ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ


 Σχεδον πρωτος μετεφερα πληροφοριες απο το εξωτερικο 

οτι κατι συμβαινει με την Kate Middleton....

Εγραψα τι σε προηγουμενο αρθρο....

Βλεπετε εγω δεν εχω πληροφοριες απο το Μπακιγχαμ 

οπως εχουν αλλοι που ψαχνουν αποκλειστικοτητες(κλαιω απο τα γελια)

οποτε τις πληροφοριες μου τις παιρνω απο ξενες πηγες ...

Καποιοι μου εγραψαν εχθες οτι η συγκεκριμενη εμφανιστηκε η την εμφανισαν

Μη γραφω λοιπον τι μπορει να ειναι...τα εχω γραψει 100 φορες...

Δειτε εδω την εικονα και σκεφτειτε μονοι σας...μεγαλα παιδια ειστε... 

Η φωτο στα δεξια ειναι πριν 2 εβδομαδων...

Εικόνα 

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

  1. καλέέέέ ολόκληρη κοπέλα έγινε
    Συν/λογε ευχαριστούμε για όλα όσα κάνεις για να μας ανοίγεις τα μάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μένα τουλάχιστον ούτε η μία ούτε η άλλη με πείθει. Στην βόλτα για ψώνια , ναι μεν έχει το ίδιο σουλουπι ύψος και αναλογίες, αλλά μου κανει Μαργ. Ζορμπαλα στα νιάτα της παρά Κέιτ .Στην άλλη φωτό φαίνεται πρησμένη και γενικά δεν μοιάζει με Κέιτ επίσης. Οι 2 δε αν τις συγκρίνεις δεν έχουν ουδεμία σχεση μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις