ΗΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΣΗΣ.....!!!

Επέστρεψε στην εργασία αν και θετικός στον κορωνοϊό, διασώστης του ΕΚΑΒ; 

Περιμενα να περασουν

5 ημερες νοσησης απο κορωνοιο για να σας μεταφερω τις εμπειριες μου ....

Μιας κι οπως μου ανεφερε ο υπηρεσιακος ιατρος ενδεχεται η 5 ημερα να κανει ενα αλμα προς τα επανω η ασθενεια....

Τη Δευτερα λοιπον επρεπε να κανω το καθιερωμενο rapid test για την εργασια μου.Δεν ενιωθα κανενα συμπτωμα και το μεσημερι που το εκανα η μικροβιολογος μου ανεφερε οτι εβγαινε θετικο κι επρεπε να κανω PCR για να βεβαιωθουμε.Συμφωνησα...μου πηρε δειγμα και μου ανεφερε οτι θα μ ενημερωσει μιας και θελει κανα τριωρο για το αποτελεσμα.Προς το βραδυ ενημερωθηκα οτι κι αυτο βγηκε θετικο οποτε ακολουθησα τη διαδικασια.Εβαλα θερμομετρο και ειχα 37,4 λιγο ερεθισμενο λαιμο.λιγο βηχα και λιγο πονοκεφαλο.

Συμπτωματα που συμβαδιζουν με την εποχη και υπο αλλες συνθηκες δε θα τους εδινα καμια σημασια.

Τριτη ακριβως οι ιδιες μετρησεις και περαν απο τις βιταμινες που παιρνω καθημερινα(βιταμινη c,ψευδαργυρο,βιταμινη D-3,ωμεγα-3) πηρα κατι σταγονες εναλλακτικης ιατρικης για τους ιους και τη γριπη,πρασινο τσαι με μελι κι 2 αναβραζοντα depon.

Tεταρτη τα πραγματα ακριβως τα ιδια....

Πεμπτη λιγο καλυτερα....Πυρετος ανεβοκατεβαινε απο 36,8 εως 37,2....ο λαιμος πολυ καλυτερα,,,,βηχας ελαχιστος και πονοκεφαλος πολυ ηπιοτερος.

Παρασκευη σχεδον καλα....θερμοκρασια κατω απο 36,8.....λαιμος σχεδον καλα....βηχας καθολου....πονοκεφαλος ελαχιστος εως ανυπαρκτος..

Ομολογω οτι βρισκοντας ενα self-test στο σπιτι το εκανα απο περιεργεια.

Βγηκα αρνητικος....οσο εγκυρο μπορει να ειναι αυτο το πραγμα.....

Θελω επισης ν αναφερω το εξης περιστατικο που ειναι τροφη για σκεψη....

Κολλησαμε 4 ατομα ταυτοχρονα (μια παρεα μου) 

Βαση συντριπτικων πιθανοτητων κολλησαμε ολοι ταυτοχρονα οποτε λογικα ηταν η τελευταια φορα που βρεθηκαμε ολοι μαζι.

Στην παρεα ηταν 5....εγω κι αλλοι 4....

Οι 4 ανεμβολιαστοι κι ο ενας μολις ειχε εμβολιαστει και με την 3 δοση....!!!

Βγαζετε το συμπερασμα που βγαλαμε και οι υπολλοιποι 4....?

Να πω οτι απο τους 4 εγω κι αλλος ενας την περασαμε σαν 1 ελαφρυ κρυωμα

Ο τριτος το περναει ακομα(αν και σημερα ειναι καλυτερα)....λιγο πιο βαρια απο εμας σαν μια απλη ιωση....

Ο τεταρτος αναγκαστηκε να ζητησει ιατρικη βοηθεια μιας και του ελαττωθηκε το οξυγονο(λιγο κατω απο 90) κι απ οτι εμαθα ειχε καποιο χρονιο προβλημα με τους πνευμονες του κι αδιαφορουσε..Λογικα τον χτυπησε εκει που ηταν επιρρεπης....Απ οτι μαθαινω ειναι σε σταθερη κατασταση με ορο.

Αυτη ειναι η εμπειρια μου και σας την μεταφερω χωρις να θελω να σχολιασω τιποτα αλλο...

Ευχομαι σε ολους να εχουν υγεια κι ελευθερια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Μπράβο ρε αλάνι σιδερένιος και να χαίρεσαι το ανοσοποιητικό σου Χαχαχ
    Xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιδερένιος, γερός και υγιείς να είσαι πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορείς να υποψιαστείς πως το κολλήσατε? Είναι κάτι που φάγατε? Ήταν κάποιος απο την παρέα με γρίπη? Απορία το έχω πως το κολλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιδερένιος Κωνσταντίνε. Η τελευταία σου φράση είναι και ευχή όλων μας. Αντε γιατι θα κλείσουν σπίτια σε λίγο καιρό απο αυτή την γκροτέσκα κατάσταση. Τα δικά μας σπίτια.
    Capricorn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι υπόλοιποι δεν πήραν αγωγή με αντιβίωση? Όλοι οι πνευμονολογοι την ξεκινούν απο υην 1η μέρα.. Περαστικά και σιδερένιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω που ρωτησα τον αρμοδιο γιατρο μου ειπε αν το περναω ελαφρια να μην παρω τιποτα...αν δω οτι παει να χειροτερεψει να παρω να μου γραψει τι να παρω...Εγω το περασα σαν ενα απλο κρυολογημα...αλλοι το περνανε βαρυτερα...

      Διαγραφή
  6. Πέρυσι και στην αρχή της 1ης καραντίνας η σύζυγος(καπνίστρια) παρουσίασε πυρετό πού έφτανε το 39C ως και 40C γιά πολλές μέρες με μία ύφεση για τρεις μέρες. Μάλιστα έλεγε ότι δεν είχε όσφρηση και γεύση, λες κι όποιος έχει πυρετό κάθεται να σκέφτεται πόσο αλμυρό είναι το φαγητό. Δεν θυμάμαι να είχε ξανασυμβεί αυτό τα τελευταία δέκα χρόνια. Απευθύνθηκα, μετά τήν τρίτη μέρα σε δύο γιατρούς και μου είπαν να πάμε στο νοσοκομείο για τεστ. Ούτε κουβέντα να πάμε από κει και να μας γράψουν αντιβίωση. Ο ένας είχε γράψει μια γνωστή αντιβίωση λίγο πριν στον αδερφό μου, που επίσης είχε μέρες πυρετό και του πέρασε. Τελικά την όγδοη μέρα πήγαμε και της κάνανε ράπιντ, που βγήκε θετικό, ακτινογραφία που έδειξε εντάξει και της έδωσε αζυθρομηκίνη για έξι μέρες, ένα χάπι τη μέρα. Τελικά μετά από δύο μέρες σταμάτησε ο πυρετός. Τό μόνο που έμεινε ήταν η ενόχληση από την μπατονέτα, πού τήν έβαλε βαθιά η γιατρός και μού παραπονιότανε μήνες μετά ότι της έκανε ζημιά.
    Εγώ τίς δέκα αυτές μέρες, κοιμόμουνα δίπλα της και το μόνο πού είχα ήταν λίγο συνάχι τις δύο πρώτες μέρες, μία μορφή γρίππης, που την περνάω δύο φορές το χρόνο συνήθως ελαφρά.
    Έχοντας προβλήματα με αλλεργίες και το αναπνευστικό από παλιά έμαθα να φυλάγομαι και συνιστώ στούς φίλους:
    α. Λίγο λεμόνι κάθε μέρα, πού βοηθάει, πριν το φαγητό να μην έχετε θέμα με την χολή και φυσικά στο ανοσιοποιητικό.
    β. Δύο κουταλιές μέλι, η μία τό βράδυ και γιαούρτι στό ένα τουλάχιστον γεύμα.
    γ. Προσέχετε όταν είστε βρεγμένοι, αναμμένοι ή ιδρωμένοι νά μην σάς κτυπάει κρύος αέρας. Κινδυνεύετε να αρπάξετε πνευμονία.
    δ. Κολλήστε στην τηλεόραση μια φώτο του Κούλη και πετάξτε την από τόν 6ο, κατά προτίμηση την ώρα που κάνει εκπομπή ο Ευαγγελάτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νά προσθέσω στην εμπειρία την περισινή στό προηγούμενο σχόλιο τα εξείς. Γιά πολλά χρόνια κάθε Οκτώβριο ώς Απρίλιο έτρεχε υπερβολικά πολύ η μύτη μία μέρα ακόμα καί δύο, κυριολεκτικά νερό. Κατάφερα νά τό ελαττώσω και να το περνάω ελαφρά και χωρίς να αρρωσταίνω με ένα απλό τρόπο. Βάζοντας ΜΑΛΛΙΝΗ φανέλλα, όχι από αυτές τις παλιές που γρατσουνάνε. Είναι λίγο ακριβές, αλλά αν πάρετε από καλό μαγαζί αντέχει πολλά χρόνια. Πάρτε δύο ή τρείς τέτοιες γιά νά φοράτε πάντα. Προσωπικά την βάζω πάνω από την απλή φανέλλα, για να μην γεμίζει συχνά ιδρώτα. Δύο που έχω τώρα κοντεύουν δεκαετία.
    Κάτι ξέραν οι παλιοί που φορούσαν τέτοιες. Βάλτε και θα ξεχάσετε τα κρυώματα, που κάποιες φορές οδηγούν σε πνευμονίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για θεματα υγειας και ανοσιας ας διαβασουμε λιγο ηλια πετρου..και οπως ειχε πει και ο βαζαιος νομιζω αν ξεραμε τι τρωγαμε θα ειχαμε επαναστατησει.(παπαρια λεω εγω).το πως τρεφομαστε και το πως ζουμε εχει τη μεγαυτερη σημασια για την υγεια.τωρα βεβαια μας τα εχουν δηλητηριασει ολα.αα..και δεν εχει σημασια αν τρως και μερικες υπερτροφες οπως τις λενε.το συνολο μετραει.να προτιμαμε τις φυσικες τροφες παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις