ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ


 Μου στελνουν διαφοροι αλλοι καλοπροαιρετοι κι αλλοι ,οι γνωστοι εξυπνακηδες,και με ρωτουν γιατι δεν επεμβαινουν ο Τραμπ και τα Λευκα Καπελα ωστε να τελειωνουμε με αυτη την κατασταση...

Καταρχην εγω δεν ειμαι εκπροσωπος τυπου ουτε του Τραμπ ουτε των Λευκων Καπελων ωστε να σας απαντω σε τετοιες ερωτησεις...

Καταδευτερον να πατε να ρωτησετε αυτους που διαβαζατε και συνεχιζετε να το κανετε που εκδιδουν βιβλια εκμεταλλευομενοι την κατασταση,που ελεγαν οτι μιλανε με ανωτερες δυναμεις και που επαιρναν αρθρα δικα μου,τα οικειοποιοντουσαν και μετα ελεγαν οτι τους τα κλεβω εγω....!!!

Βεβαια ποσταροντας την ωρα που τ ανεβαζα εγω και την ωρα που τ ανεβαζαν αυτοι φαινοταν ολοκαθαρα ποιος εκλεβε ποιον κι ακομα περιμενω τις απαντησεις τους...

Οσον αφορα τους κλοπροαιρετους θα πω την αποψη μου η οποια δε διαφερει εδω και χρονια.Ενας υπογειος πολεμος παιζεται για τον ελεγχο του πλανητη.Ομως παντα παιζοταν.Η μονη διαφορα ειναι ο χρονος.Αυτη τη στιγμη υπαρχει πιεση χρονου και γι αυτο ειναι περισσοτερο εμφανης αυτος ο πολεμος.

Υπαρχουν δυο φατριες που πολεμουν γι αυτο τον ελεγχο.Η Νεα Ταξη Πραγματων....και φυσικα οπως εχω ξαναπει για να υπαρχει Νεα ειναι αυτονοητο οτι υπαρχει και η Παλαια.

Εγω σε δικο μου αρθρο ποτε δεν ειπα οτι ο Τραμπ κι αυτο που πρεσβευει ειναι η φωτεινη πλευρα της ιστοριας.Εγω ειπα οτι αυτο που εκπροσωπει ο Τραμπ(η Παλαια Ταξη Πραγματων) ειναι πολυ πιο ανεκτο κι ανθρωπινο για λογους που εχω εξηγησει πολλες φορες.

Αλλωστε εδω και 4 χρονια δεχομαι πυρα γιατι λεω αυτα που λεω και τωρα και χαλουσα το αφηγημα.

Φυσικα και πιστευω οτι ο υπογειος πολεμος υπαρχει και λιγο πολυ ειναι οπως γραφονται κατα καιρους.Φυσικα και η Παλαια Ταξη δεν εχει τον ελεγχο και φυσικα προσπαθει να τον παρει.Εχω ξαναπει οτι οπου βλεπεις πολεμο και πραξικοπηματα η Παλαια Ταξη ειναι απο πισω.

Ειναι τουλαχιστον ανοητο να πιστευεις οτι η Νεα Ταξη εχασε τον ελεγχο μεσα σε 2-3 χρονια που η Παλαια αποφασισε να πολεμησει καταμετωπο για την αναληψη της εξουσιας.Μια εξουσια 150 ετων δε πεφτει τοσο ευκολα.

Εφοσον ομως η Παλαια αποφασισε να κοντραριστει το κανει με το μονο τροπο που ξερει και παντα εκανε.Αυτος ειναι τα οπλα.Εφοσον το ξεκινησε δεν προκειται να σταματησει και θα το παει μεχρι τελους.Το αποτελεσμα εχει δυο εκδοχες.Ειτε θ αναλαβει την εξουσια μεσα απο πολλους πολεμους και στο τελος παραδοση και συμφωνια κατω απο το τραπεζι της Νεας Ταξης.Ειτε θα οδηγηθει σε 3 Παγκοσμιο πολεμο.

Προσωπικα πιθανοτερο και με μεγαλη διαφορα πιστευω το δευτερο.Η Νεα Ταξη δεν προκειται να παραδωθει πρωτον γιατι δεν την ενδιαφερουν καθολου οι ανθρωπινες απωλειες παρα μονο το τομαρι τους.Το βλεπουμε αυτο στην Ουκρανια και τ ομολογουν αλλωστε...ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΥΚΡΑΝΟ....και δευτερον παρα την πιθανη συμφωνια ξερουν τι τους περιμενει μιας και η Παλαια Ταξη δε φημιζεται για τις δημοκρατικες και φιλευσπλαχνες τιμωριες των αντιπαλων τους.

Τωρα οσον αφορα τους εξυπνακηδες....αυτους που εχουν αραξει στον καναπε κι επειδη δεν τους εφερε ο ταχυδρομος την GESARA ωστε να μην κουραστουν και πανε μονοι τους να την παρουν και γι αυτο ξινησαν ενα εχω να τους πω...ΥΠΟΜΟΝΗ...

Απο Οκτωβριο η κυβερνηση θα δωσει MARKET-PASS και ισως FUEL-PASS οποτε δεν υπαρχει λογος να κουραζονται και να περιμενουν κατι αλλο...θα τους ειναι αρκετο...

Αλλωστε ραγιαδες αυτοι.....ραγιαδες τα παιδια τους....ραγιαδες και τα παιδια των παιδιων τους....







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr







Σχόλια

  1. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΥΣ .
    Η ΠΑΛΑΙΑ ΤΑΞΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΣΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ .
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΙΑ .
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΝΑΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ,ΤΡΩΕΙ ΜΙΑ ΣΦΗΝΑ ,Ο
    ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΤΑ .
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ .ΤΡΙΤΟΣ ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ .
    ΕΠΙ ΓΗΣ ΔΗΛΑΔΗ .ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΕΞΩ ,ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΜΑΧΙΕΣ
    ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΥΠΟΜΟΝΗ !
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις