Η ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ


 Ζωντας σ ενα MATRIX κλουβι που και μονο που το βλεπω ,μου ερχεται να ξερασω

Περιμενω την καταστροφη ως τη μονη λυτρωση...

Καθημερινα συναντω ανθρωπους που με το ζορι προσπαθω να συνεννοηθω

απορροφημενοι τοσο πολυ απο τον ψευτικο αυτο κοσμο

με λαθος προτεραιοτητες και λαθος σκεψεις

Ειστε τυχεροι οσοι εχετε βρει εναν συντροφο 

και βαδιζετε στα ιδια μονοπατια και στην ιδια "φανταστικη λογικη"

Οσοι δεν το εχετε πετυχει σιγουρα θα νιωθετε τεραστια μοναξια

Δεν μιλαω για μια απλη σωματικη επαφη αλλα για μια ψυχικη ενωση

Εγω εχω διαλεξει την μοναχικοτητα ως επιλογη

και οχι την μοναξια ως απελπιστικη καταναγκαστικη συμπεριφορα

αφου δεν σταθηκα τυχερος ωστε να βρεθει στο δρομο μου κατι αναλογο.

και ηταν καθαρα επιλογη μου να μην "βολευτω" με κατι που δε θα εκτιμω...

Ξερω οτι ειναι δυσκολο και χρειαζεται μεγαλη αυτογνωσια

και θεωρω οτι ειναι μονη λυση

απεναντι στην θλιψη και την απογοητευση...

Εζησα μια ζωη ως τα 40 μου 

βουτηγμενος στην λαγνεια,την ασωτια και το βουρκο

της απολυτης σωματικης απολαυσης και του παραλλογισμου.

Καποια στιγμη "μπουκωσα" νιωθοντας οτι εχω χασει το μετρο και την ταυτοτητα μου...

Αντιληφθηκα τις γρατζουνιες στη ψυχη μου και σταθηκα στην ακρη του γκρεμου

κανοντας την τελικη επιλογη μου....

Οπως ειπα και πριν ηταν πολυ δυσκολη επιλογη και οι προκλησεις πολλες

μα αυτος ο δρομος εχει τελειωσει πια για εμενα

οπως πιστευω εχει τελειωσει κι αυτος ο κοσμος οντας στα προθυρα της καταστροφης.

Ειναι ομορφο να εχεις καποιον συνοδοιπορο σε αυτη τη ζωη

μα οι συνεχεις ανουσιες στασεις σε λαθος ανθρωπους με λαθος σκοπο

μονο βαρεμαρα και απογοητευση μου προκαλουν

Απο την αλλη θεωρω πολυ λογικο 

οταν η αλλη δεν μπορει να λειτουργησει στο δικο μου διανοητικο επιπεδο 

γνωσης και πνευματικοτητας να νιωθω απολυτη βαρεμαρα και κανενα ενδιαφερον...

Ευχομαι ολοι να βρειτε καποιον που να σας καταλαβαινει 

στον λιγο καιρο που μας απομενει γιατι θα ειναι πολυ δυσολα...

Καλο κουραγιο....

 


 





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr






Σχόλια

  1. Τυχερος ανθρωπος ειναι οποιος θεσει Εαυτον εκτος κινηματος .. .. και απολαμβανει την αγκαλια της Ζωης της Υπαρξης ενωμενος και αποφασισμενος να ζησει οσο του επιτρεπεται .. εστω και σε ενα νεκρο περιβαλλον αρνητικης ενεργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε αρκετοί που περιμένουμε την λύτρωση μέσω της καταστροφής του ψεύτικοι και απατηλού κόσμου στον οποίο ζούμε, αλλά αναρωτιέμαι πόσοι από μας θα την αντέξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.youtube.com/watch?v=Q98ioGut0pI&t=35s

    Αδερφέ
    το παραπάνω βίντεο είναι από κάποιον που μιλάει στην καρδιά του κάθε ανθρώπου που χάνεται.
    παρακολούθησέ το και μετά εάν θες ψάξε να βρεις τον Χριστό που βρίσκεται πάντα δίπλα σου.
    καλή υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν γεννάει η γυναίκα, σείεται το Παν. Στο βίντεο γελοιοποιούν τη γέννηση. Το βρέφος είναι Θείο δώρο. Πρόκειται περί σαχλής και ανόητης παρουσίασης, όπως η ροζ σημαία! Η διαφορά είναι ότι με τη γελοιοποίηση της γέννας προάγουν έμμεσα το εμπόριο βρεφών για δικούς τους λόγους οι εκάστοτε. Μηδενίζουν τη ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω αν μας απομένει πολύς καιρός αλλά αυτό που διαισθάνομαι είναι ότι δεν έχουμε βρεθεί τυχαία σε αυτήν την εποχή και ότι υπάρχει λόγος που είμαστε εδώ τώρα και μάλλον την έχουμε επιλέξει.Εννοείται ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με πολλούς και εννοείται ότι κάποιοι από εμάς ζούσαν για κάποια χρόνια σαν να μην υπήρχε αύριο.Για μένα όλα τελείωσαν το 2008 μετά από πολλά και σημαντικά που συνέβησαν και το έπιασα όλο από την αρχή και δεν ήταν εύκολο, γιατί όταν αλλάζεις κάποιοι θα φύγουν ή θα τους "φύγεις". Εντάξει όμως δεν τρέχει τίποτα θα είσαι με αυτούς που θα σε βοηθήσουν να εξελιχθείς περισσότερο,με αυτούς που επικοινωνείς πραγματικά και που θα δεχτούν την αλλαγή σου.Εσύ είσαι εδώ για να συμβάλλεις στις αλλαγές που θα συμβούν και μέσα από το blog θα αναδείξεις τα καινούργια που έρχονται.Κάποιοι νευριάσουν,κάποιοι θα προβληματιστούν και κάποιοι θα αδιαφορήσουν.Εγώ μιλάω κάθε μέρα,στη δουλειά, στις σχέσεις μου,στην κόρη μου και δεν είναι πάντα ευνοϊκά τα πράγματα αλλά συνεχίζω, γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι και μπορεί να διαβάζω κάτι και να διαισθάνομαι πως θα εξελιχθεί αυτό ή να νιώσω τι έχει συμβεί πραγματικά όμως πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να συντονιστούν με τις καταστάσεις.Νομίζω ότι μέσα στα επόμενα είκοσι χρόνια θα μάθουμε την πραγματική μας προέλευση και ότι θα αναγκαστούμε να αλλάξουμε νοοτροπία.Πόσοι από εμάς θα είμαστε ακόμα εδώ δεν ξέρω αλλά μην σταματήσεις, έστω κι αν είμαστε λίγοι.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβάζοντας το άρθρο νόμισα ότι το έγραψα εγώ, περιέγραψες περιέργως πως, τη ζωή και τις επιλογές μου στις ανάλογες ηλικίες με ακρίβεια που τρομάζει... τελικά είμαστε πολλοί αδελφέ μου.
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις