Υπαίθριες διαφημίσεις που σε "διαβάζουν". Το Minority Report είναι εδώ!

clear-channel-outdoor-launches-connect-billboards-that-follow-you-mark-beast-666-nteb-end-time-headlines-933x445


Καθώς οδηγείς προσπερνάς μια πινακίδα καθημερινά για κάποιους μήνες, και υπάρχει πιθανότητα, η ιδιοκτήτρια εταιρεία να γνωρίζει, ότι ήσουν εκεί και το τι έκανες αργότερα.
Το 2002, ο Tom Cruise πρωταγωνίστησε σε μια ταινία που ονομάζεται «Minority Report», η οποία μιλούσε για την τεχνολογία του στυλ "Σημάδι του Θηρίου" κατά το έτος 2054. Μερικές από τις πιο καταπληκτικές σκηνές στην ταινία, ήταν
εκείνες όπου «η τεχνολογία που μιλά», ακολουθούσε τον Tom Cruise όπου κι αν πήγαινε. Το 2016, η εταιρία Clear Channel Outdoor έχει μόλις ξεδιπλώσει αυτή την τεχνολογία σε παγκόσμια κλίμακα, και λειτουργεί μέσα από τη συσκευή που έχει σχεδόν ο κάθε άνθρωπος στις τσέπες και τα πορτοφόλια του - το κινητό σας.
Η Clear Channel Outdoor Αμερική, η οποία έχει δεκάδες χιλιάδες διαφημιστικές πινακίδες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, θα ανακοινώσει τη Δευτέρα ότι έχει συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της AT & T, για την παρακολούθηση των ταξιδιωτικών συνηθειών και συμπεριφορών των ανθρώπων μέσω των κινητών τους τηλεφώνων

Η Clear Channel Outdoor εγκαινιάζει το «Connect», την πρώτη παγκόσμια εξωτερική διαδραστική πλατφόρμα διαφήμισης κινητών. Η Πλατφόρμα θα φτάσει αρχικά τους 175 εκατομμύρια καταναλωτές μηνιαίως, σε 23 χώρες, στις 5 ηπείρους, δημιουργώντας το μεγαλύτερο δίκτυο του είδους του. 75.000 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο θα είναι εξοπλισμένες με τεχνολογία NFC, κωδικό QR ή / και δυνατότητες SMS. Το Σαν Φρανσίσκο και η Ουάσιγκτον είναι οι πρώτες αγορές των ΗΠΑ που θα ξεκινήσουν, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες. Με την συλλογή των δεδομένων από τις εταιρείες αυτές, η Clear Channel Outdoor ελπίζει να παρέχει στους διαφημιζόμενους αναλυτικές πληροφορίες για τα άτομα που περνούν από τις πινακίδες της κι έτσι να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν πιο αποτελεσματικές, στοχευμένες καμπάνιες. Με τα δεδομένα η Clear Channel Outdoor θα μπορούσε να καθορίσει τη μέση ηλικία και το φύλο των ανθρώπων που βλέπουν μια συγκεκριμένη πινακίδα, ας πούμε, στη Βοστώνη σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και αν στη συνέχεια θα επισκεφθούν ένα κατάστημα. «Συνολικά, τα δεδομένα αυτά μπορούν στη συνέχεια να δώσουν πληροφορίες σχετικά με το τι μοιάζει ο μέσος θεατής αυτής της πινακίδας», δήλωσε ο Andy Stevens, ανώτερος αντιπρόεδρος για την έρευνα και τις ιδέες στην Clear Channel Outdoor. "Προφανώς αυτό είναι πολύ πολύτιμο για ένα διαφημιστή." tom-cruise-minority-report-mobile-advertising-nteb Στην εικόνα ο Tom Cruise, ακούγοντας μια πινακίδα μιλάει μαζί του για τις αγοραστικές του συνήθειες στην ταινία «Minority Report» το 2002, κάτι που έχει γίνει πραγματικότητα το 2016. Τα τελευταία χρόνια, εταιρείες πινακίδων έχουν κάνει προσπάθεια να μπουν στην ψηφιακή εποχή. Μερικές διαφημιστικές πινακίδες, για παράδειγμα, έχουν εξοπλιστεί με μικρές κάμερες που συλλέγουν πληροφορίες για τους περαστικούς. Η κίνηση της Clear Channel Outdoor είναι μια ακόμη προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό των πινακίδων και να ενεργοποιήσει το είδος των μετρήσεων κοινού που περιμένουν οι διαφημιστές.

Οι συνήγοροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ωστόσο, έχουν εδώ και καιρό εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις συσκευές εντοπισμού κινητών, ιδιαίτερα καθώς οι εταιρείες έχουν συγχωνεύσει αυτές τις πληροφορίες τοποθεσίας με την online συμπεριφορά των καταναλωτών για να σχηματίσουν το λεπτομερές προφίλ του κοινού.
Όσοι αντιτίθενται υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι συχνά δεν συνειδητοποιούν ότι η θέση και η συμπεριφορά τους παρακολουθούνται, ακόμα και αν έχουν συμφωνήσει σε κάποιο σημείο ώστε να επιτρέπουν στις εταιρείες να τους παρακολουθούν. Και ενώ σχεδόν όλες αυτές οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι τα δεδομένα που συλλέγουν είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά - και ότι οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν την παρακολούθηση ανά πάσα στιγμή - οι υποστηρικτές της προστασίας δεδομένων είναι δύσπιστοι.





ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις