Τα χθεσινά παγκόσμια μηνύματα της Eurovision – Έδειξαν σε όλους μας τι θα συμβεί τα επόμενα χρόνια – Είστε έτοιμοι;
Eurovison είδατε; Εμείς είδαμε!
Όχι γιατί μας αρέσει, αλλά επειδή είχαμε ψυχανεμιστεί πως κάτι θα
μας έδειχναν!
Και πράγματι, είχαμε δίκιο.
Εκτός από την συνήθη κακογουστιά των τελευταίων χρόνων, υπήρχε μήνυμα και μάλιστα «δυνατό».
Καταρχάς ακούσαμε «on stage», τους εξής στίχους από τραγούδι που είχε κερδίσει πρόσφατα στην Eurovision:
«Είμαστε οι ήρωες της εποχής μας
Αλλά χορεύουμε μαζί με τους δαίμονες μέσα στα μυαλά μας».
Και μετά, λίγο πριν τα αποτελέσματα, που, με αγωνία, περίμεναν οι πολίτες ανά την υφήλιο, την «σκυτάλη» πήρε η Μαντόνα, δηλωμένη καμπαλίστρια.
Η σκηνή ξεκίνησε με «άρωμα» σατανιστικής τελετής, θα μπορούσε να πει κανείς.
«Ιερείς» με μαύρες κάπες έψελναν στα σκαλοπάτια, μέχρι που εμφανίστηκε η Μαντόνα, με μαύρη κάπα.
Ακολούθησε το στήσιμο ενός ναού με ιερείς να κουβαλούν στους ώμους τους κολώνες.
Μήπως όλο αυτό συμβόλιζε τον Τρίτο Ναό, όπου εβραίοι και μουσουλμάνοι (θα καλέσουν και όσους αγαπούν την Παλαιά Διαθήκη) θα προσκυνήσουν τον παγκόσμιο ηγέτη τους;
Πάντως η Μαντόνα γονάτισε!
Όλοι έπεσαν στο έδαφος, ενώ μετά είδαμε χορό με χορευτές να φορούν «αντιασφυξιογόνες μάσκες» και να έχουν στο κεφάλι λουλούδια, ενώ πίσω η οθόνη έδειχνε φωτιά να καίει σαν πυρκαγιά.
Λέτε, όλοι αυτοί να συμβόλιζαν την Πέμπτη φάλαγγα των κουκουλοφόρων, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως «όργανο εκβιασμού και άσκησης βίας» κατά όσων διαφωνούν με την λεγόμενη «παγκόσμια ειρήνη»;
Η Μαντόνα ξεκίνησε να μιλά στους «μασκοφόρους», ενώ η οθόνη έδειχνε ιερείς (και ορθόδοξους):
«Είναι τόσο αφελής. Νομίζουν πως δεν γνωρίζουμε τα εγκλήματά τους. Γνωρίζουμε, αλλά τώρα είμαστε έτοιμε να δράσουμε. Η καταιγίδα δεν είναι στον αέρα , είναι μέσα μας. Θέλω να σας πως για αγάπη και μοναξιά. Αλλά πάει αργά. Μπορείτε να ακούσετε έξω από την Ανώτατη κουκούλα σας, τον άνεμο που ξεκινά να ουρλιάζει;».
Τι θέλει να πει εδώ η τραγουδίστρια, η οποία ήταν και παράφωνη, εκτός όλων των άλλων;
Ποιοί είναι αυτοί με τις κουκούλες και ποιά «καταιγίδα» έρχεται; Έχει σχέση με τους ιερείς που έδειχνε η οθόνη, με τον Χριστιανισμό με τις θρησκείες γενικά που πρέπει να καταργηθούν για να έρθει η Πανθρησκεία, το θρησκευτικό ιδεολόγημα της Νέας Εποχής (παγκοσμιοποίηση);
Ορισμένοι πάντως θεωρούν πως οι «αντιασφυξιογόνες μάσκες» έχουν να κάνουν (και) με την Γάζα:
Jesus, is Madonna mimicking gas masks during her performance in Tel Aviv? Is there anything more callous as tear gas is being used in Gaza? What the hell is going on with her? https://t.co/QsK2tXfXya— Hrag (@hragv) 18 Μαΐου 2019
Στην συνέχεια ένας άνδρας και μία γυναίκα ανέβηκαν αγκαλιασμένοι τα σκαλοπάτια με σημαίες της Παλαιστίνης και του Ισραήλ, καθώς η διάσημη τραγουδίστρια ήθελε να στείλει μήνυμα… «ειρήνης».
Η «ειρηνική επίλυση του Παλαιστινιακού», λοιπόν, σηματοδοτεί το στήσιμο ενός Ναού για την «παγκόσμια ειρήνη».
Σε αυτό το σκηνικό, η καμπαλίστρια τραγουδίστρια και ο σταρ Quavo τραγούδησαν τους στίχους «Δεν θα έρθουν όλοι στο μέλλον, δεν μαθαίνουν όλοι από το παρελθόν».
Σίγουρα, όσοι αρνηθούν να υποκύψουν στην παγκόσμια χούντα, δεν θα έχουν θέση στον κόσμο που, ενδεχόμενα, ετοιμάζεται.
Οι δύο τελευταίοι στίχοι του εν λόγω τραγουδιού, με τους οποίους έκλεισε το σόου της Μαντόνα μαζί μία τεράστια πυραμίδα (η τελετή της Eurovision ήταν γεμάτη από ανάποδες και μη πυραμίδες), λένε:
«Το μέλλον είναι, Σταύρωση σε Σταυρό
Αλλά ξέρεις, πως θα αναδυθώ από όλο αυτό».
Ποιος θα αναδυθεί; Ποιός θα «σταυρωθεί»; Ποιοί δεν μαθαίνουν από το παρελθόν;
Η παράσταση τελείωσε με την φράση «ξυπνήστε»!
Βέβαια, αν νομίζετε πως όλα αυτά είναι γραφικά, τότε ας πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την 15η θέση της Κύπρου και την 21η θέση της Ελλάδας! Κανένα πρόβλημα!
Οι υπόλοιποι δείτε εδώ:
Oh my days. Looks like her ability to perform disappeared with her integrity. pic.twitter.com/1JwcDJlmQV— Rachael Swindon (@Rachael_Swindon) 18 Μαΐου 2019
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου