H JAGUAR ΕΓΙΝΕ ΛΟΑΤΚΙ.....!!!


 H Jaguar ένα από τα πιο

εμβληματικά και «macho» (είχε ταυτιστεί με την αρρενωπότητα) σπορ super cars.

Της άλλαξαν ακόμα και το λογότυπο το οποίο πλέον μοιάζει με αυτό της σκούπας «Dyson»!

Θρυλικές ταινίες με κατεξοχήν αρσενικά πρότυπα όπως «The Italian Job», «James Bond: Die Another Day» και «Gone in 60 Seconds» τιμήθηκαν με την παρουσία της.

 

 

 

Λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση των αυτοκινήτων της στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαιάμι, η Jaguar διέρρευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο ηλεκτρικό όχημά της, το οποίο είναι εντελώς «woke».

Οι πρώτες εικόνες έδειξαν ένα ροζ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Jaguar!

Εννοείται ότι εκατομμύρια αυτοκινητόφιλοι στα social media αντέδρασαν και έγραψαν για αυτό που είδαν: Μία ακόμα εφαρμογή της «woke ατζέντα».

Άλλωστε η διαφήμιση της δεν το «κρύβει» καθόλου αυτό.

Φυσικά εννοείται ότι στην διαφήμιση υπήρξαν και οι γνωστές «βαρύγδουπες» «life coaching» φράσεις του τύπου «ζήσε ζωντανά», «διάγραψε το συνηθισμένο» και «μην αντιγράφεις τίποτα».

Είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος τον Μάικλ Κέιν ή τον Τζέισον Στέιθαμ να οδηγούν αθόρυβα και «απαλά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πριν από την αποκάλυψη, η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος της είναι τα αυτοκίνητά της να είναι μοναδικά και «να μην αντιγράφουν τίποτα» αλλά όπως φαίνεται έχει αντιγράψει ολοκληρωτικά την «Woke» ατζέντα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η διαφήμιση είχε ως αντικειμενικό σκοπό η Jaguar «να απομακρυνθεί από τα παραδοσιακά αυτοκινητιστικά στερεότυπα» και της ανάγκης «να προσελκύσει μια νέα πελατειακή βάση».

Και ποια είναι αυτή η νέα πελατειακή βάση; Μάλλον, όλοι έχουν καταλάβει.

Συλλεκτικές θα είναι πλέον οι παλιές Jaguar μέχρι το 1ο εξάμηνο του 2024 για όσους θέλουν να την θυμούνται όπως ήταν κάποτε…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις