Νίκος Αντωνιάδης: Δικαίωση και ορισμός δικάσιμου για τα εγκλήματα στο νοσοκομείο “Σωτηρία” με σκοπό να παρουσιάσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη νεκρούς από Covid

 

Ο Νίκος Αντωνιάδης

ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για την ποινική δίωξη των εγκλημάτων που γινόταν στα νοσοκομεία όλης της χώρας με θύματα ανυπεράσπιστους ασθενής που προοριζόταν για θυσία στην τρομοκρατία των νεκρών από Covid:

«Και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι όνομα είναι μέσα σε αυτούς που δικάζονται και τι θέση έχει, για να αντιληφθείτε το μέγεθος αυτής της επιτυχίας. Και μέσα σε αυτούς που δικάζονται υπάρχει και ο αδύναμος κρίκος.

Τη μέρα της δίκης αυτά.

Όμως, στην άκρη τώρα αυτό. Σε 27 μέρες θα ασχοληθώ ξανά. Η μάχη συνεχίζεται σε όλα τα επίπεδα και δεν υπάρχει χρόνος για πανηγυρισμούς. Ώστε εγώ συνεχίζω όπως πάντα να πατάω στη γη και να παραμένω προσηλωμένος στο στόχο. Ούτε οι επιτυχίες το αλλάζουν αυτό ούτε οι …προγραμματισμένες “αποτυχίες”. Και μπορώ να σας πω μάλιστα ότι το πιο δύσκολο είναι πάντα να διαχειρίζεσαι την επιτυχία. Με εμένα πάντως απέτυχαν ΚΑΙ στο ένα ΚΑΙ στο άλλο. Πολλώ μάλλον όταν δεν είχα να αντιμετωπίσω απλά “αποτυχίες” αλλά και τις λυσσαλέες επιθέσεις σε βάρος μου.

Εκστρατεία αποδόμησης του χαρακτήρα μου, από παντού.

Ένθεν κακείθεν.

Συμβαίνουν πολλά αυτές τις ώρες, σας το έχω πει άλλωστε πολύ καιρό τώρα πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Η δράση κινείται σε πέντε άξονες. Καθημερινά.

Δεν υπάρχουν περιθώρια λοιπόν για πανηγυρισμούς.

Μία ικανοποίηση όμως που έκλεισα για μία ακόμη φορά πολλά στόματα, την έχω.

Στόματα ένθεν κακείθεν….»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις