Ενός λεπτού σιγή για τα αδέρφια μου

ti-kryvetai-piso-apo-to-thymo-pos-na-ton-antimetopiso 


Ενός λεπτού σιγή για τα αδέρφια μου που….
Που δεν ασχολήθηκε κανείς ….
Τα αδέρφια μου , οι πατέρες μου , οι μανάδες μου, οι αδερφές μου !!
Στατιστικές μελέτες έδειξαν πως το 2011 είχαμε 20.000 ΕΛΛΗΝΕΣ αστέγους
πλέον έχουν
φτάσει στις 40.000 οικογένειες , μόνοι… ξεχασμένοι…
Τα λέω και με πιάνει ρίγος…και θυμός… θυμός μεγάλος !!
Που είναι τα ΜΜΕ να κάνουν Εκπομπές των Εκπομπών με τις ώρες;
Που είναι οι ΜΚΟ να βοηθήσουν;
Ποιος στρατός θα μαγειρέψει για αυτούς ;
Που είναι οι ζεστές αγκαλιές;
Που είναι οι Πονόψυχοι άνθρωποι που αγαπούν τους συνανθρώπους
και να ΛΥΓΊΖΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΆ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΒΛΈΠΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ;
Που είναι τα αλέρτ για τους ΕΛΛΗΝΕΣ που ξεχάστηκαν στους Δρόμους
οι δικοί μας όλοι οι άστεγοι είναι χωρίς Οικογένειες;
Που είναι τα Βανάκια με τα τρόφιμα που κάποιοι πήγαν για να μοστράρουν
και φύγανε καμπριολέ να ταΐσουν έναν Έλληνα;
Είναι μία πολύ μικρή μερίδα που βοηθά με χαρτζιλίκι κι ένα πιάτο φαΐ αυτούς τους ανθρώπους
που μερικοί είναι ολόκληρες οικογένειες αυτά τα παιδιά είναι άλλου Θεού;425042-ANTHROPOI SKOUPIDIAΣ07-φ11kontos-thumb-large

Ενός λεπτού σιγή!!!





 ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις