TΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑ ....ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ....!!!

Στη Βουλή αναμένεται
να διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχουν εκδώσει οι βελγικές αρχές σε βάρος του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για την υπόθεση Qatargate και να ακολουθεί με συνοπτικές διαδικασίες η μετάβασή και σύλληψή του στις Βρυξέλλες σε εκτέλεση του εντάλματος.Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, εφόσον προχωρήσει η διαδικασία και εκτελεστεί το ένταλμα, θα είναι ο πρώτος πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος με θητεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον οποίο εκδίδεται ένταλμα σύλληψής, γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη της υπόθεσης.
Πληροφορίες από τις Κομισιόν αναφέρουν ότι είχε κληθεί να καταθέσει για το σκάνδαλο και την χρηματική αμοιβή που είχε λάβει περίπου πριν ένα χρόνο, αλλά δεν είχε προσέλθει. Αυτή ήταν τουλάχιστον η αφορμή για την έκδοση του εντάλματος.
Για την εφαρμογή του ευρωπαϊκού εντάλματος
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι και ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης δεν θέλει να λάβει ασυλία από την Βουλή ο Δ.Αβραμόπουλος.
Ο Δ.Αβραμόπουλος ήθελε να είναι στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ, κάτι που τώρα αποκλείεται.
Πρακτικά, τελείωσε άδοξα η πολιτική του καριέρα, ότι και να συμβεί.
Ο σχετικός φάκελος με τα στοιχεία των βελγικών αρχών αναμένεται να ακολουθήσει τη θεσμική οδό, μέσω της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και του υπουργείου Δικαιοσύνης, πριν καταλήξει στο ελληνικό Κοινοβούλιο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Δημήτρης Αβραμόπουλος προτίθεται να μεταβεί στις Βρυξέλλες, προκειμένου να εκτελεστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα και να παρουσιαστεί ενώπιον των βελγικών αρχών.
Ο ίδιος πάντως αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή στην υπόθεση, υποστηρίζοντας ότι το ζήτημα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια.
Παράλληλα, έχει δηλώσει ότι δεν θα επικαλεστεί τη βουλευτική του ασυλία, αλλά επιθυμεί να διερευνηθεί πλήρως η υπόθεση από τη Δικαιοσύνη.


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου