ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ


 Υπαρχουν διαφοροι φιλοι που προφανως ειναι νεοι σε αυτον τον ιστοτοπο...

Μου ζητουν με σχολια τους σε διαφορα αρθρα

 να τους απαντησω που τα ξερω αυτα που γραφω και διαφορα τετοια...

Απαντω λοιπον γιατι θεωρω τις αποριες τους καλοπροαιερετες

ενω τις κακοπροαιρετες τις εχω γραμμενες και δεν ασχολουμαι...

Εξηγω λοιπον....

Αρθρα που δεν ειναι δικα μου εχουν απο κατω ΠΑΝΤΑ πηγες

Αν εχετε αποριες γι αυτα ....εγω δεν ειμαι μεντιουμ...ρωτηστε τις πηγες

Αρθρα που ειναι δικα μου για οτι γραφω εχω αναφερθει πολακις 

σε αποδεικτικα στοιχεια με βιντεος η σε παραπομπη επισημων πηγων

κι σημαντικων ανθρωπων στο χωρο που κινειται ο ιστοτοπος αυτος.

Επομενως δεν μπορω καθε φορα σε αρθρα δικα μου

που καποιος που διαβασε κατι να καθομαι συνεχως να εξηγω που και πως.

Το ιστολογιο εχει ψαχτηρι ας βαλουν λεξεις-κλειδια

κι ας ψαξουν τ αποτελεσματα....

Αν εκανα αυτη τη δουλεια καθε μερα

πρωτον δε θα μου εφταναν 24 ωρες με τοσες χιλιαδες κοσμο που μπαινει εδω...

Και δευτερον εκτος απο προσωπικη ζωη πρεπει να εργαζομαι για να ζω....!!!

Οποτε μην παραπονιεστε αν δεν απαντω σε πολλα απο τα σχολια η τις αποριες

Δεν σας γραφω....απλα προτιμω το λιγο ελευθερο χρονο που εχω

να ψαχνω και ν ανεβαζω αρθρα προς ενημερωση...

Οσον αφορα τα δικα μου αρθρα λογω του οτι τα περισσοτερα

εχουν σημαντικες πληροφοριες η βιντεος 

φροντιζω να τ αναδημοσιευω ανα τακτα χρονικα διαστηματα

ωστε αυτοι που δεν τα προλαβαν να τα δουν

κι αυτοι που τα ειδαν να τα ξαναθυμηθουν....







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Δίνε πόνο... Είμαστε μαζί σου!

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. - «... Πού τα ξέρεις αυτά που γράφεις;», όλοι αυτό θέλουν νά μάθουν.
    - «Τά έλεγαν μεταξύ τους, ό Σαίξπηρ καί ό Σωκράτης, όταν τά πίναμε μαζί, οί τρείς μας, στό παλαθαλάσιο κιόσκι τού Μότσαρτ», θά έλεγα στούς ερωτώντες.
    Αυτός που δέν έχει βάση (μέσα του), αναζητά "πηγές", υψηλές, σοβαρές, πρός τεκμηρίωση όσων υϊοθετεί, διότι μόνον αυτό μπορεί: νά φορτώνεται "ακούσματα", έχει έναν τεράστιο σάκο στήν πλάτη.
    Αυτός ό τύπος "δέκτη" δέν διανοείται, ότι τό άκουσμα έχει μόνον αξία, γιά νά κάνει κάποιον νά αρχίσει τήν εσωτερική αναζήτηση, νά "ζυγίσει" πόσο βάρος έχει αυτό που ακούει/διαβάζει μέσα του, μέσα στόν ίδιο του τόν εαυτό, ώστε νά αναγνωρίσει τό δικό του μερίδιο στήν Αλήθεια.
    Μονοπάτι αυτό-εξερεύνησης, λοιπόν... τά ακούσματα —χωρίς "πηγές".
    Ευχαριστώ καί γιά τίς διευκρινίσεις έκ μέρους σου.
    Μιλτιάδης
    ΙΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ02 Αυγούστου, 2024 08:15

    ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΔΗΜΟΣΙΑ :
    ΚΑΝΕΙΣ ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΤΑ ΕΥΓΕ ,ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ.
    ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΣΟΥΒΛΑ ΚΑΙ
    ΣΟΥΒΛΙΖΗΣ ΤΑ ΚΑΜΠΑΛΑΚΙΑ.
    ΚΑΙ ΝΑΙ ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ :
    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ ....
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα πουλια ειναι drone-bots και φορτιζουν στα καλωδια της δεη..ε καλα μην πιστευουμε και οτι διαβαζουμε..ψαξτε το αναλυστε διυληστε τον κωνωψ..υπαρχουν sites που γραφουν διαφορα..εδω αυτο που θα διαβασετε ειναι τουλαχιστον ορθο..κλεισε τα ματια και
    όρα.. με λιγη αντιληψη ενωσε τις τελιτσες και θα βγει το παζλ, αλλα πρεπει να σαι και ετοιμος για να δεις την μεγαλη εικονα ..κανονας πρωτος αν το site ενοχλει, και κατεβαινουν αρθρα, μαλλον κατι κανουνε σωστα. κανονας 2ος never trust the system. κανονας 3ος δες παλιες αναρτησεις αν ειναι λιγο πολυ προφητικες ξερεις οτι οι πηγες ειναι αξιοπιστες..εν τελει follow your heart αν δεν ενωνουν οι τελιτσες μπορει να ναι απλα θεμα αντιληψης η και βουλησης νοησεως..εκει κανεις δεν μπορει να βοηθησει..ειναι πολοι που βλεπουν ΕΡΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις