνδέσεις τους:

Liane M. Randolph
Sandra Berg
John Eisenhut
Daniel Sperling, Ph.D
John R. Balmes, MD
Diane Takvorian
Dean Florez
Hector De La Torre
Davina Hurt
Barbara Riordan
Phil Serna
Nathan Fletcher
Tania Pacheco-Werner, Ph.D.
Gideon Kracov
Eduardo Garcia, Assemblymember
Connie M. Leyva, Senator

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις