ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...

Δύο χέρια, χέρι βοηθείας ενός φίλου Χειραψία, όπλα, φιλία Φιλική χειραψία,  φίλοι που χαιρετά, ομαδική εργασία Στοκ Εικόνες - εικόνα από φιλία,  βοήθεια: 138487646 

Πολλοι αναρωτιουνται αν ολα αυτα που γραφουμε ισχυουν και τι αποδειξεις υπαρχουν.Καποιοι λιγοι κλεισμενοι για καμια ωρα πισω απο

μια οθονη με κακοπροαιρετη κριτικη διαθεση απαξιωνουν τους παντες και τα παντα επειδη ειτε ειναι βολεμενοι ειτε ειναι κακομοιρηδες.

Να μου πεις,σε νοιαζει...?

Η αληθεια ειναι οτι καποτε,αρκετα παλια,μ ενοιαζε...Πλεον τους εχω γραμμενους στα π@π@ρια μου,οχι γιατι διαφωνουν με τις αποψεις μου αλλα γιατι με χαλαει η κακομοιρια τους και η αρνητικη τους ενεργεια.

 Κανενας επισημα δεν μπορει με σιγουρια ν αποδειξει οτι ολα αυτα ειναι σωστα η οτι ειναι λαθος.Η εναλλακτικη πληροφορηση ειναι θεμα ενδειξεων,ενστικτου,θετικης ενεργειας και πιστης.

Αυτοι και ο Χριστος να εμφανιστει μπροστα τους θα του ζητησουν ταυτοτητα...

Σπαταλω αρκετες ωρες την ημερα ωστε να βαλω τα διαφορα αρθρα,να μιλησω με τις πηγες μου,να διασταυρωσω στο μετρο του δυνατου κατα ποσο ισχυουν(τις περισσοτερες φορες σωστα και καποιες λιγες λαθος) και το χειροτερο απ ολα να γινεται το μυαλο μου "κουδουνι"...

Ολ αυτα αφιλοκερδως χωρις να εχω εισπραξει ουτε ενα ευρω αν και θα μπορουσα οπως εχω ξαναπει να ειχα ενα καλο οικονομικο οφελος απο διαφορους πορους που μου εχουν προταθει...

Τι μονο ανταλλαγμα που εισπραττω ειναι η ηθικη ικανοποιηση και η θετικη ενεργεια που προσπαθω να περασω σε αυτους που μου κανουν την τιμη να διαβασουν και να σχολιασουν τα αρθρα που δημοσιευω ειτε συμφωνουν ειτε καλοπροαιρετα διαφωνουν σε καποια.

Μπουχτησα να βλεπω για πανω απο μια δεκαετια ραγισμενα ματια,θλιμενα χαμογελα και την απελπισια στα προσωπα των ανθρωπων.

Προσπαθω να γινω αρωγος στη θετικη ενεργεια που τοσο λειπει απο την κοινωνια μας και να βαλω ενα μικρο λιθαρακι στην εναλλακτικη ενημερωση.

Προσφατα καποιος αναγνωστης μου εστειλε ενα μαιλ και μου ειπε το εξης..."Σευχαριστω ρε φιλε για ολα αυτα που γραφεις....και να μην ισχυουν ολα,εμενα με κανεις και νιωθω καλυτερα μεσα σε ολη αυτη τη μιζερια...να σαι καλα"

Γινετε κι εσεις συμμετοχοι στη θετικη ενεργεια και συλλεξτε πληροφοριες απο φιλους και γνωστους και στειλτε στο μειλ μου .Μια φορα την ημερα θ αξιολογουνται και θα δημοσιευονται ειτε με τ ονομα σας ειτε ως αναγνωστες αν θελετε ανωνυμια.

Μην τους κανετε το χατηρι ν απελπιζεστε...στην απελπισια σας πονταρουν....!!!




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. τελευταια σε ανακαλυψα Κ σε διαβαζω.Βρίσκω μια ανακουφιση σε αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις