Ιπτάμενος δίσκος αιωρείται πάνω από την Αριζόνα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Μία πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα  ανέβηκε από τον Trevor Mungton
 που δείχνει ένα τεράστιο αντικείμενο σε σχήμα δίσκου να αιωρείται στον ουρανό πάνω από το Scottsdale της Βόρεια Αριζόνα. στις 10 Ιαν 2013

''Ο ήλιος άρχισε να ανεβαίνει έξω από το παράθυρο στον 3ο ορόφο  του γραφείου μου. Παρατήρησα μια καταιγίδα σκόνης  αλλά δεν έδωσα προσοχή στις καιρικές συνθήκες γιατί αλλάζουν πόλυ γρήγορα,5 λεπτά αργότερα άκουσα έναν δυνατό ήχο στρατιωτικά αεροσκάφη να πετούν πάνω από το κεφάλι μου πράγμα που είναι ασυνήθιστο. Έχουμε ένα αεροδρόμιο δίπλα μας αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει αεριωθούμενα  τόσο δυνατά. 

Έτσι αποφάσισα να σηκωθώ από το γραφείο μου και να δώ έξω από το παράθυρο για να βεβαιωθώ ότι τα αεριωθούμενα αεροπλάνα  ήταν εκεί ακόμη και τότε παρατήρησα  ένα πολύ ασυνήθιστο σύννεφο πού έμοιαζε σαν  ιπτάμενος δίσκος.

Όταν το είδα για πρώτη φορά σκέφτηκα ότι ήταν ένα σύννεφο και κάθισα πάλι πίσω στο γραφείο μου.

Εργάστηκα για περίπου 10 λεπτά μέσα στο γραφείο και κοίταξα ξανά έξω από το παράθυρο για δεύτερη φορά παρατήρησα το πιατάκι ήταν ακόμα εκεί  αν και δεν φαινόταν τόσο καθαρά με τον ήλιο να ανατέλλει και την καταιγίδα σκόνης να έρχεται.

Πήρα το i-phone μου και άρχισα να τραβάω φωτογραφίες. Φαινόταν σαν να μην κουνιόταν καθόλου, ήταν απλά πάνω από αυτό το κτίριο. Ήξερα ότι μετά από λίγο αυτό το πράγμα θα εξαφανίζονταν ,ναι είναι ένα UFO ήταν ένας τέλειος ιπτάμενος δίσκος . 

Ήθελα να καλέσω τον γείτονά τους φίλους υπάλληλους μου στο γραφείο μου για να ρίξουν μια ματιά, θυμάμαι το τρέξιμο στο διάδρομο για να δώ αν κάποιος είναι στο γραφείο αλλά δεν υπήρχει κανείς.

Την στιγμή που πήγα πίσω για να δώ το UFO αυτό είχε φύγει. 

Εξαφανίστηκε ή έβαλε τον αόρατο μανδύα και πάλι. Από τότε κοιτάζω πάντα στο παράθυρο του γραφείου μου''
 

Τ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις