ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΠΕΡΑΠΕΙΑ

Χημειοθεραπεία - Pemptousia 

 Διεξήχθη

μελέτη 12 ετών σε ενήλικες με καρκίνο από όλο τον κόσμο που υποβλήθηκαν σε θεραπεία με χημειοθεραπεία. 

Τα αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κλινικής Ογκολογίας.

Αποτελέσματα: 97% του χρόνου η χημειοθεραπεία δεν λειτουργεί! 

Και σκοτώνει αυτούς που το λαμβάνουν.

Οπως εχω ξαναπει η ουσια ειναι μια και βασικη

Αυξανει τα κερδη των φαρμακευτικων

Δεν εχει καμια σημασια αν δε θεραπευει σχεδον τιποτα

Μπροστα στο κερδος τι αξια εχουν οι παραπλευρες απωλειες.... 


 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις