ΖΩΗΡΟΥΛΗΣ Ο ΟΒΑΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ...!!!

Larry Sinclair: "Obama Will Come Out of the Closet Completely by 2013" -  YouTube 
 
ΛΑΡΡΙ ΣΙΝΚΛΕΡ
 
 «Όταν το 1999 έφθασα στο Σικάγο, ζήτησα από τον οδηγό της λιμουζίνας μου αν γνώριζε να μου συστήσει κάποιον με τον οποίο θα μπορούσα να απολαύσω τον χρόνο μου.
 
Η συστάσεις έγιναν από τον οδηγό μου με τα μικρά μας ονόματα.
 
Ενώ πίναμε τα ποτά μας του ζήτησα κοκαΐνη, ο Ομπάμα με ένα τηλεφώνημα το διευθέτησε; έκανα κοκαΐνη και εκείνος κάπνισε και ενώ συνεχίσαμε να πίνουμε. Έβαλα το χέρι μου στο γόνατο του και άρχισα να τον χαϊδεύω, εν συνεχεία του έκανα στοματικό έρωτα μέσα στην λιμουζίνα.
 
Την επόμενη μέρα που εγώ βρισκόμουν στο Ιλινόις, μου κτύπησαν την πόρτα του ξενοδοχείου όπου έμενα βραδινή ώρα, όταν άνοιξα είδα μπροστά μου τον Μπαρακ Ομπάμα ο οποίος ήρθε για την συνέχεια στις σεξουαλικές μας περιπτύξεις. 
 
Αφού κάναμε ναρκωτικά τα οποία ο Μπαρακ είχε φέρει μαζί του, έκανα ξανά στοματικό έρωτα στον Μπαρακ. Ο Ομπαμα σε εκείνη την περίοδο ήταν γερουσιαστής στο Ιλινόις.
 
Δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο Μπαρακ Ομπαμα μέχρι που τον είδα σε δημοσιογραφική διάσκεψη το 2004 στην τηλεόραση.
 
Μετά από την διάσκεψη με συνέλαβαν από την αστυνομία της Ουάσιγκτον με οδηγίες του Μπο Μπαιντεν ( γιου του Τζον Μπαιντεν) με την κατηγορία της κλοπής κάτι που βεβαίως δεν ισχύει.
 
Πριν από την σύλληψη μου είχε επικοινωνήσει μαζί μου ο Ντόναλντ Γιαγκ, διευθυντής της ορχήστρας σε εκκλησία του Σικάγο και ο οποίος διατηρούσε σεξουαλικές σχέσεις με το Μπαρακ για πολλά χρόνια. 
 
Ο Ντόναλντ με προειδοποίησε πως θα έπρεπε να προστατευτώ διότι θα με κυνηγούσαν. Ο Ντόναλντ πυροβολήθηκε μέσα στο διαμέρισμα του στο Σικάγο; ο φόνος του δεν διαλευκάνθηκε ποτέ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις