ΙΜΙΑ 1996. Η ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ OYK ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ 24 ΧΡΟΝΙΑ. Η ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΣΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.


 
Ελληνίδες και Έλληνες πατριώτες.
Από το ξημέρωμα της 31ης Ιανουαρίου του 1996 μέχρι σήμερα,  συντηρούν και διαδίδουν μέσα στην Ελλάδα οι πατριδοκάπηλοι και οι συνεργοί των προδοτών, την Τουρκική προπαγάνδα που λένε μέσα στην Τουρκία για εσωτερική κατανάλωση.  Έτσι συντηρούν τον παντελώς ψεύτικο μύθος για τα Ίμια, που παρουσιάζει τους Έλληνες «ηττημένους», ενώ η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική διότι  εκείνη την νύχτα, οι Έλληνες ΟΥΚ συνέλαβαν τους Τούρκους  και ήταν μία καθαρή ΝΙΚΗ των Ελλήνων.

Επειδή όμως εκείνο το θερμό επεισόδιο, δεν σχεδιάστηκε από το ΝΑΤΟ για να κερδίσουν οι Έλληνες, αλλά σχεδιάστηκε για να δημιουργήσει την αρχή των «γκρίζων ζωνών» στο Αιγαίο, έπρεπε πάση θυσία να φανούν οι Έλληνες ηττημένοι.   
Έτσι η ηγεσία του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ  έκανε την μεγαλύτερη προδοσία:   Πρώτα διέταξε  τους Έλληνες ΟΥΚ να αφήσουν τους Τούρκους που είχαν συλλάβει στην Δυτική Ίμια και να πάνε στην Ανατολική που βρίσκονταν  ήδη οι άλλοι Έλληνες ΟΥΚ.  Και μετά διατάζει, να σηκωθεί το ανθυποβρυχιακό  και ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ  για αναγνώριση ελικόπτερο.

Αυτό το ελικόπτερο δεν είναι μόνο ακατάλληλο για την επιχείρηση, αλλά είναι και σαμποταρισμένο από προδότες, για να το στείλουν σε πτήση χωρίς επιστροφή.  Και κάνουν και κάτι άλλο για να καλύψουν την προδοσία της πτώσεως. 

Στέλνουν κατά παράβαση κανονισμών, το εφεδρικό πλήρωμα,  στο οποίο υπάρχει ένας πιλότος Κυβερνήτης, ο οποίος είχε κριθεί ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ από την επιτροπή αξιολόγησης πιλότων ελικοπτέρων, αλλά τελικά έγινε πιλότος, μετά από παρέμβαση του Ναύαρχου πατέρα του. 

Το σχέδιο των προδοτών ήταν «τέλειο».  Θα φόρτωναν  την πτώση του  ελικοπτέρου, στις δύσκολες καιρικές συνθήκες, στον ακατάλληλο τύπο ελικοπτέρου που κάποιος «μαλάκας» διέταξε να πάει, (ακούστηκε αυτό από τον αρχηγό του ΓΕΝ)  και σε κάποιο «λάθος χειρισμό» του Κυβερνήτη, που είχε κριθεί ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ για πιλότος.
 
Ανέλαβαν όμως από τότε «δουλειά», οι προδότες, οι πατριδοκάπηλοι και οι ανθέλληνες τύπου “pronews”,  για να διασπείρουν τον μύθο της πτώσεως από «Τουρκικά  πυρά».  Και έτσι να προστατεύουν τους προδότες, να δημιουργούν και κλίμα «νίκης» υπέρ των Τούρκων, όπως   και κλίμα  «ήττας» στους Έλληνες.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ που βλέπει το φως της δημοσιότητας, γιατί είναι ΠΡΟΔΟΣΙΑ σε πολεμική αναμέτρηση.

          ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

Το πλήρωμα που πέταξε  εκείνη την νύχτα το ελικόπτερο, υπό τους:  Yποπλοίαρχος ΠΝ  X. KAPAΘANAΣHΣ (Κυβερνήτης)  Yποπλοίαρχος ΠΝ Π. BΛAXAKOΣ (Συγκυβερνήτης)  και Aρχικελευστής (HN/AY) E. ΓIAΛOΨOΣ  (χειριστής RADAR και SONAR) ήταν το ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ του ελικοπτέρου εκείνη την νύχτα  και  ΟΧΙ ΤΟ  ΚΑΝΟΝΙΚΟ.

Ακούστε Ελληνίδες και Έλληνες πατριώτες τι σας κρύβουν οι προδότες 24 ΧΡΟΝΙΑ.
Και για να καταλάβετε την προδοσία γνωρίστε το εξής: Όλα τα μαχητικά Αεροσκάφη και  Ελικόπτερα που είναι σε ετοιμότητα  πτήσης,  έχουν όλα από ΔΥΟ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ.  Είναι το πρώτο πλήρωμα βάρδιας χειριστών που έχει την  άμεση ευθύνη να πετάξει  και υπάρχει και ένα δεύτερο πλήρωμα που είναι ΕΦΕΔΡΙΚΟ, για την περίπτωση που κάτι συμβεί στο πρώτο πλήρωμα. 

Εκείνη την νύχτα, Το ΠΡΏΤΟ και πιο ΕΜΠΕΙΡΟ πλήρωμα που έπρεπε να πετάξει κανονικά το ελικόπτερο, ΑΡΝΗΘΗΚΕ να εκτελέσει την διαταγή της αποστολής.  Ήρθε η διαταγή να σηκωθεί το ελικόπτερο  και το πλήρωμα βάρδιας που έπρεπε να πετάξει το ελικόπτερο ΑΡΝΗΘΗΚΕ να το πετάξει.

Ξέρετε τι σημαίνει να αρνηθεί στρατιωτικός να εκτελέσει διαταγή εν ώρα καθήκοντος υπέρ της πατρίδος;; Σημαίνει Στρατοδικείο-Ναυτοδικείο και απόταξη, χωρίς σύνταξη χωρίς τίποτα.
 Σε περίοδο δε πολέμου είναι επιτόπου  εκτέλεση.  Η χώρα εκείνη την στιγμή είχε δεχθεί επίθεση,  αλλά το πρώτο πλήρωμα του ελικοπτέρου, ΑΡΝΗΘΗΚΕ να εκτελέσει την αποστολή.  
Ό λόγος ήταν, διότι ως προδότες και αυτοί, γνώριζαν πως το ελικόπτερο ήταν σαμποταρισμένο να υποστεί βλάβη κατά την πτήση  και ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕ.
          Όλα αυτά ΤΑ ΕΧΕΙ ΘΑΨΕΙ το Πολεμικό Ναυτικό για να κρύψει την προδοσία του, αλλά υπάρχουν γραμμένα. Επίσης οι προδότες που ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να πετάξουν το ελικόπτερο, ούτε Ναυτοδικείο πέρασαν ούτε τίποτα,σαν να μην έγινε τίποτα.  
Έτσι την αποστολή χωρίς γυρισμό,  την ανέλαβε ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ το εφεδρικό πλήρωμα των Χ. ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ, Π. ΒΛΑΧΑΚΟΥ και Ε. ΓΙΑΛΟΨΟΥ, που έπραξαν το καθήκον τους ως γνήσιοι Έλληνες Αξιωματικοί, παρότι κατάλαβαν πως «βρωμάει» προδοσία από το ίδιο το ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ.
          Και ήταν οι μόνοι που θα μπορούσαν να αρνηθούν να πετάξουν, αφού βάση κανονισμού “crew rest” δεν έπρεπε να πετάξουν αυτοί.

Η «κρίση» των Ιμίων εκείνη την νύχτα δεν είχε σχεδιαστεί από τους Τούρκους, αλλά από το ΝΑΤΟ με την συνεργασία  των Ελλήνων προδοτών  σε  Κυβέρνηση και ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ.

          Τους Τούρκους τους έπιασαν στην κυριολεξία «στον ύπνο».  Και τους είπαν πέντε ώρες πριν, ετοιμαστείτε να πάτε να αποβιβαστείτε στα «Καρτντάκ».  «ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΜΟΝΟ ΘΑ ΑΠΟΒΙΒΑΣΤΕΙΤΕ».  ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ.

Οι Τούρκοι ήταν και χεσμένοι και απροετοίμαστοι.  Τόσο απροετοίμαστοι που δεν έχουν ΒΕΝΖΙΝΗ στην μηχανή του φουσκωτού  σκάφους,  με το οποίο θα κάνουν την απόβαση.  Αυτό ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ και αυτές οι  λεπτομέρειες που είναι για γέλια,  δείχνουν τι έγινε εκείνη την νύχτα.

          Εκείνο το βράδυ  30 Ιανουαρίου 1996 στις  21:33, τέσσερις ώρες πριν ανέβουν οι Τούρκοι στην δυτική Ίμια,  ένας από τους ομαδάρχες των Τούρκων  της επιχείρησης Yunus-1(Ali Turksen) , αγοράζει βενζίνη για το φουσκωτό τους από βενζινάδικο του δρόμου,   κάνοντας χρήση της πιστωτικής του κάρτας.  Επίσης αγοράζουν...ρεφενέ ψωμί και τυρί. (πάνε για απόβαση)   Αυτά είναι ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ντοκουμέντα  που αποδεικνύουν  μία άνευ προηγουμένου ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, που δεν την έχει κανένας στρατός, όταν πάει να κάνει απόβαση σε νησί.  Αυτά τα στοιχεία  παρουσιάστηκαν σε στρατοδικείο της Τουρκίας.

          Και αυτά τα «ψωμοτύρια», εκείνη την νύχτα παραδόθηκαν στους Έλληνες ΟΥΚ, χωρίς καμία αντίσταση.  Ήταν επόμενο αφού οι Τούρκοι πήγαν για "πικ νικ", δεν πήγαν εκεί για να πολεμήσουν. Το ΝΑΤΟ τους είχε πει να μην κάνουν  τίποτα που θα μπορούσε να προκαλέσει τους Έλληνες. Και όλα τα υπόλοιπα ήταν σχεδιασμένα από αυτούς.  
          Και έτσι,  την Ελληνική ΝΙΚΗ την έθαψαν.

        Οι Έλληνες ΟΥΚ, από της ώρας 03.15 έως τις  03.50 έκαναν  επιχείρηση απόβασης  στη Δυτική Ίμια,  που είχαν αποβιβαστεί πριν οι Τούρκοι .   Εκεί συνέλαβαν όλους τους Τούρκους  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.  Επόμενο ήταν αφού δεν πήγαν τα «ψωμοτύρια» εκεί για να πολεμήσουν. Το ΝΑΤΟ τους είχε πει να μην κάνουν  τίποτα που θα μπορούσε να προκαλέσει τους Έλληνες.

          Η επιχείρηση απόβασης των Ελλήνων ΟΥΚ στη Δυτική Ίμια, και η σύλληψη των Τούρκων  ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΘΑΨΑΝ έγινε ως εξής:
Εκείνη την νύχτα στις  03:15 το ΓΕΝ διαβιβάζει προς την Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟ:  «Διατάξτε ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ να αποβιβάσει ΜΥΚ στη Δυτική Ίμια και να μου πείτε έναρξη και πέρας»
Στις 03.17 η Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟ αναφέρει στο ΓΕΝ: «Έναρξη επιβίβασης ΜΥΚ στη βάρκα που κατέβασε η Κ/Ν  ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ P61. Η επιχείρηση θα έχει ολοκληρωθεί σε 30 λεπτά».
          Στις 03:37 είναι όλοι οι Τούρκοι κρατούμενοι από τους Έλληνες ΜΥΚ,  με τα χέρια ψηλά χωρίς να προβάλουν καμία αντίσταση και έχει ενημερωθεί όλη η στρατιωτική ηγεσία.  Και η Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟ και το ΓΕΝ και το ΓΕΕΘΑ.
          Εκείνη την στιγμή είμαστε νικητές και δεν υπάρχει καμία ¨γκρίζα ζώνη¨.
          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ  
          Στις 03:39 η διαταγή που έρχεται στους Έλληνες ΜΥΚ που κρατούν τους Τούρκους είναι η εξής: «Αφήστε τους Τούρκους και θα αποχωρήσουν μόνοι τους.  Γίνονται πολιτικές διαπραγματεύσεις.  Πηγαίνετε στην Ανατολική Ίμια και ενωθείτε με την άλλη Ελληνική ΜΥΚ.
         
          Οι Έλληνες ΟΥΚ υπακούν στην διαταγή και φεύγουν. Κάνουν όμως και κάτι που δεν το γνωρίζει κανένας, όχι επειδη διατάζονται αλλά επειδή έτσι εκπαιδεύονται.  Παίρνουν μαζί τους ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ. Γιατί ΠΟΤΕ δεν αφήνεις όπλο σε κάποιον που συνέλαβες και μετά τον αφήνεις ελεύθερο.  Είναι εκπαίδευση επιβίωσης, για να μην φας καμία σφαίρα στην πλάτη την ώρα που φεύγεις,  από αυτόν που πριν κρατούσες.
Σήμερα, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΚ την νύχτα των Ιμίων , οι περισσότεροι δεν την γνωρίζετε, διότι από τότε την έχουν θάψει  και δεν την αναφέρει κανείς.
Εκείνες όμως τις ημέρες του επεισοδίου, μέσα στο Πολεμικό Ναυτικό αυτό συζητούσαν και όλοι γνώριζαν πως οι Έλληνες ΟΥΚ είχαν συλλάβει τους Τούρκους, γιατί είχε γίνει γνωστή η επιχείρηση.

  Για να το «ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ» λοιπόν οι Αμερικάνοι στην κοινή γνώμη, κάνει μία εκπομπή στην τηλεόραση ο «παπαγάλος» ο  Παπαχελάς με τους «ΦΑΚΕΛΟΥΣ» τότε, και παρουσιάζει στην εκπομπή κάποιον «ανώνυμο» με γυρισμένη πλάτη, που υποτίθεται ήταν βατραχάνθρωπος και συμμετείχε στην επιχείρηση απόβασης των Ελλήνων ΟΥΚ στην Δυτική Ίμια και λέει:  «ξεκινήσαμε για να πάμε στην Δυτική Ίμια, αλλά τελικά..... δεν ανεβήκαμε,  γιατί στον «δρόμο», διαπιστώσαμε  πως είχαμε ......  «άδειες μπαταρίες» στους ασυρμάτους   και έτσι δεν κατευθυνθήκαμε στην Δυτική Ίμια που ήταν οι Τούρκοι, αλλά πήγαμε  στην Ανατολική που ήταν οι Έλληνες, για να «γεμίσουμε» ....τις μπαταρίες».

 Τέτοιες  γελοιότητες ακούστηκαν στους «Φακέλλους» του Παπαχελά,  για να θάψουν την σύλληψη των Τούρκων εκείνη την νύχτα.  Πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, αφού οι Έλληνες ΟΥΚ δεν είναι τα Τούρκικα «ψωμοτύρια» και όταν πάνε σε επιχείρηση, υπάρχει  νεκρική σιγή ασυρμάτων και μόνο ο αρχηγός του στοιχείου, θα ανοίξει τον ασύρματο και θα στείλει ένα σήμα που θα λέει: «αποστολή εξετελέσθη».  Η γελοιότητα του Παπαχελά με το: «ξεκινήσαμε για την αποστολή, αλλά την παρατήσαμε  λόγω μπαταρίας ασυρμάτων», μόνο σαν ανέκδοτο μπορείς να το λες, και ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΚ. 
Όλους αυτούς τους γελοίους επιστράτευσαν οι προδότες εκείνη την περίοδο.
 Έτσι έχουν ΘΑΨΕΙ μέχρι σήμερα  την  ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ εκείνη την νύχτα. Που μπορεί να έφυγαν,  αλλά πήραν την ΝΙΚΗ μαζί τους, αφού άφησαν τους Τούρκους  ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ.

Από τους Έλληνες ΟΥΚ εκείνης της νύχτας, δεν έχει μιλήσει ποτέ και κανένας. Το γνωρίζω εκ των έσω, διότι γνωρίζω βατραχάνθρωπο εκείνης της νύχτας και έχω μεγάλη πληροφόρηση μέσα από το Πολεμικό Ναυτικό και ειδικά από την βάση Ελικοπτέρων του Μαραθώνα, και γνωρίζω τα πορίσματα της πτώσης και του ΠΝ 21 στα Ίμια και του ΠΝ 28 στην Κίναρο.  
Όσους έχουν παρουσιάσει σε εκπομπές,  με γυρισμένη πλάτη, με αλλοιωμένη φωνή, ή σε συνέντευξη,  είναι βαλτές «μαϊμούδες»  που λένε ανακρίβειες για  να θολώνουν τα γεγονότα. Αλλά παρ’ όλα αυτά κανένας δεν τόλμησε να πει το μεγάλο ψέμα, ότι οι Τούρκοι «έριξαν» στο ελικόπτερο.

Αυτήν την ανθελληνική προπαγάνδα με τον μύθο της  «κατάρριψης» του ΠΝ 21, από «Τουρκικά πυρά»   τον αναμασάνε κάθε χρόνο  οι ανθέλληνες και οι πατριδοκάπηλοι του “pronews” και όλων των ανθελληνικών “blog  που τα παίρνουν και τα αναδημοσιεύουν, για να κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό,  που δεν έχει καμία γνώση της σύλληψης των Τούρκων εκείνη την νύχτα, αλλά ούτε έχει γνώσεις ειδικών εμπειρογνωμόνων.  Έτσι, κοροϊδεύουν τους Έλληνες,  με διάφορες συνεντεύξεις «Τούρκων κομάντος»   και με φωτογραφίες  της ατράκτου από.... δήθεν..... «σφαίρες».


Το ότι η πτώση του ελικοπτέρου  ΠΝ 21 δεν οφειλόταν σε εχθρικά πυρά,  ήταν σε όλους γνωστό από την πρώτη στιγμή.  Και εννοώ σε όλους τους στρατιωτικούς  και όλους όσους ενεπλάκησαν με οποιοδήποτε τρόπο, στα γεγονότα εκείνης της ημέρας.  Κανείς δηλαδή από τους αυτόπτες μάρτυρες, δεν είδε, δεν άκουσε και δεν ανέφερε πυροβολισμό, ούτε φυσικά ο Κυβερνήτης του ελικοπτέρου.  
Μα και οι Τούρκοι δεν πήγαν να προκαλέσουν τους Έλληνες, γιατί ήταν στοχοποιημένος όλος ο Τούρκικος στόλος της περιοχής και οι Έλληνες ήταν με το δάχτυλο στα κουμπιά των “penguin”.

Ο Κυβερνήτης του ΠΝ 21 Καραθανάσης ανέφερε στις 05.00 προς την Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟ:  «Έχω ένδειξη  Master Caution δεν ξέρω τι emergency έχω. Ανάψτε τα φώτα στη φρεγάτα για να διευκολυνθώ».
Είχε ένδειξη προβλήματος βλάβης, αλλά χωρίς να του δείχνει τίποτα συγκεκριμένο. Δεν είπε ποτέ πως δέχθηκε πυρά. Μετά από δύο λέπτά επιστρέφοντας στην φρεγάτα για να προσγειωθεί στις 05.02 είπε:  “Emergency, Emergency” και  χάθηκε.

Ο επικεφαλής των Ελλήνων βατραχανθρώπων υποπλοίαρχος  (ΟΥΚ), Θεόδωρος Μούσης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα  «Τα Νεα»  στις 7 Φεβρουαρίου 1996  ήταν απόλυτος σε αυτά που είπε:  «Για ένα πράγμα είμαι βέβαιος. Δεν έπεσε ούτε πιστολιά.  Το ελικόπτερο αναγνώρισε τους Τούρκους στη Δυτική Ιμια,  και στη συνέχεια αποχώρησε για να προσγειωθεί στη φρεγάτα. Δεν ξέρω τι συνέβη».

Επίσης η επιτροπή που διερεύνησε τα αίτια της πτώσεως, το πρώτο πράγμα που απέκλεισε και το είπε δημοσίως ήταν η  περίπτωση της κατάρριψης του ελικοπτέρου,  διότι δεν υπήρχε στην άτρακτο κανένα σημάδι από πυροβόλο όπλο. 

«Μα τι λες» θα πουν μερικοί. Εδώ το “pronews” δημοσιεύει κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, φωτογραφίες με «τρύπες» και λέει το εξής:  «οι φωτογραφίες-ντοκουμέντο που δείχνουν ότι το ελικόπτερο ΑΒ-212 ASW ΠΝ21 δέχθηκε πυρά στα Ιμια.  Είναι κλασικές τρύπες από βολές πυροβόλων όπλων. Είναι απορίας άξιο πώς τότε προσπάθησαν να πείσουν ότι επρόκειτο για "πριτσίνια που ξεκόλλησαν"».

Από αυτά όμως που γράφει το “pronews” αποδεικνύει τον βρώμικο ανθελληνικό ρόλο του,  που σκοπό έχει να συντηρεί τον μύθο της «κατάρριψης»  και της ανύπαρκτης  «ήττας».   Και έτσι προστατεύει  και τους  προδότες,  που έστειλαν το ελικόπτερο σε πτήση χωρίς γυρισμό.

          Σαν ανθέλληνες όμως και ηλίθιοι που είναι, κάνουν και το τεράστιο λάθος να δημοσιεύουν αυτήν ακριβώς την φωτογραφία, που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ από μόνη της στους ειδικούς εμπειρογνώμονες, ότι δεν είναι τρύπες από πυροβόλο όπλο, αλλά βίαιο ξεκόλλημα των μερών της ατράκτου.

 Γι’ αυτό και οι ειδικοί έχουν βάλει και το μέτρο δίπλα, για να δείχνει μαζί με τα σχήματα και τις διαμέτρους από τις τρύπες. 

Οι σφαίρες καταρχήν επάνω στο αλουμίνιο και γενικά στα μέταλλα, αφήνουν ολοστρόγγυλες τρύπες  και όχι σαν αυτά τα ανομοιόμορφα σχήματα που δείχνει η φωτό. Επίσης στην δεξιά κάτω γωνία, φαίνονται και δύο πριτσίνια που δεν έχουν ξεκολλήσει.  Αυτά βλέπουν οι εμπειρογνώμονες. 


Δεύτερον: οι ολοστρόγγυλες τρύπες από σφαίρες έχουν και ίδια διάμετρο, διότι το όπλο δεν έχει διαφορετικά διαμετρήματα.   Και οι ίδιες σφαίρες αφήνουν ίδιες τρύπες.  Και τρίτον και καλύτερον, οι Τούρκοι κομάντος εκείνη την ώρα δεν είχαν όπλα αφού τους τα είχαν πάρει οι δικοί μας, αλλά αυτό ας πούμε δεν το γνωρίζουν οι ανθέλληνες του “pronews” και όλων των άλλων μπλοκ που παρουσιάζουν ως «διάτρητη από σφαίρες την άτρακτο».   Αλλά και να τα είχαν μαζί τους,  τα όπλα των ειδικών δυνάμεων έχουν διαμετρήματα της τάξεως των 5.5 mm τα Μ16,  μέχρι 7.62mm το πολυβόλο MG-3

Οι «τρύπες» που δείχνει εδώ η φωτό και λέει το  pronews” ότι: «Είναι κλασικές τρύπες από βολές πυροβόλων όπλων»,  εκτός από το ότι είναι διαφορετικές και ανομοιόμορφες που γίνονται όταν ξεκολλάνε κολλήσεις μετάλλων, αυτές έχουν τεράστια διαμετρήματα όπως δείχνει και το μέτρο δίπλα τους, που είναι της τάξεως των 20mm...!!!!  Αυτό σημαίνει ότι οι Τούρκοι θα είχαν μαζί τους Α/Α πυροβόλο Ραϊμένταλ 20mm που χρησιμοποιείται για αντιαεροπορική άμυνα αεροδρομίων που ρίχνει βλήματα των 25 πόντων, ενώ το όπλο έχει βάρος 2.2 τόνους.

Τέτοιες τρύπες, αν ήταν ολοστρόγγυλες, έχουν γίνει από τέτοιο πυροβόλο των 20mm.


Είχαν τέτοιο Α/Α μαζί τους ρε ..... “pronews” και το χώρεσε το ..... φουσκωτό;;;;  Και έριξε και με ..... σιγαστήρα,  γι’ αυτό δεν άκουσε κανείς τίποτα;;;
Εδώ ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ για την μηχανή του φουσκωτού,  είχαν ... «αντιαεροπορικό  βάρους 2.2 τόνων;»
Α ρε ανθέλληνες και Τούρκοι προπαγανδιστές  που κρύβετε τους προδότες του ΠΝ και κοροϊδεύετε τους Έλληνες.  «Το ψέμα ουδέποτε ζει για να γεράσει» (Σοφοκλής)

ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΙΧΕ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ   ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ


Ο πρόεδρος της επιτροπής που διερεύνησε τα αίτια της πτώσεως,  απόστρατος αξιωματικός  και Ελικοπτεράς του ΠΝ με πολλές ώρες πτήσης κ. Νίκος Κωστάκης, μπορεί εύκολα να απέκλεισε την κατάρριψη και να το είπε αμέσως και δημόσια,  όσο όμως και αν ρωτήθηκε πως έπεσε το ελικόπτερο , έδινε πάντα την ίδια απάντηση:  “Τα γράφω όλα στο πόρισμα”.

Αυτό το πόρισμα,  ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ το έθαψαν, ελπίζοντας να μείνει θαμμένο  για πάντα, αφού αυτό το πόρισμα ΤΙΝΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ το Πολεμικό Ναυτικό.
Στο πόρισμα αναφέρεται πως υπάρχουν ενδείξεις  ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑΣ σε συστήματα υδραυλικής υποστήριξης του ελικοπτέρου.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που δεν κάλεσαν εμπειρογνώμονα της κατασκευάστριας εταιρείας  AGUSTA BELL” για να διερευνήσει τα αίτια.  Φαντάζεστε να ανακάλυπταν οι Ιταλοί της “AGUSTA BELL” την δολιοφθορά στα υδραυλικά.  Η  ΠΡΟΔΟΣΙΑ του  Πολεμικού Ναυτικού θα γινόταν γνωστή σε όλο τον κόσμο.

 Γι’ αυτό και ΕΘΑΨΑΝ  ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ και γι’ αυτό στα αρχεία του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, η συγκεκριμένη πτήση του ελικοπτέρου που κατέληξε στην πτώση του  παραμένει ΑΦΑΝΤΗ, χωρίς  να έγινε ΠΟΤΕ,  αφού ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ ούτε και ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ από τον Κυβερνήτη.

Γι’ αυτό και το πρώτο  πλήρωμα  ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πετάξει το ελικόπτερο.  Γνώριζαν πως είχε γίνει ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ  και πήγαινε σε πτήση χωρίς επιστροφή.  Οι προδότες έμειναν ζωντανοί.  Έστειλαν τους πατριώτες στον θάνατο αλλά και στο πάνθεον των ΑΘΑΝΑΤΩΝ.

ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ προσπαθεί να ΘΑΨΕΙ όσο πιο βαθιά μπορεί  ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΠΝ 21.
Γι’ αυτό και δεν έκανε ποτέ τίποτα  από τα προβλεπόμενα σε τέτοιες περιπτώσεις.
-      Δεν έγινε ποτέ ΝΑΥΤΟΔΙΚΕΙΟ για να καταδικάσει τους προδότες που ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να εκτελέσουν την διαταγή της συγκεκριμένης αποστολής.

-      Δεν έγινε ποτέ ΑΝΑΚΡΙΣΗ  ή ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ για τους τρεις νεκρούς αξιωματικούς,  όταν έχουν γίνει  προανακρίσεις για «ψύλλου πήδημα».

-      Δεν έγινε ποτέ ΕΝΟΡΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ , για την απώλεια του ιδιαίτερα μεγάλης αξίας ελικοπτέρου που καταστράφηκε, όταν γίνονται αντίστοιχες ΕΔΕ αν χαθεί ένα ανταλλακτικό, ή λίγα λίτρα βενζίνης.

-      Δεν έγινε ποτέ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ για να εξετάσει όλη την διεξαγωγή της επιχειρήσεως στα Ίμια, όταν συστήνονται επιτροπές παντού και για τα πάντα.

ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ  ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ  ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ  ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.
Τους καλύπτουν και τους προστατεύουν, όλα τα “pronews” και όλοι οι «παπαγάλοι» της Τουρκικής προπαγάνδας, που συντηρούν και διαδίδουν ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ  «κατάρριψη»,  για να δίνουν στα χεσμένα «ψωμοτύρια» την «νίκη», ενώ τους νικητές εκείνης της νύχτας να τους παρουσιάζουν «ηττημένους».

Μπορεί πράγματι ο Κυβερνήτης του μοιραίου ελικοπτέρου Yποπλοίαρχος  X. KAPAΘANAΣHΣ, να πήρε με την παρέμβαση του Ναύαρχου πατέρα του, το “ΟΚ” της επιτροπής αξιολόγησης για να γίνει πιλότος στα ελικόπτερα, αλλά δεν ήταν προδότης.  Και όταν τον χρειάστηκε η πατρίδα δήλωσε ΠΑΡΟΝ και ας κατάλαβε ότι τον στέλνουν σε αποστολή χωρίς επιστροφή.  Γιατί είδε την ΑΡΝΗΣΗ του πρώτου πληρώματος, είδε πως παραβιάζουν τους κανονισμούς βάζοντας το δεύτερο πλήρωμα να πετάξει,  είδε πως δεν του ζητήθηκε να ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ το δελτίο πτήσεως και .... κατάλαβε.  

 Γι’ αυτό και μαζί με τα άλλα δύο μέλη του πληρώματος, τον Yποπλοίαρχο Π. BΛAXAKOΣ  και τον Aρχικελευστής  E. ΓIAΛOΨOΣ  μάζεψαν τα προσωπικά τους πράγματα, έβγαλε και την βέρα από το χέρι του ο ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ και είπαν αν δεν γυρίσουμε να δοθούν στις οικογένειές μας. 

Άλλο ένα γεγονός που δείχνει ότι η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού ΗΞΕΡΕ για την ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ και ΗΘΕΛΑΝ να πέσει το ελικόπτερο, είναι η καταγεγραμμένη συνομιλία του Κυβερνήτη Καραθανάση στις 04:45, όπου μετά από 30 λεπτά πτήσης, ενημέρωσε την Φ/Γ Ναυαρίνο: “ H αποστολή αναγνώρισης εξετελέσθη και έλαβε τέλος”.

 Από εκείνη την στιγμή δεν είχε τίποτα άλλο να κάνει το ελικόπτερο στον άερα και αν του έλεγαν να επιστρέψει όπως έπρεπε,  δεν θα είχε πέσει  μέσα στα επόμενα τέσσερα λεπτά που χρειαζόταν για να προσγειωθεί.  Αλλά οι προδότες δεν του έδωσαν διαταγή να επιστρέψει και του είπαν: “Το ελικόπτερο να συνεχίσει την πτήση για περισσότερα στοιχεία”.

 Τo συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν είναι για «περισυλλογή στοιχείων» και είναι «τυφλό» χωρίς καμία ορατότητα μέσα στο σκοτάδι και την βροχή, καθώς δεν διαθέτει  όργανα νυχτερινής όρασης.  Οι προδότες το γνώριζαν φυσικά, αλλά το άφησαν στο αέρα, μέχρι να εκδηλώσει την βλάβη της δολιοφθοράς. Και μετά από 15 ακόμα λεπτά άσκοπης πτήσης,  βγαίνει η βλάβη στα υδραυλικά και ανέφερει στις 05.00 ο Κυβερνήτης Καραθανάσης:  “Έχω ένδειξη “Master Caution” δεν ξέρω τι “emergency” έχω. Ανάψτε τα φώτα στη φρεγάτα για να διευκολυνθώ”.  Τότε  ξεκίνησε για να γυρίσει στην φρεγάτα, αλλά δεν πρόλαβε και κατέπεσε στην θάλασσα.

Να θυμάστε ότι το πρώτο πλήρωμα που έπρεπε να πετάξει το ελικόπτερο ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πετάξει και να γνωρίζετε επίσης, πως η ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΣΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ του ελικοπτέρου, αναφέρεται στο πόρισμα της πτώσης της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που ΕΧΕΙ ΘΑΨΕΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ. 
Και θα το λέμε αυτό συνέχεια μέχρι να αναγκαστούν να το αποκαλύψουν στον λαό για να αποδοθούν οι ευθύνες στους προδότες.  Γιατί όσοι τους καλύπτουν είναι και αυτοί προδότες.  

Και μην ρωτάνε κάποιοι, πως το γνωρίζω. Με τον ίδιο τρόπο που γνωρίζω και το πόρισμα της πτώσης του ΠΝ 28 στην Κίναρο. Και εννοώ το αληθινό βάση των καταθέσεων. Και για να καταλάβουν  ότι το γνωρίζω το πόρισμα, θα το πω με γρίφο: «Για την πτώση του ΠΝ 28 στην Κίναρο, “ευθύνεται” ο αποκλεισμός του Παναθηναϊκού εκείνο το βράδυ από τον Ατρόμητο». Τώρα κατάλαβαν οι προδότες ότι γνωρίζω όλες τις καταθέσεις;
Για την πτώση όμως του ΠΝ 21 στα ΙΜΙΑ, δεν υπάρχει καμία κατάθεση, γιατί δεν έκαναν οι προδότες ούτε ΑΝΑΚΡΙΣΗ - ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ, ούτε Ένορκη Διοικητική Εξέταση, όπως έκαναν για την πτώση του ΠΝ 28 στην Κίναρο.

Με λίγα λόγια, στα αρχεία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΤΗΣΗ του ΠΝ 21 εκείνη την νύχτα των ΙΜΙΩΝ και δεν φαίνεται και πουθενά  Η ΠΤΩΣΗ του.  Είναι φανερή προσπάθεια ΝΑ ΘΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ της δολιοφθοράς που οδήγησε στην πτώση .  Αλλά το αίμα των Ηρώων ζητάει ΔΙΚΑΙΩΣΗ. Μετά από 24 χρόνια όχι μόνο δεν έχουμε ξεχάσει, αλλά ΤΩΡΑ αρχίζουμε να ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τί έγινε τότε. 
Και τώρα βλέπει ο λαός, πως η  προδοσία που ξεκίνησε εκείνη την νύχτα,  με σκοπό να παραδώσουν τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΜΙΑ στους Τούρκους,  την συνεχίζουν οι προδότες της σημερινής Κυβέρνησης της Ν.Δ. 

Στα ΙΜΙΑ σήμερα «πολεμούν» ΜΟΝΟΙ τους οι ψαράδες της Καλύμνου, ενώ το ελληνικό ΛΙΜΕΝΙΚΟ και το Π.Ν. ακολουθώντας τις διαταγές των Μητσοτάκηδων, δεν υπερασπίζονται την εθνική Κυριαρχία και αφήνουν τους Τούρκους να περιπολούν στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΜΙΑ.   

ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝ ΔΙΑΠΡΑΞΑΝ στα Ίμια ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.  Μπορεί να έχουν γίνει μαζί με τους πολιτικούς ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ  και να μην φοβούνται  ΝΟΜΟΥΣ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, αλλά από την οργή του λαού ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ.
 
 
 
 
 
 

Ιωάννης Λαμπρόπουλος
συγγραφέας-ερευνητής-αρθρογράφος
giannis_lampropoulos@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις