ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΛΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ...!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: σπίτι, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση, κείμενο που λέει "Αργάη γρήγορα η αληθεια βγαίνει στο φως Αυτή είναιη βίλα των Πρεσπών." 
 
1.000.000 ευρώ κόστισε η ανακαίνιση, αλλά οι Συριζαίοι ανακοίνωσαν πως κόστισε μόλις 40000 ευρώ...
 
Στο αντίπαλο δε στρατόπεδο, η υπέρλαμπρη Μαρεβα έλαβε δάνειο 6 εκατομμυριων ευρώ από Γαλλική τράπεζα, για να αγοράσει την πρώην κατοικία του Βολταίρου.!!
 
Κι όλα αυτά ,επειδή νοιάζονται για την υγεία σας κ συμπάσχουν μαζί σας...
 
Πλήρωνε εσύ ραγιά μου 300άρια πρόστιμα, για να σε γλεντάνε αυτοί..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Σχόλια

  1. Κι ἀφοῦ γουστάρω, δικά μου, τί νὰ λάνω; Γουστάρω νὰ μοῦ τὰ παίρνουν οἱ νταβατζῆδες, γουστάρω νὰ μοὺ ἀπαγορεύουν τὸ α΄ ἢ τὸ β΄ ὥστε νὰ μπορῶ ΝΟΜΙΜΩΣ νὰ πανανομήσω, γουστάρω νὰ μὲ ἐξευτελίζουν παγκοσμίως, γουστάρω νὰ ἀρνοῦνται τὴν ἱστορία μου, γουστάρω νὰ καταργοῦν τὴν γλῶσσα μου, γουστάρω νὰ δημιουργοῦν γλῶσσα ἀπὸ τὸ πουθενὰ γιὰ τὴν κονόμα τους... εἶμαι μαζόχα, ρὲ σύ! Εἶμαι χριστιανός, καὶ ἀριστερὸς ποῦ γουστάρει τοὺς ἀπέναντι γιὰ νὰ μπορῆ νὰ παίζη, τάχαμου τάχαμου, καθαρὴ μπάλλα! Εἶμαι ἑβραιόφιλος Ἑλλαδίτης, ρὲ μάγκα, καὶ δὲν γουστάρω νὰ γίνω Ἕλληνας! Δικαίωμά μου δὲν εἶναι; Ἄντε μὴ τὰ πάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έβγαλε καλά λεφτά το ξεφτιλισμένο εβραιοπουλο ο Τσίπρα κος από την προδοσία των μνημονίων στην μαφία της εθροτραπεζικης ένωσης αλλά και από το ξεπούλημα της Μακεδονίας.
    Το τρομακτικό είναι ότι όλα αυτά τα σκουπίδια είναι έξω από την φυλακή ζωντανοί και χαιρωντε τα κλεμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις