ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΠΕΡΑΠΕΙΑ
Διεξήχθη
μελέτη 12 ετών σε ενήλικες με καρκίνο από όλο τον κόσμο που υποβλήθηκαν σε θεραπεία με χημειοθεραπεία.Τα αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κλινικής Ογκολογίας.
Αποτελέσματα: 97% του χρόνου η χημειοθεραπεία δεν λειτουργεί!
Και σκοτώνει αυτούς που το λαμβάνουν.
Οπως εχω ξαναπει η ουσια ειναι μια και βασικη
Αυξανει τα κερδη των φαρμακευτικων
Δεν εχει καμια σημασια αν δε θεραπευει σχεδον τιποτα
Μπροστα στο κερδος τι αξια εχουν οι παραπλευρες απωλειες....
SINOMOSIOLOGOS


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου