``Περήφανη`` μητέρα στηρίζει τον 9χρονο "ομοφυλόφιλο" γιο της (ΦΩΤΟ)

prf

Μία περήφανη μητέρα δήλωσε ότι στηρίζει τον εννιάχρονο γιο της που θέλει να είναι κορίτσι και την απόφαση του να επιστρέψει στο σχολείο τον Σεπτέμβριο ως θηλυκό.
Ο Τζόζεφ από τη Βόρεια Ουαλία ήθελε να είναι κορίτσι από την ηλικία των δύο ετών. Μάλιστα δε δίσταζε να φοράει μία ξανθιά περούκα της μητέρας του και να
βγαίνει μαζί της περίπατο.
Η 41χρονη εξήρε την ανδρεία του γιου της και δήλωσε περήφανη για την απόφαση του.
"Αν αυτό το έκανε κάποιος ενήλικας δεν θα ήταν φυσιολογικό. Εγώ δεν θα είχα τη δύναμη να το κάνω. Αυτή η πράξη του είναι γενναία" δήλωσε η μητέρα του αγοριού.
"Αν σε πέντε χρόνια μου πει ότι θέλει να είναι αγόρι τελικά ή αν μου ζητήσει να κάνει επέμβαση αλλαγής φύλου, εγώ θα σταθώ στο πλάι του. Είναι το παιδί μου και δεν πρόκειται να σταθώ εμπόδιο στο δρόμο του"...
proy



ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις