LADY DIANA

 
 
Αγαπημένοι μου,
Σας παρακαλώ, μην ανησυχείτε. Είμαστε όλοι ασφαλείς και καλά. Ούτε πρόκειται να πάμε πουθενά.
Το μοιράζομαι αυτό μαζί σας γιατί, ο εαυτό μου, κοντινοί μου άνθρωποι, ακόμη και μερικοί που δεν έχουν καμία σχέση με αυτή την αποστολή / Q / Qanon (φίλοι)... δέχτηκαν απειλές θανάτου τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
 
Κάνω μία δημόσια αναφορά για το ότι, έχω ετοιμάσει δύο βίντεο, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε περίπτωση που συμβεί κάτι σε κάποιον.
 
 
 
 
Το 1ο βίντεο προσδιορίζει ποιός πιστεύω ότι είναι πίσω από αυτό, το τι και γιατί, με τη δική μου φωνή και επίσης, το επιμελήθηκα εγώ η ίδια. Έτσι, δεν υπάρχει καμία υπόθεση, σχετικά με τις δικές μου σκέψεις / πεποιθήσεις.
 
Το 2ο βίντεο είναι για το ποιά είμαι. Είμαι τόσο ευγνώμων που βρίσκομαι εδώ μαζί σας. Αυτό το κίνημα υποστηρίζεται από μια Ειρηνευτική Αποστολή τόσο πραγματική, που τρομάξαμε ολόκληρο τον στόλο της Ελίτ.
 
Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει αυτό που έρχεται! 
 
Πήρα τις απαραίτητες προφυλάξεις. Έχει την υποστήριξη που χρειάζεται από μένα, και αυτή την αποστολή. Να αποσφραγίσει με διαφάνεια και με αρκετά πραγματικά στοιχεία, για να διώξει τον αόρατο εχθρό στην Αμερική. Οι καλοί άνθρωποι της Αμερικής (και του κόσμου) μπορούν να απελευθερωθούν έντιμα. Τέρμα το να βλάπτουν αθώους. Αυτοί που το κάνουν, τελικά βλάπτουν τον εαυτό τους περισσότερο. 
 
 
 
 
Όλοι θα καταλάβουν τις αποκαλύψεις αποσφράγισης..!
 
Έτσι, για να μοιραστώ κάτι πιο βαθύ, να σας προετοιμάσει για την αποκάλυψη μου για το ποιά είμαι. 
 
 
 
 

 
Υπάρχουν 2 κύριοι λόγοι για το I AM, που έχω στο χέρι. 
 
Ο 1ος Λόγος: Είναι το τι αναφέρουν οι γραφές στο Exodus 3:14, "Είμαι ότι, είμαι"
 
 
Άλφα και Ωμέγα.
 
Ο 2ος Λόγος: Καλώ τον καθένα από εσάς να παρακολουθήσει, μια ανεξάρτητη ταινία που δημιουργήθηκε από έναν άνθρωπο, ο οποίος έγινε φίλος μου, μετά που εγώ εγώ πήρα μέρος στην παραγωγή/πρεμιέρα της ταινία του "I AM" , Tom Shadyac 
 
 
Παρακαλούμε να απολαύσετε αυτή την ταινία, και μέχρι το τέλος, αν θέλετε να είστε σε μια "λατρεία", είστε ήδη 🙂 (αυτό είναι ένα αστείο για τους ανθρώπους που προσπαθούν να Q είναι cult).
Μέχρι το τέλος αυτού του τρέιλερ, θα ξέρετε τον 2ο πρωταρχικό λόγο που επέλεξα το IAM στο SnowWhite7IAM 
 
 
Είναι τιμή μου να είμαι μαζί σας. Ο καθένας σας έχει κάνει την κβαντική διαφορά ανεβάζοντας τον εαυτό σας πιο ψηλά. Επιλέγοντας την αγάπη σε δράση, να είσαστε εδώ, τώρα!
 
Το καλύτερο είναι ακόμα να έρθει!
 
Τι είναι το λάθος με τον κόσμο: ΕΓΩ
 
Τι είναι το σωστό με τον κόσμο: ΕΓΩ
 
Τι θα βοηθήσει τον κόσμο: ΕΓΩ
 
Ποιός θα το λατρέψει αυτό: ΕΓΩ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις