Το 2014, 300 επιστήμονες προειδοποίησαν ότι ο Anthony Fauci θα ξεκινούσε μια παγκόσμια πανδημία.

Covid origin: Why the Wuhan lab-leak theory is so disputed 

 Μετά την υψηλού προφίλ

απόδραση τριών παθογόνων από αμερικανικά εργαστήρια, αυτοί οι 300 επιστήμονες έστειλαν μια επιστολή στον Πρόεδρο Obama, προτρέποντάς τον να κλείσει την έρευνα gain-of-function του Anthony Fauci.

 Ο Obama εξέδωσε μια αναστολή και έκλεισε 18 από τα χειρότερα έργα του Anthony Fauci. 

Στο τέλος, δεν τα έκλεισε πραγματικά.

Αντίθετα, ο Obama μετέφερε την έρευνα σε ξένα μέρη όπως η Ουκρανία, την πρώην σοβιετική πολιτεία της Γεωργίας και το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν στην Ουχάν της Κίνας. 

 Τώρα, είναι ευρέως αποδεκτό ότι η COVID-19 προήλθε από εκείνο ακριβώς το εργαστήριο στην Ουχάν της Κίνας. 

Εκείνοι οι 300 επιστήμονες είχαν δίκιο για τον Fauci… 

 Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, γιατί άτομα σαν αυτόν είναι τόσο εμμονικά απορροφημένα με τη δημιουργία επικίνδυνων παθογόνων εξαρχής...?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις