Τί εἶναι ἡ Πατρίδα μου;

Τί εἶναι ἡ Πατρίδα μου; 
 
 
 
 
 
 
 
Τί εἶναι ἡ πατρίδα μου; 
Μὴν εἶναι ὁ Φοῖβος; Ὁ μέγας ἐθνικὸς τραγουδοποιός, ὁ ἀγέλαστος καί θυμωμένος στρατηλάτης. ἐνός ξέφρενου ξεφαντώματος, πού γιόρτασε τά 20 χρόνια του;
Μὴν εἶναι ἡ ἐθνική μαγείρισσα, πού κατάφερε νά σπάσει τό φράγμα τῶν χαμηλῶν θερμίδων ἑνὸς κομματιοῦ mouzaka; 
Μὴν εἶναι ὁ Καμπουράκης μὲ τὸν Οἰκονομέα, πού τραυλίζουν ἀσυνάρτητα καὶ ῥυπαίνουν τά πρωινά μας; 
Μὴν εἶναι οἱ ἀποφθεγματικές ἀνοησίες τῆς κυβερνήσεως;
Ποῦ εἶναι ἡ πατρίδα μου;
Τὴν βρίσκω στοὺς κάδους τῶν σκουπιδιῶν σκαρφαλωμένη να ψάχνει γιὰ κάτι φαγώσιμο, στοὺς νέους ποὺ μεταναστεύουν, στὰ παραμελημένα σχολεῖα, στὰ σβησμένα χαμόγελα, στὸ ξέπλυμα τοῦ μαύρου χρήματος ἀπὸ ἔνα μεγάλο κόμματι πολιτικῶν, στὴν ἀγωνία γιὰ τὴν ἐπιβίωση τοῦ μεγαλύτερου μέρους τοῦ πληθυσμοῦ, στὴν ἀπάθεια …
Τὶ εἶναι ἡ πατρίδα μου; 
Ἴσως ἔνας σπινθήρας ποὺ ἀρνιέται νὰ ἀνάψει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις