Το 90% των διαφημίσεων του ΣΚΑΪ είναι κυβερνητικές!

Το 90% των διαφημίσεων του ΣΚΑΪ είναι κυβερνητικές! 

Ένα σχεδόν δεκάλεπτο διάλειμμα

διαφημίσεων στον ΣΚΑΪ με προσεκτική παρατήρηση, αρκεί για να καταλάβει κανείς σχεδόν αμέσως ότι το 90% των διαφημίσεων είναι κυβερνητικές, καθώς αφορούν δράσεις και έργα του Προγράμματος Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»!

Φυσικά η κατάσταση αυτή επικρατεί και σε άλλα φιλοκυβερνητικά τηλεοπτικά μέσα.

Με λίγα λόγια το Μαξίμου έχει ημιουργήσει ένα δίκτυο μέσω του οποίου χρηματοδοτεί τα κανάλια και τα μέσα ενημέρωσης για να προβάλλουν προπαγάνδα υπέρ της κυβερνητικής πολιτικής.

Στην ουσία είναι μια συνέχεια της «λίστας Πέτσα».

Πρόκειται για μία συστηματική προσπάθεια της κυβέρνησης να χρησιμοποιεί δημόσια κονδύλια για έμμεσες χρηματοδοτήσεις με υποτιθέμενο σκοπό την προβολή του Ταμείου Ανάκαμψης.

Σύμφωνα με τον επίσημο οδηγό επικοινωνίας του προγράμματος «Ελλάδα 2.0» (που δημοσιεύτηκε το 2021), όντως προβλέπεται συγκεκριμένη στρατηγική προβολής των έργων που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η κυβέρνηση θεωρεί ότι η προβολή τους ενισχύει την εικόνα της χώρας αλλά πρωτίστως της ίδιας.

Η έντονη παρουσία τέτοιων διαφημίσεων σε ιδιωτικά κανάλια, ειδικά σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας και ακρίβειας, προκαλεί αντιδράσεις για «προπαγανδιστική χρήση» των δημόσιων πόρων.

Άλλωστε πρέπει να υπενθυμιστεί ότι επί της ουσίας η χώρα βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο, είτε οι εκλογές γίνουν σε 4 είτε σε 9 μήνες.

Αμέσως δημιουργείται το εύλογο ερώτημα: Πώς μπορεί να υπάρξει έτσι ανεξάρτητη δημοσιογραφία;

Είναι σαφές πως υπάρχει συστηματική προσπάθεια της κυβέρνησης να ελέγχει την εικόνα της μέσα από τα ΜΜΕ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. https://vm.tiktok.com/ZNRTXmRkU/

    ..μας λέει ότι οι δασικές πυρκαγιές είναι αποτέλεσμα τις κλιματικής κρίσης και ότι αυτό πρέπει να το έχουμε στο νου μας !!!
    Δηλαδή όταν ξεσπάει μια δασική πυρκαγιά με 5 εστίες ταυτόχρονα μέσα σε μια ώρα και κατά σύμπτωση έχουμε ανέμους 5 μποφόρ (τα νούμερα είναι ενδεικτικά ) αυτό οφείλεται στην κλιματική αλλαγή !!!
    ..και μετά πριν καλά καλά περάσουν 7 8 μήνες φυτρώνουν ανεμογεννήτριες έτσι απλά ..λέω εγώ .

    ΗΡΕΜΑ !

    https://fouit.gr/2025/11/27/fouit-gr-poia-einai-i-kastoriani-zisoyla-ntasioy-poy-vraveytike-sta-greek-international-women-awards/

    ....που να πάθεις την εκδίκηση του Tuco
    αγαπητή Ζησούλα Ντάσιου


    https://youtube.com/shorts/0lUguwxWYdQ?si=PFEPX18jtdNHU0qK

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις