Απόκρυφα σύμβολα σε εταιρικά λογότυπα: Επαναπροσδιορίζοντας την Αρχαία μαγική σημασία τους.
Οι εταιρείες της ελίτ έχουν δεσμευτεί να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους, και πάνε σε μεγάλα μήκη για να το πετύχουν: Θα μετατρέψουν ακόμα και την ψυχολογία και τα απόκρυφα σύμβολα για να κυριαρχήσουν ασυνείδητα στα άτομα, συν-επιλέγοντας τα αρχαία σύμβολα μαγείας που χρησιμοποιηθεί προηγουμένως για κοινωφελείς σκοπούς και διακριτικά θα μετατοπίσουν το συμβολισμό τους για χρήση σε λογότυπα για να χειραγωγήσουν τους θεατές για το δικό τους όφελος.
Μήπως το λογότυπο της Mercedes-Benz σας κάνει να σκεύτεστε "πολυτέλεια", "στυλ", "τάξη" και "άνεση";
Πάνω: Το λογότυπο της Mercedes Benz, διάσημο σε όλο τον κόσμο.
Αυτό μπορεί να είναι αυτό που σημαίνει σήμερα, αλλά για χιλιάδες χρόνια είχε μια πολύ διαφορετική έννοια. Ήταν η «Triquetra" των Δρυίδων και των Κελτών, ο οποίοι γνώριζαν τους μεγάλο τους μυστικό: το φυσικό σχήμα του συμβόλου έχει την ικανότητα να διεγείρει την ανθρώπινη ψυχή και όταν το βλέπουμε αυτό να αφυπνίζει τις πνευματικές δυνάμεις μέσα μας.
Η Triquetra ήταν κυρίως μια τελετουργική συσκευή στην νεολιθική Ευρώπη, που χρησιμοποιείτο στη μαγεία, την τελετουργία και τα θρησκευτικά ξόρκια. Επιβάλλοντας την Triquetra πάνω από το λογότυπο της Mercedes παράγει αμέσως ένα πολύ προφανές παράλληλο:
Αριστερά: Το λογότυπο της Mercedes. Δεξιά: Η Triquetra είναι το Ελληνικό τρι («τρία») σε συνδυασμό με το quetrus («στρίμωξε»). Βρέθηκε στα runestones στη Βόρεια Ευρώπη και σε πρώιμα γερμανικά νομίσματα.
Η Triquetra έχει εμφανιστεί σε πολλά αρχαιολατρικά έργα, αρχής γενομένης από Αρχαία έργα τέχνης και ναούς και αργότερα σε τοίχους γοτθικού καθεδρικού ναού. Η Mercedes έχει πάρει αυτό το λογότυπο και προκάλεσε μια σημασιολογική αλλαγή στο συμβολισμό του λογότυπου, αποσυνδέοντας το από εσωτερική αναζήτηση για τον εαυτό μας και το σύνδεσε του με ένα προϊόν (στην προκειμένη περίπτωση, ένα αυτοκίνητο).
Αυτό, βέβαια, μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτό είναι μία σύμπτωση: ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το λογότυπο της Mercedes είναι στην πραγματικότητα ένα σύμβολο , που σχετίζεται με τα ελαστικά. Αυτό το επιχείρημα, ωστόσο, αναιρείται από το γεγονός ότι το σημερινό λογότυπο φτιάχτηκε από τη συγχώνευση της Daimler και το λογότυπο της Benz το 1926. Το λογότυπο της Daimler, πριν από τη συγχώνευση αυτή, ήταν μια Triquetra χωρίς να έχει κάποιο αναγνωρίσιμο παράλληλο με ένα ελαστικό. Ήταν μόνο αργότερα που το λογότυπο άλλαξε στη σημερινή του μορφή, αλλά μετά την αρχική ενσωμάτωση της Triquetra.
Την Triquetra μπορεί επίσης να την δει κανείς στο λογότυπο άλλης εταιρίας αυτοκινήτου, αυτή της Mitsubishi:
Αριστερά: Το λογότυπο της Mitsubishi, το οποίο χρονολογείται από το 1870. Δεξιά: Η Αρχαία Ευρωπαϊκή Triquetra.
"Mitsubishi. "Mitsu" σημαίνει "τρία" και "Hishi» σημαίνει διαμάντι. Συνολικά η λέξη σημαίνει τρία διαμάντια, που φαίνεται στο λογότυπο.
Η σύμπτωση είναι δυνατή, φυσικά, αλλά απίθανη: οι ιδρυτές της Mercedes και της Mitsubishi κατανόησαν τη δύναμη πίσω από αυτά τα σύμβολα και τα αξιοποίησαν για να ελέγξουν τους καταναλωτές.
Ψυχολόγοι και μυθολόγοι όπως Καρλ Γιουνγκ και ο Joseph Campbell εδώ και καιρό διδάξαν ότι σύμβολα όπως αυτό συνεχίζουν να έχουν επίδραση στο ανθρώπινο μυαλό. Είναι βαθιά ριζωμένα στην πολιτισμική μας συνείδηση, με την έννοια που έχει ξεχαστεί, αλλά συνεχίζει να μας επηρεάζει, παρακάμπτοντας την λογική και πατώντας σε μια πιο αρχέγονη πηγή μέσα μας. Οι έμποροι γνωρίζουν τη σύνδεση αυτών των εικόνων με τα συναισθήματα του καταναλωτή για χρόνια, που χρονολογούνται από πάνω από εκατό χρόνια πριν. Ακόμη και αν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν το αρχικό νόημα πίσω από ένα εσωτερικό σύμβολο, που διαισθητικά καταλαβαίνουν την επίδρασή τους στα άτομα και να μεταφέρουν αυτή την αίσθηση στα προϊόντα τους και έτσι ασυνείδητα συνδέουν αυτά τα αρχαία σύμβολα με τα δικά τους προϊόντα στη συνείδηση των καταναλωτών.
Μόλις μάθει και συνδέσει , την ταυτότητα του συμβόλου και τα συναισθήματα που δημιουργεί ριζώσουν στο μυαλό για πάντα, οδηγώντας μας εκεί ξανά και ξανά, μας εισάγουν στο βαθύτερο ασυνείδητο των ανυποψίαστων τις σκέψεών μας.
Μήπως το λογότυπο της Mercedes-Benz σας κάνει να σκεύτεστε "πολυτέλεια", "στυλ", "τάξη" και "άνεση";
Πάνω: Το λογότυπο της Mercedes Benz, διάσημο σε όλο τον κόσμο.
Αυτό μπορεί να είναι αυτό που σημαίνει σήμερα, αλλά για χιλιάδες χρόνια είχε μια πολύ διαφορετική έννοια. Ήταν η «Triquetra" των Δρυίδων και των Κελτών, ο οποίοι γνώριζαν τους μεγάλο τους μυστικό: το φυσικό σχήμα του συμβόλου έχει την ικανότητα να διεγείρει την ανθρώπινη ψυχή και όταν το βλέπουμε αυτό να αφυπνίζει τις πνευματικές δυνάμεις μέσα μας.
Η Triquetra ήταν κυρίως μια τελετουργική συσκευή στην νεολιθική Ευρώπη, που χρησιμοποιείτο στη μαγεία, την τελετουργία και τα θρησκευτικά ξόρκια. Επιβάλλοντας την Triquetra πάνω από το λογότυπο της Mercedes παράγει αμέσως ένα πολύ προφανές παράλληλο:
Αριστερά: Το λογότυπο της Mercedes. Δεξιά: Η Triquetra είναι το Ελληνικό τρι («τρία») σε συνδυασμό με το quetrus («στρίμωξε»). Βρέθηκε στα runestones στη Βόρεια Ευρώπη και σε πρώιμα γερμανικά νομίσματα.
Η Triquetra έχει εμφανιστεί σε πολλά αρχαιολατρικά έργα, αρχής γενομένης από Αρχαία έργα τέχνης και ναούς και αργότερα σε τοίχους γοτθικού καθεδρικού ναού. Η Mercedes έχει πάρει αυτό το λογότυπο και προκάλεσε μια σημασιολογική αλλαγή στο συμβολισμό του λογότυπου, αποσυνδέοντας το από εσωτερική αναζήτηση για τον εαυτό μας και το σύνδεσε του με ένα προϊόν (στην προκειμένη περίπτωση, ένα αυτοκίνητο).
Αυτό, βέβαια, μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτό είναι μία σύμπτωση: ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το λογότυπο της Mercedes είναι στην πραγματικότητα ένα σύμβολο , που σχετίζεται με τα ελαστικά. Αυτό το επιχείρημα, ωστόσο, αναιρείται από το γεγονός ότι το σημερινό λογότυπο φτιάχτηκε από τη συγχώνευση της Daimler και το λογότυπο της Benz το 1926. Το λογότυπο της Daimler, πριν από τη συγχώνευση αυτή, ήταν μια Triquetra χωρίς να έχει κάποιο αναγνωρίσιμο παράλληλο με ένα ελαστικό. Ήταν μόνο αργότερα που το λογότυπο άλλαξε στη σημερινή του μορφή, αλλά μετά την αρχική ενσωμάτωση της Triquetra.
Την Triquetra μπορεί επίσης να την δει κανείς στο λογότυπο άλλης εταιρίας αυτοκινήτου, αυτή της Mitsubishi:
"Mitsubishi. "Mitsu" σημαίνει "τρία" και "Hishi» σημαίνει διαμάντι. Συνολικά η λέξη σημαίνει τρία διαμάντια, που φαίνεται στο λογότυπο.
Η σύμπτωση είναι δυνατή, φυσικά, αλλά απίθανη: οι ιδρυτές της Mercedes και της Mitsubishi κατανόησαν τη δύναμη πίσω από αυτά τα σύμβολα και τα αξιοποίησαν για να ελέγξουν τους καταναλωτές.
Ψυχολόγοι και μυθολόγοι όπως Καρλ Γιουνγκ και ο Joseph Campbell εδώ και καιρό διδάξαν ότι σύμβολα όπως αυτό συνεχίζουν να έχουν επίδραση στο ανθρώπινο μυαλό. Είναι βαθιά ριζωμένα στην πολιτισμική μας συνείδηση, με την έννοια που έχει ξεχαστεί, αλλά συνεχίζει να μας επηρεάζει, παρακάμπτοντας την λογική και πατώντας σε μια πιο αρχέγονη πηγή μέσα μας. Οι έμποροι γνωρίζουν τη σύνδεση αυτών των εικόνων με τα συναισθήματα του καταναλωτή για χρόνια, που χρονολογούνται από πάνω από εκατό χρόνια πριν. Ακόμη και αν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν το αρχικό νόημα πίσω από ένα εσωτερικό σύμβολο, που διαισθητικά καταλαβαίνουν την επίδρασή τους στα άτομα και να μεταφέρουν αυτή την αίσθηση στα προϊόντα τους και έτσι ασυνείδητα συνδέουν αυτά τα αρχαία σύμβολα με τα δικά τους προϊόντα στη συνείδηση των καταναλωτών.
Μόλις μάθει και συνδέσει , την ταυτότητα του συμβόλου και τα συναισθήματα που δημιουργεί ριζώσουν στο μυαλό για πάντα, οδηγώντας μας εκεί ξανά και ξανά, μας εισάγουν στο βαθύτερο ασυνείδητο των ανυποψίαστων τις σκέψεών μας.
Πάνω: Η σειρα “Μαγεμένες” αποκαλύπτει μια ανθρώπινη μνήμη της μαγείας του λογότυπου Triquetra και τη «δύναμη του τρία» - το ίδιο ακριβώς "μαγικό" που η Mercedes έχει τυλίξει γύρω από τον εαυτό της.
Η δύναμη τους εσωτερικού Μάρκετινγκ προωθεί τα προϊόντα σε νέα ύψη. Αποδεικνύει την πλήρη γνώση της γεωμετρίας, της ποίησης και της πεζογραφίας. Αυτές οι αρχαίες τέχνες μετακινούν τους ανθρώπους σε δράση με την ανάδευση του ασυνείδητου, πολιτιστικού συναίσθηματος που εκδηλώνεται σε ανθρώπους που αγοράζουν το λογότυπο Triquetra - σε αυτήν την περίπτωση, εμπεριέχεται στα προϊόντα της Mercedes και της Mitsubishi.
• Μυστικά Λογότυπα των Πετρελαϊκών εταιρειών.
Ας δούμε τώρα ένα άλλο φαινόμενο απόκρυφων λογότυπων των εταιρειών αυτοκινήτων, του κλάδου πετρελαίου και των πρατήριων καυσίμων των αυτοκινήτων.
• Texaco
• Shell
• Sunoco
• Amoco
• Chevron
• Κόλπου
• Mobil
Αυτά είναι όλα οικεία ονόματα. Ωστόσο, το καθένα έχει ένα αρχαίο, απόκρυφο, μυστικά φορτισμένοη λογότυπο, ένα έτοιμο σύμβολο.
«Δείτε, οι δολοφόνοι σας έρχονται με χαμόγελα, έρχονται ως φίλοι σας, οι άνθρωποι που νοιάζονταν για σας σε όλη τη ζωή σας."
Η επεξήγηση των συμβόλων θα έρθει σύντομα, αλλά πρώτα πρέπει να καταλάβουμε γιατί τα σύμβολα αυτά είναι τόσο αποτελεσματικά. Η αποτελεσματικότητα αυτών των συμβόλων εξαρτάται από την κατανόηση της θεωρίας του Carl Jung για το «συλλογικό ασυνείδητο». Αυτή η ιδέα , εν συντομία, προϋποθέτει ότι οι άνθρωποι έχουν μια γενετική μνήμη από τις αρχαίες μνήμες της ανθρωπότητας, μια ανάμνηση από τις ίδιες τελετουργίες τπεράσματος, ιδέες, εικόνες, κ.λπ., και ούτω καθεξής. Αυτές οι μνήμες είναι κοινές και συχνά λαμβάνουν μορφή ως σύμβολα. Παραδείγματα συμπεριλαμβάνουν ήλιους που συμβολίζουν τη ζεστασιά, ή κρανία που συμβολίζουν το θάνατο. Ονομάζει αυτά τα ενσωματωμένα σύμβολα «αρχέτυπα», και είναι ένα μέρος του μακιγιάζ μας. Σύμφωνα με τον Jung, τα γνωρίζουμε όχι από προσωπική εμπειρία, αλλά από χιλιάδες χρόνια εμπειρίας από τους προγόνους μας.
Αυτά τα εταιρικά λογότυπα, στη συνέχεια, θα επωφεληθούν από αυτά τα αρχέτυπα. Βρίσκονται στον πυρήνα του κάθε ενός από εμάς και οι μεγάλες εταιρείες πετρελαίου, προφανώς φαίνεται να το γνωρίζουν αυτό. Ας πάρουμε το σύμβολο κοχύλι, για παράδειγμα, που είναι το λογότυπο της Shell Oil Company:
• Sea Shell
Κοχύλια: Κοχύλια είναι αγαπημένα σχεδόν παντού, σπαρμένα κατά μήκος των παραλιών, όπως τα θαλάσσια κοσμήματα που τα παιδιά (ακόμη και οι ενήλικες) συλλέγουν καθημερινά. Λίγοι συνειδητοποιούν, ωστόσο, ότι για ένα μεγάλο μέρος της ανθρώπινης ιστορίας τα κοχύλια διαδραμάτισαν ζωτικό ρόλο για τον άνθρωπο. Είχαν χρησιμοποιηθεί σε όλα. Από χρήματα έως την τέχνη. Οι άνθρώποι της Λίθινης Εποχής χρησιμοποιούσαν τα κοχύλια ως κοσμήματα, για να κοσμούν τα σπίτια και τα σκάφη τους. Στις τροπικές χώρες, πολλές φυλές χρησιμοποιούσαν κοχύλια ως χρήμα. Οι Ίνκας έθαβαν με κοχύλια τους νεκρούς τους. Σε όλη την ιστορία, οι αρχιτέκτονες και οι καλλιτέχνες έχουν ενσωματώσει μοτίβα κοχυλιών και του συμβολισμού τους στην εργασία τους. Οι Γοτθικοί καθεδρικοί ναοί και η περίφημη Αλάμπρα στην Ισπανία είναι ένα παράδειγμα. Έχουν βρεθεί κοχύλια για να διακοσμήσουν θεότητες στα ερείπια της Πομπηίας:
Πάνω: Οι αρχαίοι κάτοικοι της Πομπηίας, στην Ιταλία κοσμούσαν τις ιερές μορφές τους με κοχύλια.
Ως αποτέλεσμα αυτών των αρχαίων χρήσεων, τα κοχύλια ενσωματώνονται στο συλλογικό μας ασυνείδητο ως ένα θετικό σύμβολο.
Στην ελληνική και ρωμαϊκή μυθολογία τα κοχύλια ήταν το μυστικό σύμβολο της ευημερίας, της αναγέννησης, και της ένωσής τους με τη θάλασσα, την πηγή της γονιμότητας. Όλοι μας ήρθαμε από τη θάλασσα, όπως όλοι ήρθαμε από τη μήτρα της μητέρας μας. Έτσι, το κέλυφος έγινε το σύμβολο της μυθικής γέννησης της θεάς (δηλαδή, της Αφροδίτης ).
Για το λόγο αυτό, το κέλυφος ήταν εκπρόσωπος της γυναικείας θεότητας στην αρχαία θρησκεία, και συνδέθηκε με την:
• αγάπη
• γέννηση
• αναγέννηση
• εκδήλωση
• αναπαραγωγή
• όλα τα πράγματα που σκεφτόμαστε, όταν σκεφτόμαστε ρομαντικά την θάλασσα.
Στη Ελληνική και την Ρωμαϊκή μυθολογία, η Αφροδίτη, η θεά του έρωτα και της γονιμότητας, ειπώθηκε πως δημιουργήθηκε από τον αφρό και μεταφέρθηκε στην παραλία στην κορυφή ενός κελύφους κοχυλιού. Πολλά έργα ζωγραφικής της Αφροδίτης απεικονίζουν ένα κέλυφος κοχυλιού για να την ταυτίσουν. Ένα παράδειγμα είναι το έργο του Μποτιτσέλι το εμπνεύστηκε από τη γέννηση της Αφροδίτης ή "Η Αφροδίτη σε μισό κέλυφος.»
Διακοσμητικά κοχύλια αναδεικνύονται κατά τον 17ο αιώνα, όταν οι Ευρωπαίοι ευγενείς, εμπνευσμένοι από τα παλάτια, όπως οι κήποι Bobole των Μεδίκων στη Φλωρεντία και η Villa d'Este έξω από τη Ρώμη, ανέθεσαν σε καλλιτέχνες να αναδημιουργήσει παρόμοια θαύματα στα δικά τους κτήματα. Το κοχύλι και τα άλλα θαλάσσια θέματα είναι τα πιο διαδεδομένα μοτίβα στο γαλλικό στυλ ροκοκό.
Το κοχύλι συνδέεται με τον περίφημο δρόμο της Ισπανίας του Αγίου Ιακώβου (γνωστός και ως «ο δρόμος προς Σαντιάγκο»), ο οποίος υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ήταν ένα από τα σημαντικότερα χριστιανικά προσκυνήματα στους μεσαιωνικούς χρόνους, μαζί με τη Ρώμη και την Ιερουσαλήμ.
-Wikipedia
Πάνω: Εξέλιξη του λογότυπου της Shell κατά τον τελευταίο αιώνα.
Έτσι, το Αρχαίο σύμβολο του κοχυλιού, είναι μέρος της ζωής μας, το δικό μας. " Ελληνικό παρελθόν" Έχει θετική χροιά σε εμάς, όπως ακριβώς και το επόμενο σύμβολο στο οποίο θα ρίξουμε μια ματιά. Το διαμάντι:
• Το τέλειο διαμάντι (;)
Αρχή, από αριστερά προς τα δεξιά: λογότυπο της Εταιρείας Sunoco. Σύμβολο διαμάντι στην κορυφή εξωτερική σκάλα στο Reid Hall, Manhattanville College. Ο Ναός του Borobudur διαμάντι. Κάτω, από αριστερά προς δεξιά: απόκρυφο μασονικό σχέδιο που βρέθηκε στα βιβλία του Ρενέ Γκενόν. Επιστολή της αρχαίας ρουνικός αλφάβητο ονομάζεται "ingwaz". Σχήμα διαμαντιού-πλέγματος στο Chan Chan, Περού. Εξωτερικά πλακάκια δαπέδου, Δυτική βεράντα, Reid Hall, Manhattanville College. Ναβάχο χαλί, τυποποιημένο σχήμα διαμαντιού με σχέδια σε κόκκινο, γκρι, μπεζ και μαύρο.
Διαμάντι .
Το σύμβολο διαμάντι συναντάται σε κάθε εποχή, στον πολιτισμό, τη θρησκεία, την εσωτερική αίρεση, και την πνευματική παράδοση. Τα διαμάντια έχουν διαφυλαχθεί ως πολύτιμοι λίθοι από τα πολύ παλιά χρόνια. Το διαμάντι είναι από την ελληνική λέξη "Αδάμας" ή "αδάμαστος", "αναλλοίωτος", "άθραυστο", "ατίθασο". Ένα διαμάντι διαρκεί για πάντα, όπως έχουμε μάθει από τους De Biers και τους λειτουργικούς Ελευθεροτέκτονες που ενσωμάτωσαν το σχήμα διαμαντιού στο σχεδιασμό των κτιρίων που κατασκευάστηκαν, και συμπεριλαμβάνουν εκκλησίες, κάστρα και καθεδρικούς ναούς.
Το διαμάντι είναι ταυτόχρονα γήινο αλλά και διαρκεί για πάντα, συμβολίζει την αιωνιότητα και μια υψηλότερη κατάσταση της παγκόσμιας ανθρώπινης ύπαρξης. Μπορεί να πετύχει την επίτευξη μιας αποθέωσης που κορυφώνεται στην απόκτηση υψηλότερης πνευματικής και τη σωματικής ικανότητας:
• "το πιο ιερό σώμα" (wujud al-aqdas) και «υπερουράνιο σώμα» (jism asli haqiqi) στον Σουφισμό
• "το σώμα διαμάντι» στον Ταοϊσμό και την Vajryana
• «το φως το σώμα" ή "το σώμα του ουράνιου τόξου" στο Θιβέτ
• "το σώμα της ευδαιμονίας» στην Κρίγια Γιόγκα
• "το αθάνατο σώμα" (Σώμα Αθάνατον) στον Ερμητισμό
• «Το υπεραγώγιμο σώμα" στη Βεδάντα
• "το ακτινοβόλο σώμα." Στο Γνωστικισμό και τον Νεοπλατωνισμό
• «Η Δόξα ολόκληρου του σύμπαντος» και «το χρυσό σώμα" στην αλχημική παράδοση
• "το αστρικό σώμα", σύμφωνα με τον αλχημιστή Παράκελσο
• "το αθάνατο σώμα" (Σώμα Αθάνατον) στο Ερμητικό Corpus,
• «Το ηλιακό σώμα" σε κάποιες μυστηριακές σχολές
• "το διαμαντένιο σώμα του ναού του Θεού" στον Ροδοσταυρισμό
• "Το φωτεινό σώμα ή ύπαρξη" στην αρχαία Αίγυπτο
• "η εγκατοίκηση του θεϊκού δυναμικού" (fravashi ή fravarti) στην Παλιά Περσία
• "το τέλειο σώμα" (soma telion) στη θεία μιθραϊκή λειτουργία
Το «Διαμαντένιο Σώμα" ή vajra deha είναι ένα ταντρικό όρος που περιγράφει τη διαδικασία της διύλισης του φυσικού σώματος μέσω των πρακτικών της Χάθα Γιόγκα. Είναι μια συνεχής βελτίωση του σώματος μέχρι να γίνει τόσο φωτεινό και ευάερο που να έχει γίνει μια πνευματική μορφή πάνω στη γη. Είναι εφικτό μόνο με την παράδοση των περιορισμένων αντιλήψεων του σώματος και κινείται σε μια υψηλότερη κατάσταση της γνώσης.
Η διαδικασία είναι ανάλογη με μεταφορά της έντονης θερμότητας και την πίεση που απαιτείται για να σχηματιστεί ένα διαμάντι. Το φυσικό σώμα ωθείται σε τέτοιο βαθμό ώστε να καθαρίζεται και να εξευγενίζεται σε μια ισχυρότερη και καθαρότερη μορφή. Σε αυτό το σύστημα, η μέθοδος αυτή υποτίθεται ότι θα φέρει όχι μόνο τον ασκούμενο στον τελικό επίπεδο συνείδησης, αλλά και να τους δώσει μαγικές δυνάμεις, συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας της αθανασίας.
(...)
Το σύμβολο διαμάντι σε σχήμα πεταλούδας (βλέπε παρακάτω) είναι κοινό για τους αυτόχθονες λαούς, τους γηγενείς στην Βόρεια Αμερική, τον Καναδά, και το Μεξικό. Πολλές από τις ινδικές εθνών προσδιορίσει την πεταλούδα με «αθανασία».
Πάνω: Παραδοσιακό Αμερικανικό σύμβολο - πεταλούδα στο σχήμα του διαμαντιού.
Το μοτίβο διαμάντι-πεταλούδα μεταφέρει το στοιχείο της αναγέννησης, αναζωογόνησης και μεταμόρφωσης, που περιλαμβάνει όλα αυτά τα ιδανικά και την βαθύτερη συμβολική σημασία σε ένα οδυνηρό σύμβολο
Σαφώς, το σύμβολο διαμάντι βρίσκεται με τον άνθρωπο για αμέτρητους αιώνες και έτσι κατέχει μια θέση σε μας στο "Ελληνικό παρελθόν" , είτε το αντιλαμβανόμαστε είτε όχι, είναι ένα από τα πιο ισχυρά σύμβολα στον ανθρώπινο πολιτισμό – Η παρουσία του στο λογότυπο της Sunoco (καθώς και στο Triquetra της Mitsubishi) δεν είναι σύμπτωση.
• Δαυλός / Αιώνια Φλόγα
Αρχή, από αριστερά προς δεξιά: λογότυπο της Amoco. Οπισθότυπος του νομίσματος. Περίφραξη από χάλυβα γύρω από την εταιρεία το Βιβλίο και το φίδι του Yale, η τέταρτη παλαιότερη μυστική κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Yale. Κάτω, από αριστερά προς δεξιά: Αντίγραφο του αγάλματος της Ελευθερίας Δαυλός. Άγαλμα της ελευθερίας, TriStar ταινίες Δαυλός. Η Ολυμπιακή δάδα.
Δαυλός / Αιώνια Φλόγα. Η δάδα, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα, είναι μια μάλλον απαρχαιωμένη τεχνολογία, που έχει αντικατασταθεί από την ηλεκτρική ενέργεια. Για τους προγόνους μας, ωστόσο, η δάδα εκπροσωπεί το φως και την ζωή για χιλιάδες χρόνια (και συμβολικά, την αθανασία και την αιώνια φώτιση), ένα πολύ θετικό σύμβολο στο συλλογικό ασυνείδητο.
Ένα από τα πιο γνωστά σύμβολα είναι η Ολυμπιακή δάδα. Η Ολυμπιακή φλόγα είναι η δάδα του Προμηθέα και έτσι η δάδα που έδωσε τη φωτιά στον άνθρωπο, είναι μια πολύ θετική εικόνα σύμφωνα με το συμβολικό νόημα του πυρσού του Διαφωτισμού:
Πάνω: Ο Προμηθέας κλέβει τη φωτιά.
Ο Προμηθέας ήταν ένας πρωτοπόρος για την ανθρωπότητα που έκλεψε τη φωτιά από το Δία και να τη δώσει στους θνητούς. Τότε ο Δίας τον τιμώρησε για το έγκλημά του, τον έδεσε σε ένα βράχο, ενώ ένας μεγάλος αετός έτρωγε το συκώτι του κάθε μέρα για να αυξηθεί και να το φάει και πάλι την επόμενη μέρα.
Η σύγχρονη αμερικανική δεκάρα έχει τη δάδα του διαφωτισμού. Το Άγαλμα της Ελευθερίας φέρει έναν τεράστιο Δαυλό. Όταν κρατάται πάνω από το κεφάλι, ένας πυρσός συμβολίζει τη ζωή και την αναγεννητική δύναμη της φλόγας. Πολλά πανεπιστήμια και κολέγια, στα σύμβολα και τα εμβλήματα τους, χρησιμοποιούν τις δάδες. Στην Αγγλία κατά το πρώτο μισό του εικοστού αιώνα, μια δάδα χρησιμοποιήθηκε ως μία πινακίδα της τροχαίας που δείχνει τον δρόμο για ένα σχολείο, το οποίο είναι ένα μέρος διαφωτισμού.
Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τη φωτιά ως κάτι ιερό και οι Λαμπαδηδρομίες στην αρχαία Ελλάδα ως οι πρώτες νυχτερινές θρησκευτικές τελετές και αργότερα ως οιονεί-θρησκευτικές αθλητικές εκδηλώσεις. Σήμερα μεταφέρω έναν Δαυλό για κάποιον μπορεί να σημαίνει καλλιεργώ μια διαρκή αγάπη ή έχω σφοδρή επιθυμία για κάποιον από μακριά.
Η δάδα, είναι ένα πολύ θετικό σύμβολο και σημαίνει την ζωή και την φώτιση στον πνευματικό μας κόσμο. Ένα βαθύτερο νόημα που θα μπορούσε εύκολα να αφομοιωθεί (και έχει αφομοιωθεί) από μεγάλες εταιρείες που επιδιώκουν να επηρεάσουν τους καταναλωτές.
• Η ασπίδα της CHEVRON
Ασπίδα.
Μια ασπίδα είναι ένα είδος προσωπικής θωράκισης, που χρησίμευε να αποκλείει μια επίθεση, είτε να αποτρέπει τα βλήματα όπως τα βέλη ή να αναπροσανατολίζει ένα χτύπημα από ένα όπλο. Ασπίδες ήταν σε χρήση από τους προϊστορικούς χρόνους, κάτι που τους καθιστά ένα πολύ αναπόσπαστο μέρος του παρελθόντος μας. Τα σχήματα των ασπίδων ποικίλουν, φυσικά, ανάλογα με την ώρα και τον τόπο. Τα σχέδια στην ασπίδα μπορεί να είναι οτιδήποτε, από στρόγγυλα σε τετράγωνα ή ανάγλυφα. Συχνά οι ασπίδες είναι διακοσμημένες με ένα ζωγραφισμένο μοτίβο ή εκπροσωπούν ένα ζώο και τα σχέδια αυτά εξελίχθηκαν σε συστηματοποιημένα εραλδικά εμβλήματα.
Ως συμβολική εικόνα, η ασπίδα είναι ένα θετικό, αμυντικό σύμβολο που δηλώνει την πνευματική αμυντικότητα και το σθένος.
«Η συμβολική σημασία της θωράκισης ισοδυναμεί με απλή μεταφορά της αμυντικής λειτουργίας του στο πνευματικό επίπεδο."
-Juan Eduardo Cirlot, Στο λεξικό των συμβόλων
Η θεωρία πίσω από την πνευματική άμυνα είναι απλή: Η αρνητικότητα στην πνευματική μορφή μπορεί να είναι εξίσου ζημιογόνα όσο και η σωματική βλάβη. Ο φόβος, ο θυμός, η κατάθλιψη, αρνητικοί άνθρωποι / τόποι, επιχειρήματα, όλα αυτά μπορούν να προσκολληθούν σε εμάς και να προκαλέσουν με το χρόνο προβλήματα. Πνευματική καθάρσεις τη μείωση των βλαβών που έχει αρνητική ενέργεια στη ζωή μας.
Ένας τύπος ασπίδας που είναι σχετικός εδώ είναι το οικόσημο, ιδίως αν ληφθεί υπόψη ότι φαίνεται να είναι ο τύπος της ασπίδας που απεικονίζεται παραπάνω στο λογότυπο της Chevron. Τα οικόσημα είναι ένας ειδικός τύπος ασπίδας, επειδή ήταν μοναδικά για τις οικογένειες. Πολλές οικογένειες έχουν μεταφέρει το μοναδικό τους οικόσημο πάνω στις ασπίδες τους μέσα από πολλές διαφορετικές γενιές, εμποτίζοντας το οικόσημο με οικογενή διάκριση εκτός από την καθαρά αμυντική του χρήση.
Εμείς δεν χρησιμοποιούμε σήμερα τις ασπίδες, αλλά η ασπίδα έχει εδώ και χιλιάδες χρόνια χρησιμοποιηθεί από τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Έτσι κατέχει μια πολύ ισχυρή και θετική θέση στο συλλογικό ασυνείδητο μας.
• Ο Ηλιακός κύκλος (Αίγυπτος)
Άνω, από αριστερά προς δεξιά: εταιρικό λογότυπο της Gulf. Ο Ώρος με ηλιακό φωτοστέφανο. Η Ιαπωνική σημαία. Κάτω, από αριστερά προς δεξιά: Ο Ώρος με ηλιακό φωτοστέφανο. Ο Ώρος με ηλιακό φωτοστέφανο.
Το ηλιακό φωτοστέφανο.
Ο Ηλιακός συμβολισμός (επίσης γνωστός ως "λατρεία του ήλιου") μπορεί να βρεθεί σε όλη την καταγραμμένη ιστορία και την προϊστορία. Το ηλιακό φωτοστέφανο, ειδικότερα, είναι ένα πολύ αρχαίο σύμβολο, που χρησιμοποιείται με ευλάβεια και τιμάται από τους αρχαίους πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα δε της αρχαίας Αιγύπτου.
Ο συμβολισμός του ήλιου είναι αρκετά προφανής: ο ήλιος δίνει την θερμότητα και το φως, τόσο απαραίτητα για τη ζωή. Ως αποτέλεσμα αυτής της εκπληκτικής ζωοποιάς ενέργειας, οι ηλιακές θεότητες συχνά θεωρούνται ισχυρές , ακόμη και υπέρτατες ( για παράδειγμα ο θεός Ra στην Αίγυπτο), που φέρουν διαφορετικά ονόματα και σχετίζονται με πολλές και διαφορετικές πτυχές.
Ο ήλιος απεικονίζεται ως ένα κύκλος (δηλαδή, ο τέλειος κύκλος), η οποίος είναι χωρίς αρχή και χωρίς τέλος και σηματοδοτεί πάντα την αιωνιότητα, ή την αιώνια ψυχή . Αυτό φέρνει τον θεό ήλιο όπως ο Ra σε αμεσότητα που οι ιουδαϊκοί θεοί δεν έχουν, μια αίσθηση ότι ο θεός του ήλιου είναι μέσα σου. Ο ήλιος είναι επίσης ένας τροχός ή ένα άρμα, που μεταφέρει την ψυχή και ενσάρκωση ή αποτελεί την εκδήλωση στον κόσμο, όπως στα παραδείγματα:
• Το Trundholm άρμα του ήλιου της σκανδιναβικής θεότητας, Sol, που σύρεται από τον Arvak και τον Alsvid
• Ο Ελληνικός Ήλιος καβάλα σε ένα άρμα (επίσης Φαέθων)
• Ο Sol Invictus (Ανίκητος ήλιος) απεικονίζεται καβάλα σ' ένα τέθριππο στην πίσω πλευρά ρωμαϊκού νόμισματος.
• Η Βεδική Surya καβάλα σ ' ένα άρμα που το έσερναν επτά άλογα.
Στον αρχαίο αιγυπτιακό συμβολισμό, ο ήλιος είναι το σύμβολο του "Ατέν". Τα φτερά του σημαίνουν την άνοδο , ή την πνευματική ανάταση της ψυχής, τον στόχο της ανθρώπινης ζωής. Τα Δίδυμα φίδια του απεικονίζονται ως απόλυτα συμμετρική δυαδικότητα που σημαίνουν την τέλεια ισορροπία, ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθεί αυτή η πνευματική ανάβαση:
Ο σαράντα τεσσάρων πατωμάτων Πύργος της Gulf στο κέντρο του Πίτσμπουργκ, της Πενσυλβάνια, (τα πρώην κεντρικά γραφεία της Gulf Oil Company), διαμορφώνονται όπως μια Αιγυπτιακή πυραμίδα! Ο πύργος ονομάστηκε από την Gulf Oil Corporation, η οποία ήταν μία από τις κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες πετρελαίου της εποχής της, και η οποία έχει το αιγυπτιακό σύμβολο του ήλιου, στο λογότυπό της.
Ο συμβολισμός είναι πολύ εμφανής στο λογότυπο της Gulf. Για όσους είναι επιφυλακτικοί ή είναι αβέβαιοι, ωστόσο, θα πρέπει να δουν μόνο στον Πύργο της Gulf στο κέντρο του Πίτσμπουργκ. Η κορυφή του πύργου είναι κτισμένη ως μία "βαθμιδωτή πυραμίδα» , όπως οι αιγυπτιακοί ναοί. Μια σχέση που παίρνει το λογότυπο της Gulf από τη σφαίρα της σύμπτωσης στη σφαίρα της πιθανότητας.
Οι συνειρμοί του ήλιου ένα εξαιρετικά θετικό σύμβολο και παραμένει ισχυρό στη συλλογική συνείδηση και πολλοί καλλιτέχνες, συγγραφείς, συνθέτες και έχουν βάλει την ομορφιά και τη ζεστασιά του ήλιου στο έργο τους.
(....)
Με όλα αυτά κατά νου, η Gulf Oil χρησιμοποιεί το σύμβολο του ήλιου στο λογότυπό της, διότι ο άνθρωπος προσελκύεται από τον ήλιο και τη δύναμή του, εδώ και χιλιετίες. Κάπου βαθιά μέσα σας, έχουμε δέος, και έχουμε αγάπη για την τεράστια δύναμη του ήλιου.
• Ο ΠΗΓΑΣΟΣ
Άνω, από αριστερά προς δεξιά: εταιρικό λογότυπο της Mobil Oil , ο Πήγασος. Ιπτάμενος Πήγασος, Ελληνικό Χαλκινο νόμισμα, 300-268 π.Χ.. Εποχή των Πάρθων, χάλκινο πιάτο που απεικονίζει τον Πήγασο ("Pegaz" στα περσικά), ανασκάφηκε το Masjed Σολειμάν, του Κουζεστάν, στο Ιράν. Κάτω, από αριστερά προς δεξιά: Βελλεροφόντης και Χίμαιρα, Η άκρη μιας αττικής ερυθρόμορφης επίνητρο ( προστάτης του μηρού που χρησιμοποιείται από μια γυναίκα κατά την ύφανση), περ. 425 - 420 π.Χ. (φωτ. Marsyas). Αρχαίος Ελληνικός Αργυρός στατήρας, Πήγασος νόμισμα σε Σκουλαρίκια περ. 480-450 π.Χ.. αρχαίο ελληνικό νόμισμα από την Κόρινθο το 360 π.Χ.Χ.
Ο Πήγασος είναι ένα από τα πιο διάσημα μυθολογικά πλάσματα της ελληνικής μυθολογίας. Είναι ένα φτερωτό θεϊκό άλογο, με λευκό χρώμα και συμβολίζει την ταχύτητα, τη δύναμη και γρήγορη μεταφορά από την εποχή της προϊστορίας. Επιπλέον, ο Πήγασος συμβολίζει την αθανασία της ψυχής, που χρησιμοποιείται ως φορέας και προστάτης του πνεύματος στα ταξίδια στο αστρικό επίπεδο.
Πήγασος συνδέεται στενά με διάφορους Έλληνες θεοούς όπως ο Ποσειδώνας / Neptune (συναίσθημα), η Αθηνά / Μινέρβα (ουράνια σοφία), ο Zeus / Δίας (καθοδήγηση και δημιουργικότητα).
Από το Μεσαίωνα μέχρι την Αναγέννηση, ο Πήγασος ήταν ένα σύμβολο της σοφίας και ιδιαίτερα της φήμης. Τον 19ο αιώνα, έγινε ένα σύμβολο της ποίησης και της μούσας από την οποία αντλούν την έμπνευσή τους ποιητές.
Το ίδιο το σύμβολο ο Πήγασος, είναι ένας μοναδικός συνδυασμός του συμβολισμού του ίππου και των φτερών. Οι ίπποι είναι ένα ισχυρό σύμβολο σε όλες σχεδόν τις παγκόσμιες θρησκείες και τις μυθολογίες. Πολλοί προβάλουν τον ίππο ως σύμβολο δύναμης, ανδρισμού, και της σφοδρής επιθυμίας. Τα φτερά, από την άλλη πλευρά, αντιπροσωπεύουν την προσευχή, την περισυλλογή και τη δυνατότητα της ψυχής να ξεπεράσει τα γήινα βάρη.
Ο Πήγασος, το φτερωτό άλογο, στη συνέχεια, συμβολίζει την αυξημένη δύναμη των φυσικών δυνάμεων του ανθρώπου, μια έμφυτη ικανότητα για πνευματοποίηση και για την αντιστροφή των δυνάμεων του κακού σε καλό. Ως θρησκευτικό σύμβολο, ο Πήγασος αναφέρεται στο βουνό του Απόλλωνα, τον Θεό του καθαρού φωτός, της ομορφιάς και της αλήθειας.
Για να συνοψίσουμε, είναι σαφές ότι οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει ισχυρά αρχαία σύμβολα για τα λογότυπά τους. Όλοι το έχουν πράξει για τον ίδιο λόγο: Επειδή αυτές οι εταιρείες γνωρίζουν ότι είναι πιο εύκολο να προσελκύσουν τους ανθρώπους στα προϊόντα τους με έτοιμα σύμβολα εξουσίας και θετικότητας, παρά να ξεκινήσουν από το μηδέν.
Το κοχύλι (Shell), τα διαμάντια (Sunoco), ο δαυλός (Amoco), η ασπίδα (Chevron), ο ήλιος (Gulf Oil), και ο Πήγασος (Mobil) είναι όλα τα αρχαία σύμβολα που εμείς οι Έλληνες, ως αρχαία φυλή, τα αναγνωρίζουμε, όχι στο συνειδητό μυαλό μας , αλλά στο υποσυνείδητο.
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου