Οι πλανες τις ομορφιας
Τυφλωνόμαστε από μια όψη των πραγμάτων και έτσι σχηματίζουμε μια
συνολική εικόνα. Τυφλωνόμαστε από την ομορφιά τους τίτλους τις φήμες και
το συναίσθημα,είναι μια ανάρτηση λίγο γενική.
Τα περιοδικά που ασχολούνται με επιχειρήσεις και οικονομικά τα σχόλια και τα άρθρα των δημοσιογράφων όταν απευθύνονται για μια εταιρία που πλουτίζει πολύ θαμπώνονται από τις χρηματιστηριακές επιδόσεις και συμπεραίνουν και υποστηρίζουν
θετικά τις κινήσεις και τον χαρακτήρα της εταιρίας,χωρίς να έχουν μπει στο κόπο να ψάξουν και να εξετάσουν τις επιχειρηματικές δομές της εταιρίας και το πρόγραμμα της. Και αν μετά από ένα 1 χρόνο η ίδια εταιρία είναι στο χείλος της καταστροφής θα κατηγορήσουν την εταιρία για αδεξιότητα και πολλά άλλα, χωρίς πάλι να έχουν ψαχτεί αρκετά.
Όταν μαθαίνουμε για κάποιον πολύ πετυχημένο άνθρωπο σε κάποιο επάγγελμα η επιστήμη,υποθέτουμε ότι θα πετύχαινε και σε άλλους τομείς ακόμα και στην προσωπική του ζωή θα πετύχαινε. Αρκεί μια ιδιότητα ενός ανθρώπου,όπως η ομορφιά η κοινωνική του θέση τα επιτεύγματα του για να παράγουν αρνητική η θετική εντύπωση η οποία επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα και επηρεάζει την γενική εντύπωση. Έχουμε την τάση να θεωρούμε τους όμορφους εμφανισιακά ανθρώπους πιο ευγενικούς,
τιμιότερους και εξυπνότερους. Δεν είναι παράξενο που οι όμορφοι εμφανισιακά άνθρωποι βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα δουλειά,ούτε και το ότι βάζουν όμορφες γυναίκες σε μυστικές υπηρεσίες.
Στα σχολεία έχουν την τάση ασυνείδητα οι καθηγητές να βάζουν καλύτερους βαθμούς στους μαθητές με ελκυστική παρουσίαση. Βέβαια όταν το φύλο η καταγωγή η φυλή η τα πιστεύω του άλλου γίνονται κυρίαρχα χαρακτηριστικά τότε επισκιάζονται
όλες οι άλλες ιδιότητες ενός ατόμου. Τότε μιλάμε για στερεότυπα, όχι για πλάνες ομορφιάς.
Οι διαφημιστές το γνωρίζουν αυτό και το εκμεταλεύονται π,χ, ένας διάσημος ποδοσφαιριστής πρέπει να είναι έξπερ-ειδικός στις μηχανές του καφέ; Μια διάσημη τραγουδίστρια είναι έξπερ στα αυτοκίνητα; Λογικά όχι. Κι όμως αυτές οι διαφημίσεις κάνουν μεγάλες επιτυχίες.Ο κόσμος πλανάτε μαγεύεται και αγοράζει. Ο μηχανισμός που πλανευόμαστε είναι απλώς,σκοπός όλων είναι να σου καλλιεργήσω την ΕΠΙΘΥΜΙΑ συνήθως με τους εξής διαφορετικούς τρόπους.
1)Στο παρουσιάζω με θεαματικό τρόπο για να σου τραβήξει την προσοχή.
2)Στο δείχνω υπερβολικά αληθινό,πιο αληθινό και εντυπωσιακό από όσο είναι στην πραγματικότητα,συνήθως σε διαφημίσεις καλλυντικών.
3)Βάζω το άτομο που έχεις εξιδανικεύσει(διάσημο) να σου παρουσιάσει το προϊόν.
Ύστερα εξιδανικεύουμε το προϊόν,που θα ξαναβρώ αυτό το πράγμα; Και έτσι νιώθουμε την ανάγκη να το πάρουμε. Η εξιδανίκευση είναι μεγάλη παγίδα μπορούμε να προσκολήσουμε όχι μόνο σε προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά ακόμα και σε σχέσεις ερωτικές ή
φιλικές χωρίς καν να έχουμε συναίσθημα μόνο και μόνο επειδή εξιδανικεύσαμε τον άνθρωπο,είτε για τα σωματικά του κάλοι, είτε για τα πνευματικά.
Σας έχει συμβεί ποτέ να ερωτευτείτε κεραυνοβόλα; Το άτομο αυτό θα το λατρέψατε λογικά θα ήταν τέλειος για εσάς,το πιο γοητευτικό έξυπνο ζεστό άτομο από οποιοδήποτε άλλο άτομο θα ήταν αυτός-η για εσάς. Και αν οι φίλοι σας,σας λένε πόσα ελαττώματα έχει εσείς θα τα θεωρούσατε σαν μικρές ιδιορρυθμίες θεωρώντας τις ασήμαντες η δικαιολογημένες. Ακριβώς έτσι γίνονται και οι αγοραστές που εξιδανίκευσαν ένα προϊόν μέσο της διαφημίσεις. Και όταν μετά από καιρό τον ρωτήσετε καλά
αυτό γιατί το αγόρασες? Συνήθως απαντούν,εε γιατί ήμουν χαζός,
H ΛΥΣΗ: Κοιτάξτε και εστιάστε μόνο σε αυτό που σας ενδιαφέρει, παραμερίστε το κάλος, χρηματικό όφελος, εμφανησιακό η το οτιδήποτε το ελκυστικό και δείτε ψυχρά και ωμά τα πράγματα το ίδιο και όταν είστε σε ένα μεγάλο δύλιμα τι να πρωτοδιαλέξαιτε.
Στις μεγάλες ορχήστρες βάζουν τον υποψήφιο να παίξει πίσω από κάποιες κουρτίνες ώστε να μην τον δουν και επηρεαστεί η κρίση τους, εάν είναι πολύ ωραία-ος.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στον πνευματικό τομέα( γενικολογώντας ).
Η σκοτεινή πλευρά θέλει το γυμνό και το πλασάρει όσο πιο πολύ μπορεί στην κοινωνία μας,όχι γιατί είναι κακό το γυμνό αλλά γιατί με το ωραίο γυμνό και το πορνό ο άνθρωπος προσκολλά γίνεται φιλήδονος(επικεντρώνεται πιο πολύ στο lifestyle και το sex) και γίνεται υποχείριο ΑΚΡΙΒΩΣ όπως γίνονται υποχείρια των διαφημίσεων οι άνθρωποι. Αν ένας άνθρωπος είναι πολύ προσκολλημένος στην σάρκα θα του είναι πολύ δύσκολο να νικήσει σαρκικούς πειρασμούς,πως θα μπορέσει να κάνει πνευματικές νίκες, πως θα είναι μια ή ένας πιστός σύζυγος ή σωστός γονιός.
H ΛΥΣΗ: Σκοπός δεν είναι να καταργήσουμε το γυμνό ή το οτιδήποτε προκαλεί προσκόλληση,δεν είναι σκοπός μας να δαιμονοποιήσουμε ή να καταργούμε προκλητικά
πράγματα η να απαγορεύσουμε το ωραίο ούτε να κάνουμε κάποιο κυνήγι μαγισσών. Αλλά εμείς να φροντίσουμε να γίνουμε Κύριοι του εαυτού μας,για αυτό έλεγαν τον Χριστό Κύριο γιατί ήταν κύριος του εαυτού του ήταν ένας πνευματικός τίτλος, ένας τίτλος που πλέον έχει καταχραστεί. Γινόμαστε ''κύριοι του εαυτού μας''=εμείς κάνουμε κουμάντο τον εαυτό μας όχι αυτός εμάς,αυτό επιτυγχάνεται με συχνή νηστεία παθών, και με το να παρατηρούμε τον εαυτό μας, να μελετάμε να ψαχνόμαστε και να ζητάμε... καθοδήγηση.
Είναι μεγάλη αρετή η απάθεια δηλαδή το να είσαι απρόσβλητος,όχι να μην αισθάνεσαι η νοιάζεσαι ,αλλά να μην καταρακώνεσαι μένοντας προσκολημένος και άπραγος για καιρό με κάποιον χωρισμό,φιλικό,ερωτικό συγγενικό ακόμα και ιντερνετικό ή με κάποιο άσχημο νέο κάποιου διάσημου που έχεις εξευγενίσει η λατρέψει. Αλλα να συνεχίζεις
την αποστολή σου,τον στόχο σου,τον σκοπό σου,το όνειρο σου την ζωή σου. Η ζωή άλλωστε είναι ένα σύνολο εμπειριών και αποχωρισμών από τότε που γεννηθήκαμε βιώνουμε αποχωρισμούς και θα βιώνουμε ,οι οποίοι μας κόστιζαν συνήθως. Και η εμπειρία όλων αυτών είναι η προετοιμασία για τα επόμενα πράγματα που μας περιμένουν. Τα πάντα ρέουν.
Τα περιοδικά που ασχολούνται με επιχειρήσεις και οικονομικά τα σχόλια και τα άρθρα των δημοσιογράφων όταν απευθύνονται για μια εταιρία που πλουτίζει πολύ θαμπώνονται από τις χρηματιστηριακές επιδόσεις και συμπεραίνουν και υποστηρίζουν
θετικά τις κινήσεις και τον χαρακτήρα της εταιρίας,χωρίς να έχουν μπει στο κόπο να ψάξουν και να εξετάσουν τις επιχειρηματικές δομές της εταιρίας και το πρόγραμμα της. Και αν μετά από ένα 1 χρόνο η ίδια εταιρία είναι στο χείλος της καταστροφής θα κατηγορήσουν την εταιρία για αδεξιότητα και πολλά άλλα, χωρίς πάλι να έχουν ψαχτεί αρκετά.
Όταν μαθαίνουμε για κάποιον πολύ πετυχημένο άνθρωπο σε κάποιο επάγγελμα η επιστήμη,υποθέτουμε ότι θα πετύχαινε και σε άλλους τομείς ακόμα και στην προσωπική του ζωή θα πετύχαινε. Αρκεί μια ιδιότητα ενός ανθρώπου,όπως η ομορφιά η κοινωνική του θέση τα επιτεύγματα του για να παράγουν αρνητική η θετική εντύπωση η οποία επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα και επηρεάζει την γενική εντύπωση. Έχουμε την τάση να θεωρούμε τους όμορφους εμφανισιακά ανθρώπους πιο ευγενικούς,
τιμιότερους και εξυπνότερους. Δεν είναι παράξενο που οι όμορφοι εμφανισιακά άνθρωποι βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα δουλειά,ούτε και το ότι βάζουν όμορφες γυναίκες σε μυστικές υπηρεσίες.
Στα σχολεία έχουν την τάση ασυνείδητα οι καθηγητές να βάζουν καλύτερους βαθμούς στους μαθητές με ελκυστική παρουσίαση. Βέβαια όταν το φύλο η καταγωγή η φυλή η τα πιστεύω του άλλου γίνονται κυρίαρχα χαρακτηριστικά τότε επισκιάζονται
όλες οι άλλες ιδιότητες ενός ατόμου. Τότε μιλάμε για στερεότυπα, όχι για πλάνες ομορφιάς.
Οι διαφημιστές το γνωρίζουν αυτό και το εκμεταλεύονται π,χ, ένας διάσημος ποδοσφαιριστής πρέπει να είναι έξπερ-ειδικός στις μηχανές του καφέ; Μια διάσημη τραγουδίστρια είναι έξπερ στα αυτοκίνητα; Λογικά όχι. Κι όμως αυτές οι διαφημίσεις κάνουν μεγάλες επιτυχίες.Ο κόσμος πλανάτε μαγεύεται και αγοράζει. Ο μηχανισμός που πλανευόμαστε είναι απλώς,σκοπός όλων είναι να σου καλλιεργήσω την ΕΠΙΘΥΜΙΑ συνήθως με τους εξής διαφορετικούς τρόπους.
1)Στο παρουσιάζω με θεαματικό τρόπο για να σου τραβήξει την προσοχή.
2)Στο δείχνω υπερβολικά αληθινό,πιο αληθινό και εντυπωσιακό από όσο είναι στην πραγματικότητα,συνήθως σε διαφημίσεις καλλυντικών.
3)Βάζω το άτομο που έχεις εξιδανικεύσει(διάσημο) να σου παρουσιάσει το προϊόν.
Ύστερα εξιδανικεύουμε το προϊόν,που θα ξαναβρώ αυτό το πράγμα; Και έτσι νιώθουμε την ανάγκη να το πάρουμε. Η εξιδανίκευση είναι μεγάλη παγίδα μπορούμε να προσκολήσουμε όχι μόνο σε προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά ακόμα και σε σχέσεις ερωτικές ή
φιλικές χωρίς καν να έχουμε συναίσθημα μόνο και μόνο επειδή εξιδανικεύσαμε τον άνθρωπο,είτε για τα σωματικά του κάλοι, είτε για τα πνευματικά.
Σας έχει συμβεί ποτέ να ερωτευτείτε κεραυνοβόλα; Το άτομο αυτό θα το λατρέψατε λογικά θα ήταν τέλειος για εσάς,το πιο γοητευτικό έξυπνο ζεστό άτομο από οποιοδήποτε άλλο άτομο θα ήταν αυτός-η για εσάς. Και αν οι φίλοι σας,σας λένε πόσα ελαττώματα έχει εσείς θα τα θεωρούσατε σαν μικρές ιδιορρυθμίες θεωρώντας τις ασήμαντες η δικαιολογημένες. Ακριβώς έτσι γίνονται και οι αγοραστές που εξιδανίκευσαν ένα προϊόν μέσο της διαφημίσεις. Και όταν μετά από καιρό τον ρωτήσετε καλά
αυτό γιατί το αγόρασες? Συνήθως απαντούν,εε γιατί ήμουν χαζός,
H ΛΥΣΗ: Κοιτάξτε και εστιάστε μόνο σε αυτό που σας ενδιαφέρει, παραμερίστε το κάλος, χρηματικό όφελος, εμφανησιακό η το οτιδήποτε το ελκυστικό και δείτε ψυχρά και ωμά τα πράγματα το ίδιο και όταν είστε σε ένα μεγάλο δύλιμα τι να πρωτοδιαλέξαιτε.
Στις μεγάλες ορχήστρες βάζουν τον υποψήφιο να παίξει πίσω από κάποιες κουρτίνες ώστε να μην τον δουν και επηρεαστεί η κρίση τους, εάν είναι πολύ ωραία-ος.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στον πνευματικό τομέα( γενικολογώντας ).
Η σκοτεινή πλευρά θέλει το γυμνό και το πλασάρει όσο πιο πολύ μπορεί στην κοινωνία μας,όχι γιατί είναι κακό το γυμνό αλλά γιατί με το ωραίο γυμνό και το πορνό ο άνθρωπος προσκολλά γίνεται φιλήδονος(επικεντρώνεται πιο πολύ στο lifestyle και το sex) και γίνεται υποχείριο ΑΚΡΙΒΩΣ όπως γίνονται υποχείρια των διαφημίσεων οι άνθρωποι. Αν ένας άνθρωπος είναι πολύ προσκολλημένος στην σάρκα θα του είναι πολύ δύσκολο να νικήσει σαρκικούς πειρασμούς,πως θα μπορέσει να κάνει πνευματικές νίκες, πως θα είναι μια ή ένας πιστός σύζυγος ή σωστός γονιός.
H ΛΥΣΗ: Σκοπός δεν είναι να καταργήσουμε το γυμνό ή το οτιδήποτε προκαλεί προσκόλληση,δεν είναι σκοπός μας να δαιμονοποιήσουμε ή να καταργούμε προκλητικά
πράγματα η να απαγορεύσουμε το ωραίο ούτε να κάνουμε κάποιο κυνήγι μαγισσών. Αλλά εμείς να φροντίσουμε να γίνουμε Κύριοι του εαυτού μας,για αυτό έλεγαν τον Χριστό Κύριο γιατί ήταν κύριος του εαυτού του ήταν ένας πνευματικός τίτλος, ένας τίτλος που πλέον έχει καταχραστεί. Γινόμαστε ''κύριοι του εαυτού μας''=εμείς κάνουμε κουμάντο τον εαυτό μας όχι αυτός εμάς,αυτό επιτυγχάνεται με συχνή νηστεία παθών, και με το να παρατηρούμε τον εαυτό μας, να μελετάμε να ψαχνόμαστε και να ζητάμε... καθοδήγηση.
Είναι μεγάλη αρετή η απάθεια δηλαδή το να είσαι απρόσβλητος,όχι να μην αισθάνεσαι η νοιάζεσαι ,αλλά να μην καταρακώνεσαι μένοντας προσκολημένος και άπραγος για καιρό με κάποιον χωρισμό,φιλικό,ερωτικό συγγενικό ακόμα και ιντερνετικό ή με κάποιο άσχημο νέο κάποιου διάσημου που έχεις εξευγενίσει η λατρέψει. Αλλα να συνεχίζεις
την αποστολή σου,τον στόχο σου,τον σκοπό σου,το όνειρο σου την ζωή σου. Η ζωή άλλωστε είναι ένα σύνολο εμπειριών και αποχωρισμών από τότε που γεννηθήκαμε βιώνουμε αποχωρισμούς και θα βιώνουμε ,οι οποίοι μας κόστιζαν συνήθως. Και η εμπειρία όλων αυτών είναι η προετοιμασία για τα επόμενα πράγματα που μας περιμένουν. Τα πάντα ρέουν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου