ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ....
Ποτέ δεν εμφορείται η μάζα από υψηλά ιδανικά και μεγάλες ιδέες, αυτά είναι πάντοτε υπόθεση μιας πεφωτισμένης μειοψηφίας.
Η μάζα εάν αποκοπεί από την πνευματική της ηγεσία γίνεται ένας όχλος ορμών η οποία κινείται αλόγιστα, ενδιαφερόμενος μόνο για το φαγητό και την καλοπέραση του.
Η Ελλνική νεολαία σερβίρει καφέδες ή κάνει ντελίβερι.
Αν τους ρωτήσεις βέβαια για τους προσωπικούς τους στόχους και για τις όποιες "ιδέες" που υποτίθεται ότι έχουν, θα σου πουν ότι θέλουν να βγάλουν πολλά λεφτά χωρίς κόπο και να εξερευνήσουν τον κόσμο.
Τα ταξίδια έχουν γίνει το νέο must της εποχής καθότι ο άνθρωπος δίχως ιδέες και ιδανικά επιθυμεί να γεμίσει την ζωή του με εμπειρίες και αναμνήσεις ονειρευόμενος απραγματοποίητα ταξίδια.
Αν τώρα κάνεις το λάθος να ρωτήσεις αυτούς τους νέους για το τι εστί Ελλάς, τι εστί έθνος, τι εστί Ευρώπη θα σε κοιτάνε σαν να κατέβηκες από το διάστημα.
Από την στιγμή που στην χώρα σου δεν βγάζεις χρήμα η μόνη λύση είναι η φυγή στο εξωτερικό.
Και εμείς καθόμαστε και μιλάμε για οικογένεια, φυλή, έθνος, πατρίδα, κοινότητα των ομοίων, Ευρωπαϊκή ιστορία και αρχαίο Ελληνορωμαικό πολιτισμό


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου