Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι ξαφνικοί θάνατοι νεων ανθρωπων σε όλη τη χώρα.

Νέοι άνθρωποι
συνήθως χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πέφτουν νεκροί από ανακοπή καρδιάς, εμφράγματα και εγκεφαλικά.Η κατάσταση είναι τραγική ιδιαίτερα στη Θεσσαλία με μεγάλες απώλειες σχετικά νέων ανθρώπων χωρίς προηγούμενο βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό.
Το πέπλο θανάτου που έχει απλωθεί σε όλη τη χώρα έχει αφετηρία την περίοδο της πανδημίας κατά την οποία εκατομμύρια άνθρωποι εκβιάστηκαν με το χειρότερο τρόπο από την κυβέρνηση Μητσοτάκη να προχωρήσουν στον εμβολιασμό κατά του Covid.
Από εκεί και έπειτα βλέπουμε πράγματα ανεξήγητα πράγματα πέρα από κάθε λογική.
Με τους αιφνίδιους θανάτους να έχουν γίνει μία θλιβερή καθημερινότητα και με χιλιάδες άτομα να αναρωτιούνται τι ακριβώς συμβαίνει και αν υπήρχε κάποια διαβεβαίωση προς την κυβέρνηση ότι τα σκευάσματα MRNA που προωθήθηκαν ήταν ασφαλή και δεν δημιουργούσαν κάποια ιδιαίτερη παρενέργεια.
Δυστυχώς οι ειδήσεις που κυκλοφορούν ιδιαίτερα στις ΗΠΑ κάνουν λόγο για μεγάλα προβλήματα υγείας σε όσους προχώρησαν στον εμβολιασμό καθώς και την ανάπτυξη καρκινωμάτων.
Επιστήμονες και ερευνητές έχουνε καταθέσει τα στοιχεία που συνέλεξαν στη Γερουσία προς διερεύνηση και απόδοση των ευθυνών.


Μεγαλη δουλειά μια .. λαχταριστη ΦΟΛΑ .. που φαγαμε στη μαπα ΟΛΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμμετεχοντες .. και μη.
Φαγαμε στη μαπα .. ολη την χλαπατσα αυτων που ΕΜΕΙΣ συντηρούμε .. χαζευοντας τηλεοραση