«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ; ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ»...!!! (ΒΙΝΤΕΟ)

«Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία» είπε ενοχλημένος γνωστός τραγουδιστής στους δημοσιογράφους.
Ο Κωνσταντίνος Personas βρέθηκε στο κόκκινο χαλί των MAD VMA 2016 και

απάντησε στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν η καταγωγή του είναι από την Αλβανία.


«Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από την Αλβανία. Έχω πει ότι είμαι Έλληνας 100% από τη Βόρεια Ήπειρο. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη χώρα αυτή, τους εκτιμώ, με στηρίζουν κι εκείνοι, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και τις ρίζες μου που είναι από τη Βόρεια Ήπειρο, 100% ελληνικό», τόνισε ο τραγουδιστής.

Δείτε το βίντεο από τον Alpha:









ΠΗΓΗ


















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις