ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ....!!!


 Σπανιως σας εχω προτρεψει να δειτε συγκεκριμενες ταινιες...

Σημερα ανακαλυψα μια ολοκαινουρια ταινια που κατι μεσα μου με εσπρωχνε να τη δω....

Και ως συνηθως το ενστικτο μου δεν εκανε λαθος γι ακομα μια φορα...

Ειναι μια ταινια του Νetflix που ονομαζεται "ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ"

Και μονο ο τιτλος με παρακινησε να τη δω...

Η συγκεκριμενη πλατφορμα οπως εχω αναλυσει δεκαδες φορες ειναι 

ενα απο τα βασικα εργαλεια του παγκοσμιου deep state και της προπαγανδας

Βεβαια το στορυ που προσπαθει να περασει αφορα το δικο τους σεναριο

αλλα αυτο που εχει σημασια ειναι το γεγονος που θα συμβει και δεν μπορουν να το αποφυγουν

Ενα γεγονος που ειμαι απο τους ελαχιστους που μιλαω χρονια γι αυτο...

Δειτε τη προσεκτικα με ηρεμια...παρατηρειστε καλα τους διαλογους

και αντιληφθειτε τι πληροφοριες βγαζουν....

Δεν ειναι τυχαιο ουτε το στορυ.....

Δεν ειναι τυχαια η χρονικη στιγμη που βγηκε...

Δεν ειναι τυχαιο το καστ διασημων ηθοποιων για να τραβηξουν το ενδιαφερον του κοινου

Δεν ειναι τυχαιος κανενας διαλογος και οι πληροφοριες που δινονται...

Ειμαστε ηδη οπως λεω καιρο στην αντιστροφη μετρηση.....

Εγω ο γραφικος σας προετοιμαζα χρονια....

Καλη δυναμη....







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. https://korakas-news.gr/2023/12/satanikes-teletes-mayris-mageias-se-astynomika-tmimata-kai-nosokomeia-vinteo.html

    Φοβερά πράγματα συμβαίνουν στην άλλοτε χώρα του φωτός.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σασα.Αλεξαντερ . Αυτη η ταινια ειναι τριλογια αν καταλαβα καλα αναφερεται στον αντιχρηστο ..και το ονομα του στη ταινια ΚΑΡΠΑΘΙΑ . εχω δει και τις τρεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. episis na leme kiolas oti edw exei parei meros stin tainia kai o obama san paragwgos i senario i kati allo telospantwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις