ΕΡΩΤΗΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα ή "Μεγάλη Λευκή Στοά" - Η συλλογή των "υψηλών εγώ" κατά της ανθρωπότητας 

Δειτε τι απαντησε

ο Benjamin Fulford σε ερωτηση που δεχθηκε στην ιστοσελιδα του απο αναγνωστη που τον ρωτουσε γιατι αργει την απελευθερωση ο Αμερικανικος στρατος....

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

"Μπεν, συνεχίζεις να λες πράγματα όπως… ο στρατός των ΗΠΑ το κάνει αυτό…και ο στρατός των ΗΠΑ κανει το αλλο… όπως για παράδειγμα, ο στρατός των ΗΠΑ βοηθά την Ιαπωνία να τερματίσει την πανδημία.
Γιατί ο αμερικανικός στρατός παντού σε όλο τον κόσμο κάνει οτιδήποτε και βοηθά οποιονδήποτε εκτός από εμάς; Γιατί δεν κλείνουν την πανδημία στις ΗΠΑ; "

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Καλή ερώτηση. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πρόκειται για πόλεμο και ότι ο αμερικανικός στρατός δεν είναι ενωμένος. Ωστόσο, μια παράταξη(αυτη που ονομαζουμε Λευκα καπελα) κάνει ό,τι μπορεί. Το πρόβλημα είναι ότι 1 εκατομμύριο σατανιστές διοικούν τις ΗΠΑ και η απομάκρυνσή τους ήταν πιο δύσκολη από ό,τι αναμενόταν.




ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Απο πληροφοριες που παιρνουμε απο Αμερικανικες ιστοσελιδες και μεταφραζουμε εχουν αναφερει οτι η ομαδα που εχει αποσχιστει κι αφορα τα Λευκα καπελα εχει να κανει κυριως με τις Ειδικες Δυναμεις και το Ναυτικο.

Ειναι πολυ λογικο να υπαρχουν κομματια του Στρατου που ανηκουν στην Καμπαλ οπως κι αλλες υπηρεσιες.Φυσικα αν αληθευει ολο αυτο...

Εγω εχω αναφερει πολλες φορες την αποψη μου για το ποιοι ελεγχουν την Καμπαλ και τους μπροστινους της και ποιοι ελεγχουν τα Λευκα καπελα και τους μπροστινους αυτων.

Εσεις παλι μπορειτε να πιστευετε οτι εσεις νομιζετε....



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ   SINOMOSIOLOGOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. "Εγω εχω αναφερει πολλες φορες την αποψη μου για το ποιοι ελεγχουν την Καμπαλ και τους μπροστινους της και ποιοι ελεγχουν τα Λευκα καπελα και τους μπροστινους αυτων". Σε παρακαλω μπορεις να πεις ποιοι ειναι αυτοι & στις 2 πλευρες ή αν θες να βαλεις λινκ με αρθρο σου που λες τα πιστευω σου πανω στο θεμα αυτο. Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θελεις φιλε μου ψαξε σε παλαιοτερα αρθρα εδω.Καθημερινα εχω 30-40 χιλ επισκεψεις.Αν μου ελεγε ο καθενας να κανω και κατι διαφορετικο τοτε το 24ωρο θα ηταν ελαχιστο για μενα.Επειδη εισαι πολυ ευγενικος-η σου λεω λοιπον οτι συντομα θα την ξαναγραψω μολις βρω περισσοτερο ελευθερο χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαυρη κ λευκη αδελφοτητα οι οποιες εχουν συγκρουση υποτιθεται;παντως κωσταντινε μπραβο.καθε μερα πολλα αρθρα..πραγματικα αν εισαι μονος σου πρεπει να τρως πολυ χρονο..συνεχισε μεχρι να γινει το μπαμ που οπως ειπες δεν ειναι μακρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις