ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ

Εικόνα  

Ακόμα ένα

αριστούργημα της γλυπτικής κοσμεί την Αθήνα. 

Συγκινημένος ο δήμαρχος συγχαίρει την καλλιτέχνιδα

 γι' αυτό το εκπάγλου πλαστικότητας άγαλμα, 

το οποίο, συν τοις άλλοις, θα συμβάλει στην αισθητική διαπαιδαγώγηση των νέων

 όταν παίζουν με πετρούλες στην παραλία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Το πιο απίθανο το έκανε ο Ιταλός γλύπτης Σαλβατόρε Γκαραου
    Ο τύπος εξέθεσε και κατάφερε να πουλήσει το λεγόμενο άυλο γλυπτό
    Στην ουσία πούλησε ένα άδειο βάθρο στην τιμή των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαφωνήσω!! Θυμίζει τα κυκλαδίτικα αγαλματίδια της αρχαίας μας κληρονομιάς που δυστυχώς κοσμούν ξένα μουσεία ανά τον κόσμο
    Νικόλας Αστόρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Νικόλα, τα έχετε δει τα κυκλαδικά ειδώλια ή απλώς έχετε ακούσει για αυτά; Αν τα έχετε δει, εξηγήστε μου, παρακαλώ, πώς γίνεται τα "ισορροπούντα κοτρώνια" της "καλλιτέχνιδος" να έχουν κάποια σχέση με τα εξαίσια και διάσημα για την αφαιρετικότητα και απλότητά τους μαρμαρόγλυπτα κυκλαδικά ειδώλια, που καλύπτουν συνολικά την 3η χιλιετία π.Χ.
      Με βάση το δημιουργηθέν τερατούργημα, θα λέγαμε ότι θα ήταν λογικό να το φτιάξει ένας πρωτόγονος καλλιτέχνης, χιλιάδες χρόνια πριν από τα κυκλαδικά ειδώλια, στην προσπάθειά του να αποδώσει την ανθρώπινη μορφή. Έχω, δηλαδή, την εντύπωση ότι μεσολαβεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα από την τοποθέτηση μιας πέτρας πάνω στην άλλη μέχρι το σκάλισμα του μαρμάρου, για να αποδοθεί καλλιτεχνικά το ανθρώπινο σώμα.
      Δεν γνωρίζω τον λόγο ύπαρξης αυτής της σαχλαμαροειδούς κατασκευής, αλλά δεν πρέπει να εκτίθεται σε έναν δημόσιο χώρο. Καθώς το ξανακοιτάζω, είμαι βέβαιος ότι με κατάλληλο χρωματισμό μπορεί να αποτελέσει ένα ιδανικό πέτρινο σκιάχτρο για τα καλλιεργήσιμα χωράφια και, επομένως, να έχει έναν λειτουργικό σκοπό.
      Κατά συνέπειαν, η "καλλιτέχνις", επειδή μεν κοπίασε για να ισορροπήσει τα κοτρώνια, συνάμα, δε, μπορεί να εμπνεύσει αγρότες να γίνουν καλλιτέχνες φτιάχνοντας το δικό τους πέτρινο σκιάχτρο και μάλιστα με κοτρώνια του τόπου τους, είναι άξια θερμών συγχαρητηρίων και βλέποντας για μια ακόμη φορά το κατασκεύασμά της, δικαιούμεθα να κάνουμε χρήση της γνωστής ατάκας του Βασίλη Αυλωνίτη και με όλη την δύναμη της ψυχής μας να αναφωνήσουμε, απευθυνόμενοι στην "καλλιτέχνιδα" και όχι μόνο: "Ωρέ, πού πάμε;"

      Γιάννης Κ.

      Διαγραφή
  3. Ε, ρε καταντια....

    οσο περνανε τα χρονια αντι για αναπτυξη του ανθρωπου σε νοηση κι αντιληψη, οπισθoδρομουμε προς ενα ειδος νηπιακης υπαρξης.

    Αντι συνειδησιακα να οδευουμε προς Evolution, εχουμε De-volution


    Οπως εγραφαν κι οι πατερες, τα αλλαλα κι τα αμπαλα, θα ευδοκιμησουν.

    Βεβαια να προσθεσουμε τους σατανιστες με την προωθηση του ερμαφροδιτισμου κι της πεδαιραστιας και βεβαια προς οτι τι διαβρωνει το Εθνος κι τις παραδοσεις του Ελληνικου Λαου!

    Δεν χρειαζεται να πας μακρια, τα λεγομενα "πρωιναδικα" ειναι ενα αριστο δειγμα καταπτωσης του ανθρωπινου ειδους!!

    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις