"Έχω υποχρέωση να ανταποδώσω για τον κυβερνήτη μου" δηλώνει ο διασωθείς πιλότος του ρωσικού Su-24

rescued pilot


O διασωθής συγκυβερνήτης, του ρωσικού Su-24 , δήλωσε ότι δεν υπήρξαν οπτικές ή ραδιοφωνικές προειδοποιήσεις από την Τουρκία.
«Δεν υπήρχαν προειδοποιήσεις. Ούτε μέσω του ραδιοασυρμάτου, ούτε οπτικά. Δεν υπήρξε καμία απολύτως επαφή. Γι 'αυτό και κρατούσαμε την πορεία μας ως συνήθως. Πρέπει να καταλάβετε ποια είναι η ταχύτητα ενός βομβαρδιστικού σε σχέση
με το F-16. Αν ήθελαν να μας προειδοποιήσουν, θα μπορούσαν να έχουν εμφανιστεί δίπλα μας σε μια παράλληλη πορεία. Αλλά δεν υπήρξε τίποτα. Και ο πύραυλος χτύπησε την ουρά μας εντελώς απροσδόκητα. Εμείς δεν το βλέπαμε έγκαιρα για να κάνουμε ελιγμούς αποφυγής. "
Ο διασωθής συγκυβερνήτης Konstantin Murahtin δήλωσε, ότι δεν υπήρξε παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου.
Είπε επίσης ότι το πλήρωμα του ρωσικού βομβαρδιστικού ήξερε την περιοχή της επιχείρησης "σαν την παλάμη τους".
"Φυσικά, αφού είχαμε διεξάγει πολυάριθμες πτήσεις εκεί, ξέραμε ότι η περιοχή σαν την παλάμη μας. Ήμασταν σε διεξαγωγή της επιχείρησής μας και επιστρέφαμε πίσω στη βάση μετά την προκαθορισμένη διαδρομή. Είμαι πλοηγός, ξέρω κάθε υψόμετρο εκεί. Μπορώ να καθοδηγήσω το αεροσκάφος εκεί με δεμένα τα μάτια", είπε ο συγκυβερνήτης.
Ο συγκυβερνήτης πρόσθεσε ότι θέλει να συνεχίσει να υπηρετεί στη ρωσική ομάδα αεροπορίας στη Συρία.
"Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να μου πουν, ότι όλα είναι εντάξει, από το νοσηλευτικό προσωπικό, ώστε να μπορώ να γυρίσω πίσω. Θα ζητήσω από το διοικητή μας να με κρατήσει σε αυτή τη βάση. Έχω ένα χρέος να ξεπληρώσω, για τον κυβερνήτη μου. "




ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις