ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

 


Ζητώ τη βοήθεια σαςγια τη μητέρα μου Σονια  Θ. η οποία νοσηλεύετε στο Γεννηματά
Μπήκε με αλλεργικό περιστατικό και την έβαλαν σε covid πήγα να τη δω και μου είπε ότι της φέρονται πολύ άσχημα
 
Της είχαν δέσει τα χέρια.
 
Η υπεύθυνη θέλει όπως και να είναι να τη διασωληνώσει γιατί λέει δεν έχει αναπνοές,ζήτησα να την πάρω σπίτι μου είπε θα καλέσει εισαγγελέα
 
Της εξήγησα οτι η ιδια η μητέρα μου θέλει να φύγει και μου είπε μόνο ψυχίατρος δίνει άδεια.
 
Η μητέρα μου είναι ανεμβολίαστη και θα κάνουν οτι μπορούν για να δηλώσουν θάνατο από covid

Παρακαλώ πολύ βοηθήστε μας,
 
 
 Φραντζέσκα Θ.

Τηλ  697.....



Ελαβα αυτο το email απο την αναγνωστρια Φραντζεσκα που εχει να κανει οπως διαβασατε με τη μητερα της.

Της απαντησα να επικοινωνησει αμεσως με το Δικηγορο Νικο Αντωνιαδη και της εδωσα το τηλ του.

Εχοντας μιλησει μαζι του στο τηλ παλαιοτερα διαπιστωσα οτι ειναι ενας εξαιρετικος ανθρωπος με διαθεση για βοηθεια παρα το φορτο εργασιας του.

Εχω ολα τα στοιχεια της που φυσικα δε δημοσιευω για ευνοητους. λογους αλλα αν καποιος μπορει να βοηθησει εμπρακτως να επικοινωνησει με το μπλογκ.

Προς τιμην του ο Νικος Αντωνιαδης το ανεβασε αμεσως στο σαιτ του και για περισσοτερα  θα σας ενημερωσω στην πορεια....









SINOMOSIOLOGOS





Σχόλια

  1. το όνομα τις νοσοκόμας να πάρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai thw noshleytriaw to onoma kai tiw ypeythynis nosokomas kai toy giatroy poy edwse adeia gia diaswlinwsi meta mporoyme na to syzitisoyme mazi toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις