ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΑ ΤΑ TROLLS....!!!

Paz interior | Ministérios Pão Diário 

 To τι μηνυματα παιρνω απο

διαφορα τρολλακια και διαφορους κακοπληρωμενους τεμπελχαναδες του 20ευρου δεν λεγεται...

Φαινεται εχω αρχισει κι ενοχλω αφανταστα που σημαινει οτι κατι κανω καλα....

Διαφοροι φιλοι "τζιμανια" στην προστασια δικτυων μου μιλανε για ασυνηθιστες εισβολες στο μπλογκ και για περιεργες ip....

Το μηνυμα μου ειναι σε αυτους που πρεπει....οτι ξερω πολυ καλα τι γινεται και για πιο λογο γινεται...

Τους λεω επισης οτι δεν ξερουν να κρυβονται οσο καλα νομιζουν....

Δεν τους φοβαμαι καθολου....ουτε vpn δε βαζω γιατι πως ειναι δυνατον το φως να φοβαται το σκοταδι...?

Συντομα τους ετοιμαζω εκπληξεις....

Οσον αφορα οτι δεν με διαβαζει κανενας και πεφτει η επισκεψιμοτητα μου με αυτα που βαζω....πραγματικα κλαιω απο τα γελια....

Πρωτον οπως εχω ξαναπει...ναναι καλα τα χερακια μου μιας κι εργαζομαι για να ζω

Δευτερον μου ερχονται καθημερινα δελεαστικες προτασεις για διαφημισεις και τις εχω απορριψει ολες οποτε αν ηθελα να κονομαω θα το ειχα ηδη κανει.

Τριτον δε βγαζω φραγκο αντιθετως βαζω και θα βαζω για οσο αντεχω ακομα γιατι αυτο γουσταρω να κανω...

Τεταρτον ειναι τοσο τραγικοι που ξερουν οτι την επισκεψιμοτητα που εχω σαν blog(αδιαφημιστος) δεν την εχουν ουτε sites που πληρωνουν εναν σκασμο λεφτα για να διαφημιζονται καθημερινα και με προσωπικο που ασχολειται ολο το 24ωρο...

Σχεδιαζω καποια στιγμη να γινουμε prive για την προστασια ολων των καλοπροαιρετων αναγνωστων και φιλων με εκπληξεις και δωρα ως ανταμοιβη

Βεβαια ειμαι ακομα στην διερευνηση μιας και θα χρειαστουν αρκετα χρηματα....που φυσικα δεν εχω....αλλα οταν εχεις πιστη παντα βρισκεται η λυση....

Να εχετε πιστη στη ζωη σας και παντα μια αορατη δυναμη θα καθοδηγει τα βηματα σας σε σωστα κι ασφαλη μονοπατια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Σωστὸς σὲ ὅλα καὶ εὐχαριστοῦμε γιὰ τὴν ἄρτια ἐνημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΗ ....
    ΕΣΕΙΣ??????????

    Mεταλλικά αντικείμενα μαγνητίζονται σε
    τοποθεσίες ένεσης εμβολίων Covid-19 .

    https://www.youtube.com/watch?v=4WfcXNbIXRU&t=31s
    .
    https://banned.video/watch?id=60bdda4c67e7d26dfad01834

    ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΗ.....


    ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ , ΚΑΝΕΝΟΣ............
    ΟΥΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠ`ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΜΟΥ..............


    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΩ SINOMOSIOLOGO...

    .
    ΜΗ ΜΑΣΑΣ..............
    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ.
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ......

    .
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αγώνας για καλό πάντα θορυβεί εχθρούς και φίλους. Αρνητικά και θετικά αντίστοιχα.
    Το δέντρο που βγάζει καρπούς είναι μαγνήτης.
    Αρίμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή δύναμη, ουδείς προφήτης στον τόπο του !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ξέρω ότι παρόλο που αρκετές φορές δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις έχω πάντα ανοιχτό το μπλοκ σου και πάντα διαβάζω αυτά που ανεβάζεις. Εκτιμώ πολύ τη δουλειά σου και την προσπάθεια που κανείς για να ενημερώσεις τον κόσμο, οποίος δεν θέλει να μην μπαίνει. Αφήνω αυτό το σχόλιο εδώ γιατί μας είναι πιο εύκολο να κρίνουμε αλλά ποτέ για να πούμε κάτι καλό και ενθαρρυντικό. Ana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό με το πριβέ τί εννοείς? Θα γίνεις συνδρομητικό δηλαδή? Paywall?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνομοσιολόγε,σε ευχαριστώ για ό,τι κάνεις!

    Να είσαι καλά!

    Να είσαι υγιής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη μασάς αντράκι μου.. Ο ένας παίρνει δύναμη από τον άλλον..!! Όσο βγαίνουν παρενέργειες τόσο πιο επιθετικοί θα γίνονται...κρατησε μέιλ σε περίπτωση που αγριέψουν τα πράγματα..για ενημέρωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προχωράμε παρά τις δυσκολίες, το κοινωνικό κόστος, τους χαρακτηρισμούς.Ψαχνουμε και κοινοποιούμε παντού την αλήθεια. Καθαρίζουμε τον βάλτο, που πάει να μας πνίξει. Το φως δεν φοβήθηκε ποτέ το σκοτάδι. Καλή δύναμη για την συνέχεια. Είμαστε πολλοί και παντού. Εμείς είμαστε οι ειδήσεις. Ο Θεός μεθ'ημών. Ίνα ωσιν εν...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ει Θεός μεθ'ημών, ουδείς καθ'ημών, φίλε.

      Διαγραφή
  11. THANK YOU VERY MUCH AND GOD BLESS!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σινομοσιολογε καλημερα εμενα προσοπικα δεν με προτεινε κανενας για το μπλοκ σου μονος μου εψαξα και σε βρηκα,σε παρακωλουθο χρονια και καθαρα αυτοβουλα λεω καιβσε αλλους να σε επισκεφθουνε μπωρεις να μπεις στο γιουτιουμπ στο λογαριασμο μου να πας στα βιντεο που μου αρεσουν και να δεις τα λαικ που εχω κανει στα λαιβ που μπαινω στη ζωντανη συζητηση δες ποσες φορες προτεινο τα θεματα που βαζεις και το μπλοκ σου εγω παντα μιλαω με αποδηξεις δεν εχω κανεναν λογο να πω ψεματα αμα θες τσεκαρετο και πιστευω οποιος ειναι σωστος πρεπει να κανει το ιδιο οχι μονο για το δικο σου μπλοκ για ολους που προσπαθουνε να μας ανοιξουν τα ματια.Δεν ευχαριστω διοτι το κανω αυτοβουλα και ενας που λεει αληθειες αμοιβεται απο τον κοσμο να σε παντα καλα και να εχεις παντα το ιδιο πεισμα για να βγαινουν ολλα στο φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΕΓΕ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΚΙ ΕΜΑΣ
    ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κρατα τους φιλους κοντα και τους εχθρους κοντυτερα.
    Καυσο ανοιξε τα σχολια στο μπλογκ αδερφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την αλήθεια την έγραψες μόνος σου παραπάνω, Συνωμοσιολόγε :

    "Φαινεται εχω αρχισει κι ενοχλω αφανταστα που σημαινει οτι κατι κανω καλα...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δίνεις τροφή για σκέψη κ αφύπνιση,
    Αλλά δυστυχώς υπάρχει κόσμος, πολύς, που τέτοια τροφή του είναι περιττή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγώ με τη σειρά μου δηλώνω ότι εδώ μπαίνω από επιλογή και όχι από επιβολή οποιουδήποτε.Πάντως πρέπει να είσαι απόλυτα ευχαριστημένος από την τρολλική ενόχληση που υφίστασαι, γιατί αυτό σημαίνει ότι το blog σου μετράει, διαφορετικά δεν θα ασχολιόντουσαν μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ.
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΕ, ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ, ΑΠΤΟΗΤΟΣ, ΑΔΟΥΛΩΤΟΣ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ, ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ, ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ, ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ.
    ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ.

    ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑΝΘΡΩΠΙΔΙΑ, ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ,
    ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΣΠΙΟΥΝΟΙ, ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ, ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ,
    ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΤΙΜΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΦΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ, ΠΑΝΤΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΞΑΝΑ ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ
    ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΒΟΛΙΑ ΣΟΥ.

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΠΑΛΑΙΑ ΨΥΧΗ,
    ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ.
    10 ΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΔΕΣ ΤΟ.

    https://youtu.be/vXl4iDfrAw4
    Οι Γηραιές Ψυχές
    malenaraf
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΗΛΙΑΣ.+++.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις