ΒΕΛΓΟΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΑΦΟΥ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ - Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ




Ένας Βέλγος τραβεστί που ήταν «αηδιασμένος» με την εγχείρηση αλλαγής φύλου του
, πέθανε με ευθανασία, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Ο Nathan Verhelst, 44, ο οποίος γεννήθηκε γυναίκα που ονομαζόταν Νάνσυ, επέλεξε να τελειώσει τη ζωή του με τη βοήθεια ενός γιατρού, επικαλούμενος "αφόρητο ψυχολογικό πόνο. " Πέθανε το απόγευμα της Δευτέρας. 

Η ευθανασία είναι νόμιμη στο Βέλγιο, και ο γιατρός που πραγματοποίησε την διαδικασία της ευθανασίας  στον Verhelst, Wim Distelmans, έκανε επίσης πρωτοσέλιδα τον περασμένο Δεκέμβριο για ευθανασία σε ένα ζευγάρι κωφών διδύμων που είχαν τυφλωθεί. 

Ο Verhelst υπέστη χρόνιο συναισθηματικό πόνο πριν και μετά τη αλλαγή φύλου, συμπεριλαμβανομένης μιας βασανισμένης παιδικής ηλικίας. "Ήμουν το κορίτσι που κανείς δεν ήθελε», είπε. «Ενώ τα αδέλφια μου γιόρταζαν, εγώ είχα ένα πατάρι πάνω από το γκαράζ ως υπνοδωμάτιο. 

«Μακάρι να είχε γεννηθεί αγόρι », είπε με παράπονο η μητέρα μου.

Η άκαρδη μητέρα του Verhelst συμφώνησε μετα σχόλιά του. " Όταν είδα τη «Νάνσυ», για πρώτη φορά, το όνειρό μου γκρεμίστηκε. Ήταν τόσο άσχημη. Είχα γεννήσει ένα φάντασμα. Ο θάνατός της δεν με ενοχλεί ", ανέφερε η μητέρα μετά το θάνατο του Verhelst. 

Ο Verhelst ξεκίνησε τη διαδικασία αλλαγής φύλου με ορμονοθεραπεία το 2009, και είχε μια μαστεκτομή και προσθετική πέους το 2012, αλλά «καμία από αυτές τις διαδικασίες δεν ήταν επιθυμητή», είπε. 

«ήμουν έτοιμος να γιορτάσω τη νέα γέννησή μου,». "Αλλά όταν κοίταξα στον καθρέφτη, ήμουν αηδιασμένος με τον εαυτό μου. Τα νέα στήθη μου δεν ταιριάζαν με τις προσδοκίες μου και το νέο πέος μου είχε συμπτώματα απόρριψης. Δεν θέλω να είμαι ένα τέρας.»

Η υποβοηθούμενη απο γιατρό αυτοκτονία είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα στο Βέλγιο, δεδομένου ότι νομιμοποιήθηκε το 2003. Η χώρα είδε 1.432 θανάτους ευθανασίας το 2012.

πηγη
atheatignosi

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις