“Πιστεύω στον Θεό.Θέλω να ΖΗΣΩ. Να ζήσω ΥΓΙΗΣ”

egefalos1

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ, ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ & ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.

“Είμαι η Νίκη 30 χρονών. Μέχρι την Παρασκευή 07/03/2014 ένιωθα καλά. Όλα ήταν φυσιολογικά. Είχα την υγεία μου,την οικογενειά μου, την
δουλειά μου,τη ζωή μου. Παρ” όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογενειά μου.Χωρίς κανένα σημάδι ενώ βρισκόμουν στο χώρο της δουλειάς μου τα πάντα ανατράπηκαν. Λιποθύμησα και ξύπνησα στον Ερυθρό Σταυρό. Διάγνωση Όγκος στον εγκέφαλο. Ένα μέρος του όγκου είναι μέσα στην κινητική περιοχή του εγκεφάλου…. Το χειρουργείο είναι πολύ δύσκολο. Πρέπει να εγχειριστώ το συντομότερο δύνατο. Προσπαθώ να πάω στο εξωτερικό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Πιστεύω στον Θεό.Θέλω να ΖΗΣΩ. Να ζήσω ΥΓΙΗΣ. Σας ευχαριστώ. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μας 2121026646, 6984274486″

egefalos

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις