ΒΑΡΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....!!!


 Τεράστια συνέντευξη Τύπου που γίνεται στην Ιαπωνία αυτή τη στιγμή...!!!

«Οι άνθρωποι πεθαίνουν 

και η πραγματικότητα αυτού που συμβαίνει κρύβεται»

"Εγώ και ο σύζυγός μου πιστέψαμε ανόητα

 ότι και μόνο η λήψη αυτού του εμβολίου σίγουρα θα μας έσωζε...

 δύο μέρες αργότερα πέθανε…"

 "Οι βλάβες του εμβολίου δεν μοιράζονται με το κοινό"


"Κάνουν τη ζημιά από το εμβόλιο να φαίνεται μικρότερη ή την αγνοούν εντελώς"

Ενώ αυτή είναι η Ιαπωνία - μιλούν για ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον Δυτικό Κόσμο 

και το ίδιο ισχύει για όλες τις χώρες που ώθησαν

 αυτήν την αναποτελεσματική επικίνδυνη πειραματική ένεση.

Εντωμεταξυ οι ελληνικες κ@λοτρυπιδες μου κατεβασαν προ ολιγου

μια παρομοια αναρτηση που ειχα βαλει ως αποδειξη

και το αρθρο απο ξενη ενημερωτικη ιστοσελιδα ...!!!

Τους υποσχομαι οτι συντομα εγω θα ειμαι αυτος που θα κραταει τη θηλια...













SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr



Σχόλια

  1. Σε παρακαλώ sinomosiologe, αν εσύ κρατάς τη θηλειά θα μου επιτρέψεις να κράταω στο 1 χέρι το μαστίγιο και στο άλλο ένα παλούκι ίσα με το ρόπαλο του Ηρακλή;

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι "Ελληνικές" κ&λοτρυπιδες που λες έχουν λυσσαξει από την όπισθεν νηστεία, γι' αυτό κάνουν έτσι.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ17 Απριλίου, 2024 22:07

    ΑΑΑΑ ! ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ !
    ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΕΣΗ ΡΑΒΔΙ !!!!!!!!!
    Ρ Α Β Δ Ι
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις