Το 2014, 300 επιστήμονες προειδοποίησαν ότι ο Anthony Fauci θα ξεκινούσε μια παγκόσμια πανδημία.
Μετά την υψηλού προφίλ
απόδραση τριών παθογόνων από αμερικανικά εργαστήρια, αυτοί οι 300 επιστήμονες έστειλαν μια επιστολή στον Πρόεδρο Obama, προτρέποντάς τον να κλείσει την έρευνα gain-of-function του Anthony Fauci.Ο Obama εξέδωσε μια αναστολή και έκλεισε 18 από τα χειρότερα έργα του Anthony Fauci.
Στο τέλος, δεν τα έκλεισε πραγματικά.
Αντίθετα, ο Obama μετέφερε την έρευνα σε ξένα μέρη όπως η Ουκρανία, την πρώην σοβιετική πολιτεία της Γεωργίας και το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν στην Ουχάν της Κίνας.
Τώρα, είναι ευρέως αποδεκτό ότι η COVID-19 προήλθε από εκείνο ακριβώς το εργαστήριο στην Ουχάν της Κίνας.
Εκείνοι οι 300 επιστήμονες είχαν δίκιο για τον Fauci…
Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, γιατί άτομα σαν αυτόν είναι τόσο εμμονικά απορροφημένα με τη δημιουργία επικίνδυνων παθογόνων εξαρχής...?
In 2014, 300 scientists warned Anthony Fauci would start a global pandemic.
— The Vigilant Fox 🦊 (@VigilantFox) June 23, 2026
Following the high-profile escape of three bugs from U.S. labs, these 300 scientists sent a letter to President Obama, urging him to shut down Anthony Fauci's gain-of-function research.
Obama issued a… pic.twitter.com/EROxE4EKcU


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου