Έρχεται πόλεμος μέσα από τα σχολεία
Στην Σουηδία, η οποία δεινοπαθεί, από τους μουσουλμάνους μετανάστες, έγινε επίπληξη στον αστυνομικό και πρώην επικεφαλής του τμήματος για τα
βαριά εγκληματικότητα στο αστυνομικό τμήμα του Örebro, Peter Springare, επειδή τόλμησε να καταγγείλει ποιοι βρίσκονται πίσω από τα σοβαρά εγκλήματα στην χώρα του.
Έγραψε:
«Είμαι αγανακτισμένος. Αυτά που θα γράψω παρακάτω δεν είναι πολιτικώς ορθά. Βλέπετε, απαγορεύεται εμείς οι κρατικοί υπάλληλοι να λέμε σε εσάς τους πολίτες τέτοια πράγματα. Αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα σε σχέση με την καριέρα μας χάνοντας μισθούς. Εμένα δεν με νοιάζει, γιατί έτσι και αλλιώς θα συνταξιοδοτηθώ σύντομα, μετά από 47 χρόνια σε αυτήν την υπηρεσία.
(…) Οι συνταξιούχοι έχουν γονατίσει, στα σχολεία επικρατεί ένα χάος, η υγειονομική περίθαλψη είναι μια κόλαση, η αστυνομία έχει καταστραφεί ολοσχερώς. (…) Οι βιασμοί, οι εκβιασμοί, οι ξυλοδαρμοί, οι απειλές, η βία ενάντια αστυνομικών, η διακίνηση ναρκωτικών, οι απόπειρες δολοφονίας, και πάλι οι βιασμοί και οι εκβιασμοί και πάλι οι ξυλοδαρμοί. (…) Οι χώρες προέλευσης των δραστών αυτής της εβδομάδας: Ιράκ, Ιράκ, Τουρκία, Συρία, Αφγανιστάν, Σομαλία, Σομαλία, Συρία και πάλι, Σομαλία, άγνωστη χώρα, άγνωστη χώρα, Σουηδία. Για τους μισούς από τους υπόπτους δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα την χώρα προέλευσης επειδή δεν έχουν νόμιμα έγγραφα. Και όλα αυτά μόνο για το Örebro».
Αυτά αναφέρει εν τάχει ο Σουηδός αστυνομικός αλλά αυτό που πρέπει να ληφθεί ακόμα πιο σοβαρά υπόψη είναι το παρακάτω κείμενο, το οποίο γράφτηκε από καθηγητή Γυμνασίου της πολυτάραχης χώρας.
Δημοσιεύθηκε στο σουηδικό εναλλακτικό site ειδήσεων Avpixlat.
Ο πρώην αριστερός καθηγητής σκιαγραφεί την νέα πραγματικότητα στα σουηδικά σχολεία, όπου έχουν γεμίσει με παιδιά μουσουλμάνων, τα οποία θεωρούν τους λευκούς ως πρόβλημα, το οποίο θα λυθεί σκοτώνοντάς τους όλους, έτσι ώστε να μην υπάρχει πια «ρατσισμός», όπως αναφέρουν.
Μεταξύ άλλων, καταγγέλλει την σοβιετική πολιτική του κράτους και την αριστερόστροφη λογική συναδέλφων του και αρμόδιων Παιδείας και κρούει τον κώδωνα για εμφύλιο πόλεμο, ο οποίος θα ξεκινήσει από τα σχολεία, όπου οργανώνονται οι μουσουλμάνοι επαγγελματίες στρατιώτες της αυριανής μέρας.
Ένα κείμενο που κανονικά θα έπρεπε να παίξει σε όλα τα μέσα ενημέρωσης της Ελλάδας.
Πολλά ζητάμε ε; Έχετε δίκιο.
Παραθέτουμε τα σημαντικότερα αποσπάσματα του κειμένου:
Επειδή εργάζομαι σε σουηδικό σχολείο, κατανοώ πως θέτω τον εαυτό μου σε μεγάλο κίνδυνο δημοσιεύοντας αυτές τις σκέψεις, αλλά μιας και ο Peter Springare αμφισβήτησε γενναία το σύστημα, σαν ένας Δαβίδ εναντίον του Γολιάθ, μέσω Facebook, φρονώ πως είμαι έτοιμος να πείσω ότι εγώ, καθώς όλο και περισσότεροι καθηγητές μαζί με μένα, σκέφτομαι το σχολείο. Δεν είναι μια όμορφη εικόνα. (...)
Εργάζομαι ως καθηγητής από το 2005, με ένα διάλειμμα λόγω αναρρωτικής άδειας, έχοντας παρελθόν συμμετοχής μου στο σουηδικό αριστερό κίνημα. Σήμερα εργάζομαι ως καθηγητής Λυκείου στην αγγλική γλώσσα και την ιστορία. (...)
Υπάρχει η άποψη, ακόμη και μεταξύ των καθηγητών, πως η επιστημονική διδασκαλία θα πρέπει να προηγείται της πολιτικής κατήχησης. Ξέρω πολλούς καθηγητές σε διάφορα σχολεία που είναι επικριτικοί για τον τρόπο που τα σχολεία ενεργούν σαν χρήσιμοι ηλίθιοι για τους πολιτικούς και τα μέσα ενημέρωσης. Εγώ ο ίδιος έχω συμμετάσχει σε ιεροεξεταστικό πογκρόμ κατά μαθητών που επέκριναν το σύστημα, τον καιρό που πίστευα τα μέσα ενημέρωσης και τους πολιτικούς. Είναι κάτι που με στεναχωρεί.
Κατηγορώ τις σουηδικές μη νόμιμες κυβερνήσεις από το 1960 και μετά, καθώς και τα καθιερωμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης για την εξέλιξη αυτή.
Προσωπικά, ξέρω πολλούς ‘μη αφομοιωμένους’ νέους (μετανάστες) και αισθάνομαι μια ισχυρή συμπάθεια για πολλούς από αυτούς. Πολλοί δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από το να είναι πολιτογραφημένοι Σουηδοί.
(...)
Ξέρω μαθήτριες που βιάστηκαν από συγγενείς τους, αλλά δεν τόλμησαν να προχωρήσουν σε καταγγελία, επειδή ήταν πεπεισμένες ότι άλλοι συγγενείς τους θα τις σκοτώσουν. Ξέρω μαθητές που ζουν σε περιοχές όπου δεν είχαν την τόλμη να καταθέσουν σχετικά με δολοφονίες που διαπράχθηκαν στην κοινότητά τους. Ξέρω μαθήτριες που δεν τολμούν να βγάλουν το χιτζάμπ επειδή φοβούνται ότι θα τις χτυπήσουν και θα τις βιάσουν άνδρες του στενού τους κύκλου. Ξέρω μαθητές που δεν τολμούν να πουν σε ποια θρησκεία πιστεύουν (εννοείται πλην του ισλάμ), επειδή φοβούνται ότι ομάδες μαθητών με συμπάθειες προς το ισλαμικό κράτος, θα τους ξυλοκοπήσουν. Ξέρω εθνοτικούς και πολιτογραφημένος Σουηδούς μαθητές που μιλούν με ξενική προφορά, ενώ στην πραγματικότητα γνωρίζουν και μιλάνε καλά σουηδικά, απλά για να αποφύγουν να βρεθούν στο περιθώριο. Ξέρω μαθητές που χρησιμοποιούν τις φράσεις ""fu*king whore" και "fu*king fagot" ως χαιρετισμό σε εθνοτικούς και πολιτογραφημένους Σουηδούς.
(...)
Ορισμένοι ‘αφομοιωμένοι’ μαθητές έχουν ανοιχτά δηλώσει ότι μισούν τους Λευκούς, ότι μισούν τους Εβραίους, ότι θέλουν η Σουηδία να έχει το νόμο της Σαρία. Έχω γνωρίσει μαθητές που μου ανέλυσαν το όραμά τους για ένα κόσμο «όπου όλοι οι Λευκοί θα έχουν σκοτωθεί» και ότι, ως εκ τούτου «ο ρατσισμός δεν θα υπάρχει πια».
(...)
Οι ‘μη αφομοιωμένοι’ μαθητές μερικές φορές έχουν την εντύπωση ότι οι εθνοτικοί και πολιτογραφημένοι Σουηδοί είναι "gay" ή "πόρνες" για να το πω όπως έχει.
(...)
Τους βλέπω κάθε μέρα. Τους εθνοτικούς και πολιτογραφημένους Σουηδούς νέους. Σχεδόν κρύβονται στις αίθουσες διδασκαλίας. Όλος ο χώρος έχει αφεθεί στους ‘μη αφομοιωμένους’ νέους. Η εξαίρεση είναι τα περιστασιακά άτομα που έχουν πλήρως κατηχηθεί να ρίχνουν όλο το φταίξιμο για όλα τα προβλήματα στους "ρατσιστές" και τους "άνδρες". Θα δείτε τα άτομα αυτά να αναλώνονται σε τσιτάτα γεμάτα μίσος κατηγορώντας τους πάντες, εκτός από τους ένοχους πολιτικούς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
(...)
Γνωρίζω συναδέλφους που αγνοούν ή ακόμα και ενθαρρύνουν συμπεριφορές που επιτρέπουν στους ‘μη αφομοιωμένους’ μαθητές να συμπεριφέρονται με όποιον τρόπο θέλουν, επειδή "έχουν περάσει δύσκολα στην ζωή τους" και δεν τους νοιάζει που οι εθνοτικοί και πολιτογραφημένοι μαθητές περιθωριοποιούνται στην τάξη. Γιατί ξέρουν ότι κανείς δεν τους θέλει. Οι κραυγές «ρατσιστική πόρνη» ή «το ISIS θα σου κόψει τον γ… λαιμό» είναι η νέα μόδα στα σχολεία.
(...)
Ξέρω τι μέλλον μας περιμένει εάν δεν τολμήσουμε να μιλήσουμε. Έχω γνωρίσει πολλούς μετανάστες από την πρώην Γιουγκοσλαβία. Ξέρω πως ξεκινούν οι περισσότεροι εμφύλιοι πόλεμοι. Αρχίζουν από τον σχηματισμό ομάδων μέσα από εθνοτικά ή πολιτισμικά ρήγματα, αρχίζουν από συστημικά μέσα μαζικής ενημέρωσης που υποκινούν μονομερώς κάποιους εναντίον ορισμένων ομάδων, αρχίζουν από ‘υπεύθυνους’ πολιτικούς που προσπαθούν συνεχώς να διαιρέσουν τον πληθυσμό και να χρησιμοποιήσουν ορισμένες ομάδες ως όπλο για να διατηρηθούν στην εξουσία.
Κάποιοι εκπαιδευτικοί αντιδρούν. Δεν είναι τόσοι πολλοί. Αλλά είναι μερικοί. Ξέρω πολλές γυναίκες εκπαιδευτικούς, με καταγωγή από τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή, οι οποίες αρνούνται να δεχτούν αυτή την κατάσταση. Το εάν οι ‘μη αφομοιωμένοι’ νέοι γίνουν πολιτογραφημένοι Σουηδοί και καλοί πολίτες ή θα μετατραπούν σε έναν επαγγελματικό εγκληματικό στρατό, όπως και οι πολιτοφυλακές στο Κονγκό-Κινσάσα ή την πρώην Γιουγκοσλαβία, εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το αν η υπόλοιπη κοινωνία τολμήσει να ακολουθήσει τα χνάρια αυτών των γενναίων γυναικών.
(...)
John Dübeck
Καθηγητής Γυμνασίου Ιστορίας και Αγγλικών
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου