Gavin Newsom ΗΜΕΡΑ 1

 

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου



Μετά από άλλη μια καθυστέρηση, το δικαστήριο του Gavin Newsom ξεκίνησε το πρωί της Τρίτης.

Ο Γκάβιν Νιούσομ χωρις το συνιθισμενο χαμόγελό του πάτησε το πόδι του στη νότια αίθουσα του δικαστηρίου του Γκουαντάναμο και εγινε αντικείμενο χλευαστικών βλέμματων τόσο από τον Αντιναύαρχο Κράνταλ όσο και από την ομάδα 3 αξιωματικών που είχαν αναλάβει να σταθμίσουν την υπόθεση του στρατού εναντίον του. Ο άνδρας που ειχε βγει η φημη ότι περναγε τρεις ώρες στο μακιγιάζ και την ντουλάπα του πριν από τις δημόσιες εμφανίσει του...έφτασε στο δικαστήριο φορώντας μια λευκή φόρμα κρατουμένων αντί για το πουκάμισο μπλέιζερ, παντελόνι και παπούτσια Cole Haan που προτιμούσε. Απεριποίητος και αξύριστος, ο Newsom είπε στην επιτροπή ότι δεν είχε προσλάβει δικηγόρο υπεράσπισης γιατί κάτι τέτοιο θα «επικύρωνε ένα παράνομο σύστημα στρατιωτικής δικαιοσύνης».

«Είμαι εδώ παρά τη θέλησή μου παράνομα και παράνομα, απήχθηκα από το σπίτι μου, χωρισμένος από την αγαπημένη μου σύζυγο και τα παιδιά μου, βασισμένος μόνο σε ψευδείς ισχυρισμούς και αβάσιμα στοιχεία. Γνωρίζω ότι αυτό το δικαστήριο ειναι παρανομο και σιχαίνομαι να του δώσω ισχυ ενω με έχει ήδη κρίνει ένοχο. Τίποτα από όσα λέω δεν θα κάνει τη διαφορά. Επομένως, επιλέγω να επικαλεστώ το δικαίωμά μου στην 5η Τροποποίηση να παραμείνω σιωπηλός», είπε ο Newsom. 

«Καλά Χριστούγεννα και σε εσάς, κύριε Νιούσομ», είπε αστεια ο υποναύαρχος Κράνταλ και αμέσως έπαιξε για το δικαστήριο ένα σκόπιμα θολό κλιπ όπου ο Νιούσομ βίαζε μια νεαρή κοπέλα στο υπόγειο μπουντρούμι της έπαυλής του στο Fair Oakes, Καλιφόρνια. Παρόλο που το κοριτσι φαινοταν σκόπιμα θωλο, ο Νιούσομ ήταν ξεκάθαρα ορατός, με το στόμα του ανοιχτό και με μάτια μοχθηρα , κακοποιούσε το σαφώς ανήλικο κορίτσι.

«Ανεξάρτητα από το τι λέει ή δεν λέει τώρα, κατά τη διάρκεια μιας αρχικής κατάθεσης παραδέχτηκε ότι ήταν ψηλά στη λιστα του Αδρενοχρωμιου και ενθάρρυνε άλλους να το πάρουν, όταν έγινε αυτό το βίντεο. Το παιδί σε αυτό το βίντεο, το οποίο ήταν 13 ετών όταν έγινε, είναι ακόμη ανήλικο και επομένως δεν αποκαλύπτουμε την ταυτότητά του. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα, και εχουμε μια ντουζίνα τέτοια βίντεο, που δείχνουν τον Newsom να κάνει σεξ με ανήλικες γυναίκες», είπε ο υποναύαρχος Crandall.

Ο Newsome παρεκαμψε τον όρκο του για σιωπή, ισχυριζόμενος ότι το κορίτσι του είχε πει ότι ήταν 18 ετών και ότι το σεξ ήταν συναινετικό.

Σε απάντηση, ο υποναύαρχος Crandall έδειξε στην επιτροπή ένορκη γραπτή μαρτυρία στην οποία το κορίτσι περιέγραψε πώς ο Newsom, ενώ έκανε διπλωματικά πάρτι στην κατοικία του, προσπαθουσε να αγγιζει διακριτικά και να χαϊδευει τις κόρες των πολιτικών του φίλων.

«Συνόδευα τους γονείς μου σε μερικές από τις ομιλιες του, τον είδα να χαριεντιζεται με άλλα κορίτσια, να γλιστράει το χέρι του πάνω από τους γλουτούς τους, να παίζει με τα μαλλιά τους, να κρατά τους γοφούς τους, να φιλάει τους ώμους τους. Όταν είπα στον πατέρα μου ότι ήταν ανατριχιαστικός, μου είπε «Α, έτσι είναι ο Γκάβιν—φιλικός.» Και όταν είπα ότι δεν ήθελα να παρευρεθώ σε άλλα πάρτι του, μου είπαν ότι—ο Γκάβιν Νιούσομ— θα ηταν πολύ απογοητευμένος αν έλειπα. Ήταν η τρίτη επίσκεψη που συνέβη, και δεν μπορώ να θυμηθώ τα πάντα, γιατί δεν το θέλω. Υποθέτω ότι με ναρκωσε με κάποιο τρόπο, με πήγε στο δωμάτιό του και με βίασε. Οι γονείς μου έδειχναν τόσο "ερωτευμένοι" μαζί του που δεν είπα τίποτα, αλλά έφυγα από το σπίτι. Ξέρω ότι άλλες κοπελες, όπως εγώ, χρησιμοποιήθηκαν ως κομματικές χάρες», ανέφερε σε μέρος της δήλωσής της.

Είναι τρομακτικό ότι ο Gavin Newsom και ο Hunter Biden φάνηκαν να αντλούν εγκληματική έμπνευση από το ίδιο βιβλίο.

Τις επόμενες τέσσερις ώρες, το πάνελ άκουσε άλλες έξι νεαρές γυναίκες -μερικές εμφανίζονταν στο ZOOM- να καταθέτουν υποστηρίζοντας τον ισχυρισμό ότι ο Γκάβιν Νιούσομ έκανε κατάχρηση της πολιτικής του εξουσίας για να εξαναγκάσει τους ψηφοφόρους να εκπορνεύσουν τα παιδιά τους ή να αγνοήσουν εντελώς τις παρενοχλησεις του προς αυτά. Ένα κορίτσι, που ταυτοποιήθηκε μόνο ως Λόρεν, η οποία ήταν 16 ετών όταν συνάντησε τον Νιούσομ, είπε ενόρκως ότι ο διεφθαρμένος κυβερνήτης άρχισε να παρενοχλει παιδιά σχεδόν αμέσως μετά την εκλογή του στο αξίωμα. Στις 12 Ιανουαρίου 2019, συνάντησε τον Newsom ενώ πετούσε από την Καλιφόρνια στην DC σε μια ναυλωμένη πτήση γεμάτη με πολιτικούς δωρητές και σε ορισμένες περιπτώσεις με τα παιδιά τους - που είχαν βοηθήσει στη χρηματοδότηση της εκστρατείας κυβερνήτη του Newsom.

«Ναι, γνώρισα αυτό το κάθαρμα», είπε σε μια κλήση του ZOOM. «Οι γονείς μου ήταν στην Ουάσιγκτον και πήγαινα εκεί για να τους συναντήσω και με πήραν στο αεροπλάνο του. Κάθισε δίπλα μου και μου έλεγε συνέχεια πόσο όμορφη είμαι. Είπε ότι θα ήθελε η κόρη του να ήταν τόσο ζεστή όσο εγώ. Ποιος γ@μημένος γονεας το λέει αυτό; Με ρώτησε αν ήμουν παρθένα και μου πρότεινε να περάσουμε χρόνο μαζί. Του είπα να παει να γ@μηθεί και να φύγει από κοντά μου, και είπε ότι θα κατέστρεφε τους γονείς μου αν έλεγα σε κανέναν ότι είχαμε μιλήσει. Αλλά το είπα σε όποιον θα άκουγε, αλλα τελικα δεν ηθελε ν ακουσει κανείς. Πήγα στα μέσα ενημέρωσης, αλλά με αγνόησαν. Ελπίζω να σαπίσει στην κόλαση», ολοκλήρωσε η Λόρεν.

Από όλες τις νεαρές γυναίκες που κατέθεσαν, η Λόρεν μόνη της ξέφυγε από τα νύχια του Νιούσομ. Οι άλλες είχαν κατά κάποιο τρόπο παρενοχληθεί ή βιαστεί.

Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσής τους, ο υποναύαρχος Crandall έθεσε το δικαστήριο σε διάλειμμα μέχρι το πρωί της Πέμπτης, λέγοντας ότι στη συνέχεια θα επικεντρωθεί σε στοιχεία που θα περιγράφουν λεπτομερώς τα εγκλήματα Covid του Newsom.



ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ   SINOMOSIOLOGOS

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατυρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....















ΠΗΓΗ











Σχόλια

  1. Καλη λευτερια μας αδελφια.
    Γεννηθηκαμε ελευθεροι σε ενα παγιδευμενο ματριξ και διεκδικουμε την πληρη ελευθερια μας ως Ελληνες Ανθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά. Και να είσια σίγουρος ότι μας ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ πολύ! Και όχι μόνο... Κάποιους άλλους τους έχουν ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις