Citizen Vigilante

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

 
Το Citizen Vigilante είναι μία (γερμανική) κινηματογραφική παραγωγή από τον σκηνοθέτη b-movie ταινιών, Uwe Boll.
 
Η παραγωγή είναι low budget και είτε λόγω της πρότερης κακοφημίας του Boll είτε λόγω του θέματος της ταινίας, σχεδόν αποκλείστηκε από τις αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες, ενώ αποκλείστηκε εντελώς η διανομή της στην Γερμανία και συζητάται και για την Γαλλία. 
 
Όμως η ταινία έκανε την έκπληξη μέσα από την ψηφιακή αγορά, καθώς σε πλατφόρμες on demand/streaming πούλησε σαν ζεστό ψωμάκι, και έφερε 67 εκατομμύρια δολλάρια εισπράξεις, μέσα σε μια εβδομάδα κυκλοφορίας (19/6 πρώτη προβολή). Παρεμπιπτόντως συμπρωταγωνιστεί και ο δικός μας, Costas Mandylor, (Κώστας Θεοδοσόπουλος), ως αστυνομικός διευθυντής.
 
Ο λόγος που πολεμήθηκε, είναι διότι περιγράφει έναν λευκό δυτικό άνδρα να παίρνει τον νόμο στα χέρια του και να στρέφεται κατά των εισαγόμενων εγκληματιών, κατά των δικαστών που τους προστατεύουν, αλλά ακόμα κι εναντίον της αστυνομίας που προσπαθεί να τον συλλάβει.
 
Για την Γερμανία αυτό θεωρήθηκε υπερβολική βία, ασχέτως αν εχουν προβληθεί στο παρελθόν απείρως πιο βίαια και διεστραμμένα θρίλερ. Όμως ολα δείχνουν πως πλέον, εκεί που ελεγχόταν η είδηση μέσα απο τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ΜΚΔ την απελευθέρωσαν, έτσι με τον ίδιο τρόπο, παραγκωνίστηκαν τα συνήθη μέσα διανομής, και η ταινία έλαβε πρωτοφανή επιτυχία για τα δεδομένα του παραγωγού/σκηνοθέτη αλλά και για το επίπεδο δαπάνης παραγωγής της που κινήθηκε κοντά στα 750.000€.
 
Ο Ούβε (Uwe) είχε επί 20 και παραπάνω χρόνια αρνητικό ρεκόρ εισπράξεων και μέχρι μία περίοδο ο λόγος που μπορούσε να κάνει ταινίες ήταν διότι το αντίστοιχο γερμανικό "ΕΚΚΟΜΕΔ" μέσω του δικού του προγράμματος "cash rebate", επέστρεφε το 50% των δαπανών πίσω στην παραγωγή, εφόσον η ταινία γυριζόταν στην Γερμανία. Φαίνεται πως ο Ούβε με την συγκεκριμένη ταινία ρεφάρει για όλη την χασούρα των 30 ετών. 
 
Κι επειδή μάλλον δεν είναι άπληστος ή αχάριστος, απο εχθές και μέχρι αύριο (27/6), άφησε σε ανοικτή προβολή μέσω της πλατφόρμας "X" την ταινία για να την δει δωρεάν οποίος θέλει.
 
 
Προφανώς αυτό που τρομάζει τώρα κάποιους, είναι μήπως το κινηματογραφικό περιβάλλον διανθιστεί από περισσότερες τέτοιες παραγωγές, ειδικά σε μια περίοδο που "ανθίζουν" οι δολοφονίες όπως της Iryna Zarutska, και του Henry Nowak.
 
Τι να κάνουμε, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει την "πρόοδο" και τις συνέπειές της... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Σχόλια

  1. Και οι ταινίες, ίδια σχεδόν θεματολογία, είναι οι ταινίες τρεις όλες όλες, "The Punisher".

    1989 με τον Dolph Lundgren
    2004 &
    2008.

    Παρεμπιπτόντως, τι πιστεύουν οι πολιτικοί και νομοθέτες;;

    Εάν συνεχίσουν με την απαξίωση της αστυνομίας ο πολίτης αργά 'η γρήγορα θα αυτοδικει.

    Εάν κάποιος πειράξει δικό μου άνθρωπο του κάνει κακο 'η ακόμη πιο χειρότερο και τελεσίδικο, αυτός ο θύτης έχει αναίρεσει την ύπαρξη του.

    Τέλεια κι παύλα.


    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αστυνομία παντού στόν κόσμο, είναι τό βασικό εργαλείο τού συστήματος.
      Συνταγματικά είναι η
      εκτελεστική εξουσία.
      Αυτό τά λέει όλα.
      Στόν Καναδά μέ τά φορτηγά, η βία τής αστυνομίας ήταν τόσο μεγάλη πού κάποιοι
      αντιφρονούντες συνταξιούχοι αστυνομικοί έκαναν διαμαρτυρία στό ίντερνετ.
      Μή σάς ξεγελάνε οι σημαίες καί ο συντηρητικός λόγος.
      Εκτελεστική εξουσία !
      Στό λένε !!
      Πολιτικός προϊστάμενος είναι η Εισαγγελία.
      Τρία είναι στή χώρα τά ανώτατα δικαστήρια: Άρειος Πάγος, Συμβούλιο Επικρατείας, Ελεγκτικό Συνέδριο.
      Καί στά τρία οι τρείς αρχαιότεροι δικαστές ΟΡΊΖΟΝΤΑΙ από τήν κυβέρνηση.
      Άρα, είναι εγκάθετοι !
      Σοβιετική Ένωση..
      Η αστυνομία κάνει "ό,τι λέει ο ασύρματος!"
      Τί δέν καταλαβαίνουμε??

      Χάντζος Φίλιππος


      Διαγραφή
  2. Οι φριτσιδες μονο κατι ψευτοκουλτουριαρικες παραγωγες χρηματοδοτουν με αιμομιξια και κτηνοβασια...

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειδα την ταινια. Ενα εχω να πω...........

    Citizen Vigilante ......... FOR EVER !

    Οχι απλα αξιζει να δειτε την ταινια αυτη, αλλα, αξιζει να παρετε μαζι σας τον παππου σας την γιαγια σας οποιον συγγενη εχετε και δεν εχετε, ολο το κοινωνικο σας κυκλο ΟΛΗ την γειτονια και μετα απο ολα αυτα να απαιτησετε απο οσους ειδαν την ταινια μαζι σας, να πραξουν ακριβως το ιδιο και αυτοι.

    Ολοι.
    ΟΛΟΙ να το δειτε, ειναι επαναστατικη ταινια, φερνει τρομο κυριολεκτικα ΤΡΟΜΟ σε καθε πολιτικα ορθο σκεπτομενο διποδο, σε καθε διεθνιστη σε καθε πολιτικο υποκειμενο σε καθε καθεστωτικο παραγοντα.

    Η ταινια αυτη, ΔΕΝ ειανι μονο εναντια στις καταστασεις που εχουν καλλιεργηθει σε καθε Ευρωπαικο και δυτικο κρατος τηες τελευταιες δεκαετιες, ειναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ χωρις καμια υπερβολη ΑΝΤΙ καθεστωτικο με την πληρες εννοια αυτης της λεξης, σε ολους τους τομεις.

    Ειναι στην ουσια μια αναρχικη αποψη, μια ερωτηση, μια εργασια υποθεσης εναντιον του καθεστωτικου γιγνεσθαι του πολιτικου και κοινωνικου κατεστημενου που βιωνουν οι κοινωνιες σε Ευρωπη και δυτικα Εθνη.

    Αναρχικος ΔΕΝ ειμαι ουτε ιδεολογικα ουτε ως αφηγημα απο θεση αρχης και σταση ζωης.

    Διοτι ο αναρχισμος που εχουμε μαθει ειναι ο αναρχισμος του εγκληματια του πεζοδρομιου, του τραμπουκου. Ο αναρχισμος αυτος ειναι στην ουσια ΧΑΟΣ, φερνει αποσυνθεση και απολυτο χαος, σε καθε τομεα μιας κοινωνιας.

    Οταν γραφω για αναρχια, γραφω εναντια στην αρχη αυτην που μας εχουν επιβαλει.

    Θελω και επιδιωκω την Αρχη που εχει μεσα της ο Ευρωπαικος/Ελληνικος Πολιτισμος.
    Πιστευω σε Αρχες και σε Αξιες αλλα ΟΧΙ σε αυτα που παρουσιαζουν σημερα ως "αρχες κι αξιες".

    Ειμαι ομως εναντια στις "αρχες" του φιλελευθερισμου της φιλελευθερης δημοκρατιας της ασυδοσιας του δικαιωματισμου του μοντερνισμου, ειμαι εναντια στο "δικαιωμα" η εκτρωση να θεωρειται εναλακτικη του προφυλακτικου, ειμαι εναντια προς ΟΛΟ το χρηατοπιστωτικο και τραπεζικο συστημα ειμαι εναντια στην Αστυνομια απο προστατη του πολιτη και της εννομης ταξης σε πραιτοριανη ομαδα κρουσης, ειμαι εναντια στο πως λειτουργουν τα σημερινα Ευρωπαικα και δυτικα εθνη που αποδομουν καθε αρχη και δομη του Ευρωπαικου/Ελληνικου Πολιτισμου.

    Αρα, ειμαι ξεκαθαρα εναντιον αυτης της καταστασης και απεναντι σε αυτην την κατασταση ΝΑΙ ειμαι αναρχος και θελω την καταστροφη της ΧΘΕΣ !!!!

    Θελω να καταστρεψω αυτον που καταστρεφει εμενα την οικογενεια μου, το επιπεδο ζωης που με εμαθαν να απαιτω ως Ελληνας πολιτης οι προγονοι μου, τοσο απλα.

    Ελληνικο Συνταγμα, αρθρο 120 με ΟΛΕΣ τις διαταξεις του, ΤΩΡΑ. Αυτο απαιτω.



    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις