Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Gabriela Rico Jimenez

Αποτέλεσμα εικόνας για μοντέλο Gabriela Rico 

Το 2009, η μεξικανική μοντέλο Gabriela Rico φώναξε έξω

από το ξενοδοχείο σε κατάσταση υστερίας και σοκ, λέγοντας ότι θέλει ελευθερία. ότι η βασίλισσα της Αγγλίας έκανε θυσίες και έφαγε ανθρώπινη σάρκα.

Είπε ότι πολέμησε για μεγάλο χρονικό διάστημα για να ανακτήσει την ελευθερία της και ότι ο Carlos Slim γνώριζε τα πάντα.
 
«Τότε είπαν ότι μετά από λίγες μέρες μεταφέρθηκε σε ψυχιατρικό κέντρο και δεν ακούστηκε τίποτα άλλο από αυτήν.
 
  Ας ακούσουμε τι φώναζε αυτή η νεαρή κοπέλα στο δρόμο.

Gabriela : «Ήθελα την ελευθερία μου. Ο Μοντερέι με ελευθέρωσε, αλλά μου κόστισε πολύ δουλειά. Ήμουν στην Πόλη του Μεξικού για ένα χρόνο και τέσσερις μήνες. Όλα αυτά ξεκίνησαν στα μέσα του 2001. "

«Δεν θυμάμαι σχεδόν. Ήταν νέοι και ισχυροί, και τους σκότωσαν. Έχω χτυπήσει ολες τις πόρτες. Αυτό που ήθελα ήταν η ελευθερία μου. Θέλω την ελευθερία μου. "

«Ο Carlos Slim το ήξερε για αυτό. Θέλω την ελευθερία μου. Πονάει την ψυχή μου που τον πήραν. "

(η αστυνομία φτάνει και αρχίζει να πλησιάζει τη Γκαμπριέλα)

"Ασε με ήσυχο. Με έχουν ήδη οδηγήσει στο αστυνομικό τμήμα, και εκεί μου είπαν ότι δεν ήξεραν τίποτα! "

«Με πήγαν στο Γενικό Νοσοκομείο. (Η Γκαμπριέλα δείχνει τον αξιωματικό) Εσείς! Ήσουν εκεί! Πήγαινε να πάρεις το -------! Σκότωσες τον Μούρινο! "

«Μου είπαν ποιος σκότωσαν; Η Βασίλισσα της Αγγλίας; Η Βασίλισσα της Γερμανίας; Σκότωσαν τις πριγκίπισσες και τον Μίκυ Μάους; Ήταν επίσης αυτός! (Η Γκαμπριέλα δείχνει έναν αξιωματικό)

"Τι? Τίποτα δεν πρόκειται να έρθει εδώ. Οι άνθρωποι από όπου προέρχεστε είναι τρελοί! Σκότωσαν πολλούς ανθρώπους. Θάνατος σε αυτό το είδος ανθρώπου! Φύγε!"

«Έφαγαν ανθρώπους! Αηδιαστικό! Έφαγαν ανθρώπους!  

Δεν ήξερα τίποτα. Από τις δολοφονίες, ναι, αλλά έφαγαν ανθρώπους! Του ανθρώπους! Μυρίζουν σαν ανθρώπινη σάρκα! "

(Γυναίκα αξιωματικός πλησιάζει τη Γκαμπριέλα)

«Δεν θα με πάρετε μέχρι να διευκρινιστεί! Με πήρες ήδη εκεί! Ασε με να φύγω!"

(Η γυναίκα αξιωματικός αρπάζει την Γκαμπριέλα και την παίρνει σε ένα θωρακισμένο όχημα)

Τελικα μαθευτικε οτι στάλθηκε στο ψυχιατρικό κέντρο της αποικίας του Μπουένος Άιρες όπου θα μείνει επ 'αόριστον και τιποταδεν ξανακουστηκε γι αυτην....!!!

Η Gabriela αναφέρει το όνομα «Carlos Slim». Ο Carlos Slim Helú είναι μεξικανός επιχειρηματιας καταγωγής Λιβάνου. Είναι ο πλουσιότερος άντρας στο Μεξικό και ήταν ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο από το 2010 έως το 2013. Έχει έναν γιο Carlos Slim Domit , ο οποίος υπηρετεί ως πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου για την εταιρεία του πατέρα του.

Ο «Μουρίνι» ο Γκαμπριέλα που ισχυρίστηκε ότι δολοφονήθηκε είναι ο Χουάν Καμίλο Μουριάν Τέρραζο , ο οποίος ήταν πολιτικός του Μεξικού που συνδέεται με το Εθνικό Κόμμα Δράσης (PAN) και ο Γραμματέας Εσωτερικών στο υπουργικό συμβούλιο του Προέδρου Φελίπε Καλντερόν. 

Πέθανε στη συντριβή του Λίρτζετ της Πόλης του Μεξικού του Νοεμβρίου 2008. Το κυβερνητικό αεροπλάνο που ταξίδεψε συνετριβει σε ώρα αιχμής υπό μυστηριώδεις συνθήκες. Υπήρξαν δεκαέξι θάνατοι - και τα εννέα άτομα στο σκαφος και επτά άτομα στο έδαφος πέθαναν. Ο Juan Camilo Mouriño ήταν 37 ετών . Ως «ισχυρός» του Προέδρου Felipe Calderón, ηγήθηκε μιας κυβερνητικής εκστρατείας κατά των ισχυρών και βίαιων συμμοριών ναρκωτικών του Μεξικού.

Οι θεωρίες συνωμοσίας αναφέρουν συχνά τη βρετανική μοναρχία, μεταξύ άλλων, καθώς και τον συμβολισμό της Disney. Υπάρχει επίσης μια φήμη ότι ο πρίγκιπας Φίλιπ, ο σύζυγος της Βασίλισσας είπε κάποτε ότι «ο κανιβαλισμός είναι μια ριζοσπαστική αλλά ρεαλιστική λύση στο πρόβλημα του υπερβολικού πληθυσμού ».

 Υπάρχει μαρτυρία για φερόμενο μάρτυρα για την κατάρρευση της Γκαμπριέλα σε ιστολόγιο ισπανικής γλώσσας με τίτλο "Ο Μαύρος Μανίκ". Ένας φοιτητής νομικής ισχυρίζεται ότι έχει μιλήσει με τη Γκαμπριέλα και δίνει στον ακόλουθο λογαριασμό ( μετάφραση Google στα Αγγλικά ) σχετικά με την αλληλεπίδρασή τους:

Ένας μάρτυρας μιλά μετά από πολύ καιρό (δεν θα αποκαλύψω το όνομά του για προφανείς λόγους), αυτό το άτομο μας είπε τι βίωσε αφού πλησίασε τη Γκαμπριέλα με την πρόθεση να την βοηθήσει, αφήνω την κατάθεσή 

: "Εκείνη την εποχή , Βρισκόμουν στο ίδιο μέρος όπου το κορίτσι συνελήφθη, έκανα τις πρακτικές μου σε αυτό το μέρος (είμαι πτυχιούχος νομικής) Θυμάμαι ακόμα το πρόσωπό της γεμάτο απόγνωση, φόβο, αγωνία.

Την πλησίασα και της έκανα μερικές ερωτήσεις, όνομα αν ήξερα πού ζούσε κ.λπ., μου είπε ότι ήμασταν όλοι νεκροί..

Μετά από 20 λεπτά μαζί της, έφτασαν κάποιοι ψηλοί, καλοντυμένοι άνθρωποι, με έβγαλαν από εκεί, τους ρώτησα γιατί το έκαναν ,μιας και ήταν απλά ένα φτωχό κορίτσι με ψυχική διαταραχή.  

Ρωτήσα πού την πήγαν, μου είπαν ότι δεν ήταν δική μου δουλειά να ρωταω τετοια, όταν με άφησαν με σταμάτησαν και με ρώτησαν τι μου είπε, τους απάντησα κατι τρελά και έφυγα.  

Την επόμενη μέρα πήγα στους ανώτερους αξιωματούχους του υπουργείου και τους είπα για το ζήτημα και ήθελα πληροφορίες επειδή το ζήτησε η οικογένεια του κοριτσιού, απλώς γέλασαν και είπαν:

"Πραγματικά,  δεν υπάρχει, δεν υπήρχε ποτέ και δεν δουλεύεις εδώ ..."

Φοβηθηκα και έφυγα, άφησα τα πάντα και έφυγα από το Μοντερέι ... Είχα μια αίσθηση, ότι αυτό που συνέβη εκείνες τις μέρες και αυτό που είπε αυτό το κορίτσι ήταν αλήθεια. Όπως μπορούσα, άφησα τα πάντα και έφυγα από εκεί.

Μου είπε ότι στο Μοντερέι υπάρχει ένα είδος υπόγειας βάσης όπου ζουν και κλέβουν τακτικά τα παιδιά ως φαγητό και άλλα πράγματα ... Από το επάγγελμά μου δεν τολμώ να αποκαλύψω τη συνάντησή μου, έχω οικογένεια και παιδιά που εξαρτώνται από εμένα. Θα ήθελα να βγω έξω και να το διαδώσω στους τέσσερις ανέμους, αλλά η κοινωνία θα με αποκαλούσε τρελό, , υπάρχουν νύχτες που απλά δεν μπορώ να κοιμηθώ."

Απο τοτε κανεις δεν εμαθε  την τυχη της Gabriela...Αν και μερικοι μπορουμε να την φανταστουμε....

 

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS 

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις