ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ


 Το τελευταιο τριημερο οπως θα διαπιστωσατε οι αναρτησεις μου ηταν λιγοστες λογω του οτι εχασα μια αγαπημενη μου θεια ...

Μια πολυ αγαπητη και καλοσυνατη γυναικα που φροντιζε και στεκοταν βραχος σε ολη της την οικογενεια...

Φυσικα εγω το περιμενα αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν στεναχωρηθηκα...

Εχοντας καποιο προβλημα στα πνευμονια μετα τους εμβολιασμους της την πηρε η κατω βολτα...

Εγω βεβαια τους ειχα συστησει να μην το κανουν αλλα το mind-control που τους εκαναν οι δολοφονοι

δεν μου ειχε αφησει πολλα περιθωρια...

Το δευτερο κακο ειναι οτι επρεπε να παρηγορω την μανα μου που επρεπε να βρω τροπο να της το πω 

και κατοπιν να κρατησω σε σταθερη κατασταση μια ηλικιωμενη γυναικα...

Κακα τα ψεμματα οσο χρονων και να ειναι καποιος η οτι προβλημα υγειας και να εχει οταν ειναι δικος σου ανθρωπος δεν μπαινεις στη διαδικασια να σκεφτεις αυτα τα πραγματα...

Την εφαγαν στεγνα τη γυναικα κι ελπιζω καποια στιγμη να τους τιμωρησω εγω κι οχι ο Θεος μιας κι ο Θεος θα ειναι φιλευσπλαχνος ενω εγω θα εφαρμοσω τακτικες αργης μεταβασης στο αφεντικο τους...






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr


Σχόλια

  1. Θερμά Συλλυπητήρια Κωνσταντίνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συλληπητήρια Κωνσταντίνε! Ευχή μου να είσαι εσύ ο δίκαιος τιμωρός τους! Καλή δύναμη στη μητέρα σου!

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι γρήγορα να απαλύνει ο πόνος του χωρισμού από ένα αγαπημένο πρόσωπο, και να εμφανιστεί η χαρά , γιατί η θεία σου έφυγε από τη φυλακή της γαίας και ταξιδεύει ελεύθερη στο φως .
    Κατερίνα Χατζή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις