ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Το 1965, σοβιετικοί επιστήμονες δοκίμασαν το αυτοκίνητο "Volga Atom" με ατομικό κινητήρα 320 ίππων (πολύ μεγάλη ισχύς για την εποχή εκείνη).
Ο κινητήρας ζύγιζε 500 κιλά, οπότε το μπροστινό μέρος δεν ήταν 2 τροχοί, αλλά 4. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλο χωρίς ανεφοδιασμό. Οι δοκιμές έδειξαν ότι το Volga atom διανύει 60 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό. Αποδείχθηκε ότι μετά από αυτό ο κινητήρας έπρεπε να αντικατασταθεί με έναν καινούργιο.
Αλλά οι σοβιετικοί επιστήμονες διόρθωσαν αυτό το πρόβλημα, δημιούργησαν έναν κινητήρα με καύσιμο σε αέρια φάση με τη μορφή εξαφθοριούχου ουρανίου αντί για στερεό ουράνιο, και η νέα έκδοση του αυτοκινήτου μπορούσε να διανύσει 40 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.
Για τον ανεφοδιασμό αρκούσε πλέον η άντληση νέας ποσότητας εξαφθοριούχου ουρανίου στους κυλίνδρους και το αυτοκίνητο συνέχιζε να κινείται.
Όταν ο Χρουστσόφ αποσύρθηκε, τα αυτοκίνητα αποσυναρμολογήθηκαν και η έρευνα στον τομέα αυτό σταμάτησε.
ΠΌΣΟ ΈΚΑΝΕ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΌΣΤΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ ?
ΑΝ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΈΤΟΙΟ
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΌ ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ
ΛΊΓΟ ΘΑΝΑΙ ?
ΠΌΣΟΙ ΜΆΣΤΟΡΕΣ ΥΠΉΡΧΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ?
ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝΤΑ ΌΛΑ
ΌΜΩΣ... Sinomosiologe
ΆΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΚΆΡΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ.
ΕΠΊΣΗΣ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ
ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΖΈΙΜΣ ΜΠΟΝΤΙΔΕΣ
ΚΑΛΉ ΛΑΜΠΡΉ.
ΤΖΟΛΊ ΠΑΡΤΟΝ