ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"............!!!!!!!!!!!!!!!!





Ηταν πριν δυομιση περιπου χρονια οταν αποφασισα να ξεκινησω ενα ιστολογιο που τα αρθρα του θα ηταν κατι διαφορετικο απο ειδησεις της "επιφανειας".Αρθρα μαζεμενα σε εναν φιλοξενο και πατριωτικο χωρο  που θα ενημερωναν αλλα
περισσοτερο θα εβαζαν σε σκεψη αυτους που θα τα διαβαζαν.
Ανησυχα μυαλα που δεν πιστευουν οτι τους σερβιρει η Νεα Ταξη Πραγματων και αγωνιουν για το μελλον μιας πατριδας που σταδιακα αργοσβηνει....
Δεν ειμαι δημοσιογραφος και ουτε ηθελα να ημουν.Ετσι κι αλλιως δεν υπαρχουν δημοσιογραφοι η και να υπαρχουν ειναι πια ελαχιστοι.Οι περισσοτεροι ειναι σκετο.....γραφοι....που με το γραψιμο τους καπου αποσκοπουν.Ειτε στο κερδος,ειτε στον εκβιασμο,ειτε στην "καθ υποδειξη" γραφη ωστε να κρατησουν τη θεση τους.

Ειναι αληθεια οτι δεχτηκα πολλες προτασεις για διαφημισεις αλλα αρνηθηκα κατηγορηματικα.Το ιστολογιο αυτο δεν γεννηθηκε με σκοπο το κερδος αλλα για να βγαλει οσα μυαλα μπορει απο τον ληθαργο.Το αν κοιμαμαι εγω και ελαχιστοι αλλοι.....η.....το μεγαλυτερο ποσοστο της παγκοσμιας κοινοτητας εχει αρχισει να φαινεται και σιγουρα θα αποδειχτει πολυ συντομα.....

Καποιοι λιγοι γνωριζουν οτι ολα αυτα που γραφω εδω ενοχλησαν πολλους ακομα και κυβερνησεις.Απειληθηκα κυριως με εμμεσο τροπο γιατι ολοι αυτοι ειναι σκουλικια κι ετσι λειτουργουν.Εχω ομως καλους φιλους και "κρυμενα μυστικα" που λειτουργουν σαν ασπιδα....

Θελω να ευχαριστησω ολους τους αναγνωστες για τα καλα τους σχολια αλλα κι αυτους για τα αρνητικα τους γιατι πιστευω οτι με κανουν καλυτερο ανθρωπο.

Σπαταλω καθημερινα αφιλοκερδως 4-5 ωρες απο τον προσωπικο μου χρονο ωστε να υπαρχουν στο ιστολογιο πολλα  νεα αρθρα απο αλλους φιλικους ιστοτοπους και μερικες φορες δικα μου.
Συγχωρεστε αν δεν προλαβαινω να βαζω αυθημερον οσα μου στελνετε η να διαβαζω ολα τα μαιλς.

Τελος,θελω να ευχαριστησω ολους τους μικρους ερευνητες και ολα τα μεγαλα ανενταχτα μυαλα που συμπορευτηκαν μαζι μου ολο αυτο τον καιρο.

Δεν διαφημιστηκα πουθενα και η μονη διαφημιση μου εισασταν ολοι εσεις που απο στομα σε στομα η προωθηση των αρθρων του ιστολογιου καταφερατε να γινουμε μια τοσο μεγαλη παρεα.....


Το 1.000.000 θεασεις που συμπληρωσαμε σημερα και μαλιστα σε τοσο λιγο χρονο(χωρις διαφημιση και χωρις "σπρωξιμο") με κανει να πιστευω οτι αυτος ο αγωνας δεν πηγε χαμενος.


Ευχαριστω απο καρδιας

Με εκτιμηση και σεβασμο



SINOMOSIOLOGOS

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις