ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ "ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΟΙ" ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ...?

 


Νευρολογικές και ψυχιατρικές ανεπιθύμητες παρενέργειες

μετά τον εμβολιασμό κατά της COVID-19 αποκαλύπτει μελέτη στον πληθυσμό της Σεούλ της Νότιας Κορέας με συνολικό δείγμα 2.027.353 άτομα!

Την μελέτη αποκαλύπτει και αναλύει ο γνωστός χειρουργός Δημήτριος Γάκης.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Nature.

Όπως αναφέρει:

«Η αθροιστική επίπτωση της κατάθλιψης, του άγχους, των διαταραχών που σχετίζονται με το άγχος, των σωματομορφικών διαταραχών, των διαταραχών του ύπνου και των σεξουαλικών διαταραχών τρεις μήνες μετά τον εμβολιασμό με COVID-19 ήταν υψηλότερη στην ομάδα εμβολιασμού από ό,τι στην ομάδα χωρίς εμβολιασμό.

Ωστόσο, η σχιζοφρένεια και οι διπολικές διαταραχές παρουσίασαν χαμηλότερη αθροιστική επίπτωση στην ομάδα εμβολιασμού από ό,τι στην ομάδα μη εμβολιασμού.

Ως εκ τούτου, απαιτούνται ειδικές προφυλάξεις για τη χορήγηση πρόσθετων εμβολιασμών COVID-19 σε πληθυσμούς ευάλωτους σε ψυχιατρικές ΑΕ.

Από αυτά επιβεβαιώνεται περίτρανα η βλαπτική επίδραση καί των δύο τύπων του εμβολίου (mRNA και VIRAL VECTOR) στην εγκεφαλική λειτουργία σε συσχετισμό με τις ψυχιατρικές νόσους.

Τώρα επιβεβαιώνεται η παρατήρηση, που πλείστοι έχουμε, όσον αφορά την μεταβολή στον ψυχισμό φίλων ή μελών του περιβάλλοντος μας μετά τον εμβολιασμό!

Επισημαίνω ότι η επίπτωση στην γένεση νευρολογικών βλαβών έιναι πλήρως τεκμηριωμένη. Δεν είχαμε, όμως απτά στοιχεία για τις ψυχκές διαταραχές».


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ΨΈΜΑΤΑ!!!

    ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΉ
    ΑΠΆΤΗ 19
    ΉΞΕΡΑΝ (ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ
    ΤΟ 1o ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ
    ΣΑΣ ΤΟΠΑ...)
    ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ!






    Ι'Μ ΠΩΣ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει μία αλληλουχία πού είχε δημοσιευτεί στό παρελθόν, δέν θυμάμαι ακριβώς καί δέν τήν έχω εύκαιρη, κάπως μέ στοιχεία Τάφ καί G.... πού όταν διαταρΔημήτρηςαχτεί επηρεάζει καίτόν εγκέφαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό λες; Άκου τα δικά μου
    Ο φίλος μου ο Αλέξανδρος
    Παλληκάρι από τα λίγα λεβέντης και στην ψυχή και στο κορμί
    Το πιο ωραίο παιδί στο χωριό από την δικιά μας σειρά
    Και μιλάμε για ανδροπρεπη ομορφιά
    Δεν υπήρχε θυληκο να μην τον θέλει
    Μετά την φόλα άρχισε να το παίρνει στραβά το τιμόνι και να το πηγαίνει από κει που δεν το παν οι άντρες
    Και μου ρχεται μια μέρα στο μηχανουργείο και μου το μολογαει και μου λέει κάτι για περούκες και γόβες στιλέτα και στο αποξω αποξω μου την έπεφτε κιόλας
    Εγώ βουτηγμένος στη μουτζουρα να μην έχω κατά που να κάνω
    Και σε ποιον να το πω που όλοι θα με πουν η ψεύτη η τρελό
    Το ξομολογιεμαι εδώ που δεν γνωρίζετε ούτε εμένα ούτε αυτόν
    Θεός να βάλει το χέρι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις