ΕΚΟΨΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ CNN ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΦΕΡΚΙΟΥΣΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!



Εν έτει 2014, με ψηφιακές κλπ τηλεοράσεις, συμβαίνουν...περίεργα πράγματα: Με το που θα τολμήσει κάποιος να πει το όνομα του Ιησού Χριστού στην αμερικανική τηλεόραση, ξαφνικά (!!!) κόβεται στον αέρα!!! Ή αλλιώς «χάνεται το σήμα», όπως μας λέει η παρουσιάστρια
του CNN, επειδή ο Μπέντζαμιν Γουάτσον, αθλητής του μπέιζμπολ και δεδηλωμένος Χριστιανός, ανέφερε πως «η μόνη λύση για να αντιμετωπιστεί η βία [σ.σ αναφέρεται στα πρόσφατα γεγονότα του Φέργκιουσον] είναι ο Ιησούς Χριστός!!!»




ΠΗΓΗ











Σχόλια

  1. ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ
    ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ


    http://www.tlig.org/el/messages/866/

    - Κύριε;

    - Εγώ Είμαι. Μπορώ να μείνω μαζί σου ακόμη και στην αθλιότητά σου. Κοίτα, κόρη Μου, προορίστηκες γι' αυτήν την αποστολή για να αναγγείλεις τον Ύμνο της Αγάπης Μου, κι Εγώ, σαν κιθαρωδός, θα παίξω γλυκά μεσ' από σένα το ένα άσμα μετά το άλλο για να τους κάνω όλους να Με θυμηθούν. Πες σε όλα Μου τα παιδιά που άκουσαν τον Ύμνο της Αγάπης Μου, ότι Εγώ, ο Γιαχβέ, ο Δημιουργός τους, είμαι ο φύλακάς τους. Αν παραμείνετε πιστοί σε Μένα, από τη Μηδαμινότητα θα οικοδομήσω ένα σπίτι στο Όνομά Μου. Μην τρέμετε τους δρόμους Μου και μη φοβάστε να Με πλησιάσετε - είμαι ο ουράνιος Πατέρας σας, τούτο στρέψτε λοιπόν το βλέμμα σας ψηλά και αφήστε τον Βασιλιά σας και Πατέρα όλων, να ετοιμάσει μέσα σας ένα αιώνιο ιερό. Τα Μάτια Μου κουράστηκαν να βλέπουν την προσβολή και τη βία που επικρατεί στον κόσμο επειδή τίποτα κακό δεν μπορεί να κληρονομήσει την Βασιλεία Μου. Τηρείτε τις Εντολές Μου και μην τις περιφρονείτε - αν τις ακολουθήσετε θα σας κρατήσουν όρθιους, κι αν έχετε τελείως εξαθλιωθεί ελάτε κοντά Μου και πείτε Μου:
    "Κοίτα Πατέρα, βλέπεις όλες τις κηλίδες της ψυχής μου; Δεν ήμουν σταθερός στην τήρηση των Εντολών Σου, όμως ξέρω, Πατέρα, ότι είσαι ελεήμων και γενναιόδωρος, από τα διδάγματά Σου μπορώ να διδαχθώ τη Σοφία. Δίδαξέ μου το Θέλημά Σου Γιαχβέ, δίδαξέ μου τις κρίσεις Σου. Έλα και ένωσέ με μαζί Σου Πατέρα, θύμισε στην άθλια ψυχή μου ότι κι εγώ είμαι κληρονόμος της Βασιλείας Σου. Αν και οι πειρασμοί μου είναι αναρίθμητοι, έχω εμπιστοσύνη στη Σωτήρια βοήθειά Σου."
    Και θα σου απαντήσω, παιδί Μου:
    "Ευλογημένε, αχ! ευλογημένε της Ψυχής Μου - στη θύμηση και μόνο της δημιουργίας σου έκλαψα, έχυσα δάκρυα χαράς. Σε είχα βάλει στα σπλάχνα της μητέρας σου με μια καρδιά, για να ζήσεις και να μοιραστείς τη Δόξα Μου - μην απομακρύνεσαι τώρα… Άκουσα την προσευχή που είπες με αγνή καρδιά και σου λέω: είσαι πολύτιμος στα Μάτια Μου και τώρα, για χάρη της Αγάπης που έχω για σένα, γύρευε από σήμερα:
    αγάπη, ειρήνη και συμφιλίωση
    Δεν είσαι μόνος σου - είμαι πάντα μαζί σου και σ' ευλογώ αδιάκοπα. "

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΩ ΜΕ ΟΡΓΗ;

    http://www.tlig.org/el/messages/44/
    Aκούστε αυτή την Kαρδιά που σας προσφέρει ο Θεός σας, μια Kαρδιά που ξεχάσατε και δεν γνωρίζετε πλέον, μια Kαρδιά που σας αγαπά και σας γυρεύει για να σας δώσει τη Zωή. Σταματήστε να κάνετε το κακό! Σταματήστε να επαναστατείτε εναντίον Mου! Φοβάστε το Nόμο Mου; O Nόμος Mου δεν είναι ένας νόμος ανταρσίας, είναι ένας Nόμος Eιρήνης και Aγάπης. Aκολουθήστε το Nόμο Mου, τηρήστε Tον και η σωτηρία θα είναι δική σας. H αδυναμία σας είναι ότι αγνοείτε τους Nόμους Mου. Φανατισμένοι από μόνοι σας, σε ανταγωνισμό με τον πλησίον σας, οι νόμοι σας είναι βασισμένοι πάνω στη βία οδηγώντας έτσι την ανθρωπότητα σε καταστροφή.

    Ω, παιδιά Mου, μήπως φύτεψα μέσα στην καρδιά σας το μίσος; H Ψυχή Mου είναι η Πηγή της Aγάπης και της ίδιας της Zωής και από Aυτήν δημιουργήθηκαν όλα.

    ΙΧΘΥΣ


    EIMAI H EΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
    ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΟΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

    http://www.tlig.org/el/messages/594/

    Ειρήνη σε σας. Είμαι ο Ιησούς, Είμαι η Ελπίδα, που γυρεύει ο κόσμος. Αυτή η Ελπίδα που γυρεύουν, είναι μέσα στις δυνατοτητές τους. Δεν έχουν παρά ν' απλώσουν τα χέρια προς τον Ουρανό και να αναζητήσουν τα επουράνια αγαθά. Δεν έχουν παρά να Με αναζητήσουν κι Εγώ θα τους απαντήσω. Δεν κρύβω το Πρόσωπό Μου ούτε απομακρύνω τα Μάτια Μου απ' αυτούς. Τα Μάτια Μου σας παρατηρούν όλους και προσέχουν το κάθε σας βήμα. Το Πνεύμα Μου πράγματι γεμίζει όλο τον κόσμο, για να φωτίσει αυτό το σκοτάδι και να δώσει ελπίδα σε κείνους που προχωρούν ψηλαφιστά μέσα σ' αυτή την ατέλειωτη νύχτα.

    ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ
    http://www.tlig.org/el/messages/550/

    ΙΧΘΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις